Decisione da a Corte Custituziunale in Pamukova Train Accident induve 37 Persone Persu a So Vita

Stessa decisione in l'accident di trenu Pamukova induve 37 persone anu persu a vita
Stessa decisione in l'accident di trenu Pamukova induve 37 persone anu persu a vita

A Corte Custituziunale hà stabilitu chì TCDD deve pagà una compensazione à quelli chì anu dumandatu per l'accidentu in u quali 2004 persone sò morti è 37 persone sò state ferite per via di u deraillement di u trenu, chì hà fattu u viaghju Haydarpaşa-Ankara in 90, vicinu à u distrittu di Pamukova.

In u 2004, 37 persone sò morti è 90 persone sò state ferite in l'accidentu accadutu in u risultatu di u trenu chì andava à Ankara da Haydarpaşa deragliatu vicinu à u distrittu di Pamukova.

Mentre u prucessu di prucessu in quantu à l'accidente cuntinueghja, per via di a dumanda presentata à a Corte Costituzionale (AYM) da i parenti di e persone chì anu persu a vita, l'alta tribunale hà urdinatu à TCDD per pagà una compensazione à i candidati. A Corte Custituziunale hà stabilitu chì l'applicanti deve esse pagatu 30 mila TL in cumpensu, altre richieste di cumpensu sò state rifiutate, è u dirittu à a vita hè statu violatu in termini procedurali.

"Violazione di u dirittu à a vita"

A dichjarazione fatta da l'AYM nantu à u so situ ufficiale includeva e seguenti dichjarazioni:

"I ricorrenti dichjaranu chì u so drittu à a vita hè statu violatu perchè i prucessi penali riguardanti l'incidentu in u quale parechje persone sò state ammazzate è ferite in u risultatu di u deraillement di u trenu di passageri ùn sò micca stati cunduti à una velocità raghjone. L'obligazioni pusitivi di u statu sottu u dirittu à a vita anu un aspettu procedurale. In u scopu di a dimensione procedurale di u dirittu à a vita, in quantu à l'obbligazione di una investigazione efficace, u statu hè obligatu à realizà una investigazione ufficiale efficace, cù cura è rapidità raghjone, chì pò assicurà chì i rispunsevuli di ogni morte innaturale sò identificati. è punitu se ne necessariu. In i casi induve l'autorità pubbliche ùn piglianu micca e misure necessarie è sufficienti per eliminà i risichi derivanti da una attività periculosa, una investigazione criminale deve esse realizata contr'à quelli chì mettenu a vita di e persone in periculu, ancu s'è i partiti pertinenti anu ricursu à altri legali. rimedi. A causa di a natura di l'attività di trasportu ferroviariu, ci sò certi risichi in quantu à a vita è l'integrità fisica di e persone. A causa di sta situazione periculosa, l'autorità publica deve piglià e misure di sicurezza necessarie in l'operazione di e ferrovie; duverebbe fà ciò chì hè necessariu in limiti ragiunate per prevene eventi di morte è ferite indesiderate in a navigazione di treni o in stazioni è imprese simili. L'incidentu chì hè u sughjettu di l'applicazione hè accadutu in u 2004 è l'inchiesta annantu à questu incidente hè stata finita in menu di dui mesi. U tribunale penale hà datu a so prima decisione in u 2008. Tuttavia, a causa di u fattu chì a decisione ùn hè micca stata notificata à alcune persone chì anu u dirittu di piglià l'azzione legale, u prucessu d'appellu per a prima decisione d'inversione hà risultatu circa 2 anni è 6 mesi, è u prucessu d'appellu in quantu à a seconda decisione di inversione. risultatu in circa 2 anni. L'ultima decisione hè stata presa da a Corte Penale u 24/11/2014 è u prucessu ùn hè micca statu ancu cunclusu. Mentri si capisce chì ci vole assai tempu per determinà e dichjarazioni di i parenti di u mortu è di i feriti per via di u gran numaru di persone chì sò morti è ferite in l'incidentu chì hè accadutu, nunda in l'inchiesta ghjustifica a prolongazione di u prucessu è l'incapacità di cuncludillu ancu. Per quessa, ùn si pò dì chì l'inchiesta nantu à a morte di i parenti di l'applicante hè stata fatta cù una rapidità raghjone. Per i motivi spiegati, a Corte Custituziunale hà decisu chì l'aspettu procedurale di u dirittu à a vita, chì hè garantitu in l'Articulu 17 di a Custituzione, hè statu violatu è chì l'applicanti sò stati compensati.

Surghjente: news.sol.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*