Regolamentu d'Accidenti per a Velocità di i Treni trà Ankara-Sincan

Disposizione di accidenti per a velocità di i treni trà Ankara è Sincan
Disposizione di accidenti per a velocità di i treni trà Ankara è Sincan

Hè risultatu chì 9 ghjorni dopu à l'accidentu di trenu in u quale 3 persone anu persu a vita in Ankara, TCDD hà riorganizatu l'operazione di trafficu di Treni d'Alta Velocità. Cù l'ordine emessu da TCDD, hè statu dichjaratu chì a velocità massima di i treni in a regione trà Ankara è Sincan, chì hè operata senza signalazione, serà di 50 chilometri. L'avucati di i suspettati, chì sò stati pigliati in custodia dopu à l'accidentu, sustenevanu chì mentre a velocità massima deve esse 50 in l'area senza signalazione, u YHT implicatu in l'accidente viaghjava à una vitezza di 93 km.

Sicondu a nutizia di Asuman ARANCA di SÖZCÜ, in l'ordine emessu cù a firma di u direttore regiunale Duran Yaman u 16 di dicembre, hè statu dichjaratu chì era necessariu novi regulamenti. Hè nutatu chì i YHT, chì e rotte sò state cambiate cù l'annunziu u 9 di dicembre, sta volta seranu spediti solu nantu à e strade attribuite à elli, cum'è prima.

In l'articulu, hè statu dichjaratu chì dopu à l'accidentu, a velocità massima di YHT in a regione senza signale serà 50 km / h, è in a regione dopu à Sincan, induve si trova u sistema di signalazione, a vitezza serà 160 km / h. . Hè statu ancu nutatu chì u dispatch nantu à e linee serà fattu da u cuntrollu di u trafficu è i dispatchers, è u switchman ùn piglià micca un rolu in queste transazzione. L'avucatu di u dispatcher arrestatu Sinan Y, Mehmet Ektaş, hà dettu: "In u novu ordine, u switchgear hè statu sguassatu cumplettamente da u prucessu di spedizione di i treni è nisun rolu hè statu definitu. Questu ordine hè una cunfessione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*