Seminariu di furmazione in l'industria 4.0 tenutu à Kardemir

U seminariu di furmazione di l'Industria 4 0 hè statu tenutu in kardemir
U seminariu di furmazione di l'Industria 4 0 hè statu tenutu in kardemir

In u scopu di l'attività di furmazione realizate per aumentà a cunniscenza è e cumpetenze di l'impiegati in Kardemir, hè statu tenutu un seminariu di furmazione di l'Industria 4.0.

Ali Rıza ERSOY, unu di l'antichi dirigenti di Siemens Turchia è u fundatore di l'Academia ION, hà assistitu à u seminariu tenutu à u Centru di Educazione è Cultura Kardemir cum'è parlante.

Membro di u Cunsigliu di Kardemir H. Çağrı Güleç, Vice Direttore Generale Mansur Yeke, Coordinatore di l'Affari Finanziari (CFO) M. Furkan Ünal, u Coordinatore di Vendite è Marketing Reyhan Özkara è i dirigenti di unità, è di circa 500 impiegati cumposti da ingegneri, ingegneri, capimachja è I travagliadori anu assistitu à a furmazione In u seminariu, u prucessu di digitalizazione in u mondu cù l'Industria 4.0, chì hè chjamatu a quarta rivoluzione industriale, hè statu discutitu.

U seminariu hà cuminciatu cù u discorsu di apertura di Kardemir Financial Affairs Coordinator (CFO) M. Furkan Ünal. Dichjarà chì Kardemir cuntinueghja à cresce cù l'investimenti fatti, Furkan Ünal hà rimarcatu chì u prucessu di trasfurmazioni chjamatu Industria 4.0 hè sperimentatu in tutti i settori è hà nutatu chì Kardemir ùn pò micca ritardà u prucessu di trasfurmazioni digitale sperimentatu in u mondu sanu. Dichjarà chì u seminariu di furmazione urganizatu serve à questu scopu, Ünal hà dumandatu à tutti l'impiegati per adattà à stu prucessu di trasfurmazioni.

"L'industria 4.0 ùn hè micca una minaccia, hè una opportunità"

U fundatore di ION Academy Ali Rıza ERSOY hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'Industria 4.0 per tutti i settori è u futuru di u mondu in a so presentazione. Ersoy hà ricurdatu chì l'industrializazione in u mondu hà iniziatu cù l'intruduzioni di vapore d'acqua à a fine di l'anni 1800, seguita da a produzzione di massa cù l'electricità, è i prudutti industriali sò diventati accessibili à l'umanità, è chì l'era di l'automatizazione principia cù l'intruduzioni di l'elettronica in u mondu. 1970, "In verità, tuttu finu à questu puntu. andava nurmale, ma cù l'età di l'automatizazione, una nova minaccia emergeva. Sta minaccia era chì a pruduzzione industriale di l'est superava a produzzione industriale di l'occidente. Per a prima volta in a storia industriale, u punente hà cuminciatu à perde u so regnu à u livante. Dunque, quandu avemu intesu parlà di l'Industria 4.0, a prima cosa chì ci hè vinutu in mente era "una minaccia assai grande". Ma nè i paesi uccidintali nè noi ùn pudemu esse aspittatu di accettà questu ", disse.

Ali Rıza Ersoy, chì hà dichjaratu chì i paesi occidentali si concentranu in trè prublemi in fronte à sta minaccia da l'est, hà dettu chì u primu di questi era per accelerà i prucessi innovatori, u sicondu per rende tutte e linee di produzzione flessibili in modu chì l'est puderia. micca, è cù questa flessibilità per pruduce prudutti chì puderanu risponde à tutte e aspettative persunale senza piantà e linee di produzzione, è u terzu era di rende a produzzione efficiente. U fundatore di l'Academia ION Ali Rıza ERSOY, chì hà dichjaratu chì u mondu hà avà e tecnulugia necessarie per pruduce assai più prezzu è più di i paesi orientali, è chì questu pò esse pussibule solu ritirà a forza musculare da u sistema, hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Dui miraculi accadenu quandu tirate l'omu da u sistema. Perchè avà u sistema funziona più perfetta chì in u passatu, perchè u fattore principalu chì face sbagli hè umanu. Cunsiderendu chì 9 di deci accidenti di trafficu sò causati da l'omu, hè chì ùn ci hè nunda di discutiri quì. U sicondu miraculu hè chì u sistema hè diventatu più prezzu chè in u passatu. Perchè a ghjente hè u più caru. U cuncettu di l'Industria 2011 hà cuminciatu à esse discutitu per a prima volta in u 4.0. In u 2012, l'Alimagna cuncintrau nantu à questu tema è hà cuminciatu à travaglià. In u 2013, a Germania hà revelatu a so roadmap per l'Industria 4.0. Perchè a Germania hà nutatu l'onda chì vene da u fondu. Perchè era una situazione chì puderia affettà tuttu u paese. Cum'è Turchia, pudemu avè mancatu a prima rivuluzione industriale da uni pochi seculi, a seconda rivoluzione industriale da 150 anni, è a terza rivoluzione industriale da 30-40 anni. Ma ùn avemu più una chance di manca l'Industria 4.0. Oghje sapemu bè chì Turchia ùn mancarà micca sta rivoluzione.

Quandu ghjunghjemu à u 2020, 40 Billion objects in u mondu seranu cunnessi à l'internet, i numeri IP seranu utilizati invece di i numeri TR ID in u futuru, i dati pruduciuti da l'esseri umani sò previsti per aumentà 2010 volte trà 2020 è 50, è nunda sottu à ogni rubrica hà aumentatu 10 volte in un periodu di 50 anni in ogni periodu di a storia umana, 2000 Ali Rıza Ersoy, chì cuntinuò u so discorsu cù una retorica sorprendente cum'è i dati pruduciutu in un annu per a prima volta in u 1 era uguali à i dati pruduciutu in tutta a storia di l'umanità, "Questu hè u futuru chì aspetta u mondu. Oghje, 365 prudutti diffirenti sò fatti in una fabbrica chì travaglia 24 ore à ghjornu, 1000 ghjorni à l'annu in Germania. A cuntribuzione umana hè solu 25%, chì sò funzioni cum'è risorse umane, vendite, marketing è cuntabilità chì ùn pudemu micca trasfiriri à i machini è i robots. L'intera linea di produzzione hè senza equipaggiu. A rata di errore hè quasi zero. Puderanu fà questu tirà u putere musculare fora di u sistema, è cusì u sistema diventa perfettu ".

Dichjarà chì e plataforme necessarie in quantu à l'Industria 4.0 sò state stabilite in u nostru paese è a strada di strada hè stata determinata in questu sensu, Ersoy hà cunclusu u so discorsu attinendu l'attenzione à l'opportunità di Turchia in quantu à l'Industria 4.0. "E fabbriche di u futuru seranu avà cumpletamente equipate cù robots. Gestiremu queste fabbriche da tablette. U putere di u cervellu rimpiazzà u putere di u bracciu. U sistema voli u cervu, chì hè a parte più preziosa di l'omu, invece di forza di u bracciu. Esige alfabetizzazione umana, visione, saviezza, previsione, team building, risoluzione di prublemi, ingegneria è capacità di prugrammazione. Nisunu di i nostri paesi vicini ùn anu università cusì arradicate cum'è noi, è i prufessori chì anu furmatu, i gestori è l'ingegneri chì anu furmatu. Nisunu di elli hà una ecunumia chì hè cumplettamente integrata in l'ecunumia occidentale. Nisunu d'elli sò imprenditori chì perseguenu impieghi in a jungla africana. Avemu l'uppurtunità di esse u putere di produzzione di u futuru in a regione Eurasiatica. Sì, l'Industria 4.0 farà. Avete una grande chance di piglià u nostru paese da u statutu di i paesi in via di sviluppu è di purtallu à u statutu di paese sviluppatu usendu 4.0. Stu prublema, chì hà cuminciatu cù una minaccia, hè in realtà una grande opportunità per noi. Se l'Industria 4.0 hà cuminciatu à esse discutitu in u nostru paese, hè perchè avemu vistu l'onda vene da u fondu ".

À a fine di u seminariu di furmazione, u nostru membru di u Cunsigliu di a cumpagnia H. Çağrı Güleç è i coordinatori di l'impresa anu ringraziatu à Ali Rıza Ersoy presentendu un set di tavulinu custituitu di prudutti Kardemir per commemorare u ghjornu.

Hè statu dichjaratu chì i seminarii di furmazione in Kardemir continuanu sottu diversi temi attuali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*