Epoca di i piatti in Antalya Kaleiçi Boats

periodu di piastra in i battelli di portiere antalya
periodu di piastra in i battelli di portiere antalya

A municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel hà distribuitu targhe à 46 barche d'escursione in Kaleiçi Marina, una prima in Turchia.

U sindaco metropolitanu Menderes Türel, u presidente di u distrettu di u Partitu AK Muratpaşa Alparslan Belin, u secretariu generale di a municipalità metropolitana, Birol Ekici, u presidente di a cooperativa di trasporti di vele è motori di u Mediterraniu Abdullah Demircan, i pruprietarii di barche di Kaleiçi è Adrasan anu assistitu à a cerimonia tenuta à Kaleiçi Marina.

U mo scopu hè un Antalya chì vive inseme cù u mare.
Dichjarà chì, ancu s'è Antalya hè una cità marittima cù una costa di 640 km, hè discutibile quantu benefiziu da u mare, Türel hà dettu: "Cumu u sindaco di sta cità, u mo scopu più grande hè di fà di Antalya una cità chì vive più vicinu à u mare. u mare.” disse.

Dichjarà chì anu fattu assai passi per questu scopu, u sindaco Türel hà dettu: "Eccu u nostru prughjettu di a spiaggia di Konyaaltı, chì hè statu veramente grande. Da i nostri prughjetti di marina à u nostru prughjettu di u portu di crociera, pruvemu à fà chì a ghjente di Antalya campa inseme cù i nostri autobus marittimi à u livellu massimu da avà ", disse.

Semu a cumuna di i primi
Dichjarà chì sò abituati à esse a municipalità di i primi in Antalya, Türel hà dettu chì anu datu targhe à 46 barche d'escursione in Kaleiçi Marina, chì hè ancu una prima in Turchia. U presidente Türel hà dettu: "Finu à avà, i targhe ùn sò micca state date à i battelli d'escursione in alcuna pruvincia. Questu hè statu una benedizzione per noi ", disse.

U sistema di piscina funziona bè
Türel hà sottolineatu ch'elli avianu prumessu prima un sistema di piscina cù una cooperativa per chì i battelli da crociera in u marina puderanu furnisce un serviziu megliu è hà dettu: "In altri termini, i nostri fratelli chì perseguivanu u pane quì in u passatu pruvavanu di vultà i passanti. e so barche per avè più clienti. Questa ùn era micca una bella vista. Avemu dettu, andemu à creà un sistema di piscina, inputs da un locu. Semu cooperative. Ùn avemu micca dettu quante persone sò ghjunte nantu à quale barca, ma avemu dettu chì distribuimu u numeru tutale di clienti nantu à e barche ugualmente secondu a so capacità. È grazia à voi stu sistema hà travagliatu veramente bè. A dicu in ogni locu. U veru azionista è u successu in tutti i servizii chì furnimu sò i mo citadini chì vivenu in Antalya. Avete ancu realizatu questu. Avemu appena sustinutu è hà spianatu a strada per voi ".

U valore di i battelli aumenterà
U presidente Menderes Türel hà dichjaratu chì cù a nova applicazione, daranu platti speciali di barca à i barche chì ùn sò micca in u sistema di piscina, ma chì operanu cummerciale, se applicanu, "Ùn pudemu micca fà vittime à nimu. I vostri piatti sò ancu 07 Antalya KYL (abbreviazione Kaleiçi Yacht Harbour) 01, 02, 03 .... serà. Cusì, cum'è i taxi, i vostri battelli anu una fermata è una targa. U valore di e vostre barche aumenterà. Avà, micca solu i vostri battelli, ma ancu e vostre tappe seranu preziosi. Bona furtuna ", disse.

Spieghendu chì formanu i servizii in cunfurmità cù e dumande di i citadini, Türel hà nutatu chì durante a so visita à Kumluca in i ghjorni passati, daranu e targhe à i patroni di e barche chì passanu da Adrasan, chì dumandanu una targa, cum'è in u casu di Kaleiçi Yacht Harbour, in 1 mese.

Anu lasciatu l'autobus di u mare à marchjà
Ricordendu chì anu lanciatu l'autobus marittimi in marzu di u 2009 per intruduce Antalya à u trasportu marittimu, u sindaco Türel hà dettu: "L'amministrazione chì hè ghjunta dopu à noi ùn hà pussutu mette in ballu l'ingenuità per piglià i 2009 autobus marittimi chì avemu lanciatu trà 2014-3 trà Kemer è Kaleiçi. Queste barche si putreu in u mare per 5 anni. Ùn pudianu truvà un capitanu è un micho. Sfurtunatamente, avemu campatu tutti inseme in un periodu di gestione chì era incapace di purtà ancu e barche chì avemu lanciatu à Kemer. Hanu fattu scuse. Hè per quessa chì anu dettu chì e barche chì avemu custruitu ùn sò micca adattati per u mare di Antalya. Tuttavia, avemu disignatu sti barche cù a cunsulenza di u nostru diputatu, Hüsnü Çöllü, chì era u presidente di a Càmera di a spedizione è più tardi un diputatu CHP, è cù i so grandi cuntributi, avemu ghjuntu à una cunclusione nantu à cumu custruisce e barche. Ma facemu a faccia, a municipalità di scusa hà prevalutu quandu ùn eramu micca in Antalya. E sfurtunatamenti, cum'è un pruduttu di quella scusa di a municipalità, ùn anu pussutu riesce à purtà sti barche à Kemer in 5 anni. Avemu ripresu u mandatu in u 2014, cù l'apprezzazione di u nostru populu, avemu ripresu u mandatu d'aprile, un mesi dopu à esse elettu. In maghju, sti battelli cuminciaru à travaglià trà Kemer è Kaleiçi, trà Antalya. Sapete, sti barche ùn eranu micca adattati per u mare. Hè cambiatu u mare quandu sò statu elettu ? Ma sfurtunatamenti, avà avemu da surrisu amaramente à quelli scuse. U mare ùn hè micca cambiatu, a mentalità hè cambiata, a perspettiva di u serviziu hà cambiatu. Hè cusì chì vedemu u marittimu. U nostru scopu hè di fà di Antalya una vita à fiancu à u mare. Oghje, pensu chì vicinu à 1 milione di persone da Antalya, i nostri autobus marittimi o ospiti stranieri, invitati lucali, andonu à Kemer. Avemu aiutatu à campà in armunia cù u nostru mare.

4 novi prughjetti di marina
Dichjarà chì i so sforzi per cuncilià è cunnetta a ghjente di Antalya cù u mare ùn sò micca limitati à questi, Türel hà dettu: "Tutti sapemu è vedemu chì una marina in u centru ùn hè più abbastanza in Antalya. Avemu bisognu di fà più. Avemu 2 prughjetti di marina pronti, unu in u prughjettu di u portu di cruciera in Lara è l'altru à u capu di u dischettu Büyük Liman East. Trà i nostri prughjetti in u prossimu mandatu, avemu intenzione di offre marina di fiumi nantu à Kundu Acısu è Kopak Stream à u serviziu di i nostri concittadini di Antalya cù tasse di ormeggio economiche. Issi marina, chì serviranu à a pupulazione lucale, seranu operati da a municipalità è i so costi seranu mantinuti à u più bassu.

Facciu sti servizii cun grande amore.
Dichjarà ch'ellu hè partitu cù l'amore di Antalya è hè ghjuntu à esse un servitore di u populu di Antalya, u presidente Menderes Türel hà cunclusu e so parolle cusì: "Facciu questi servizii cun grande amore è eccitazione. Implementemu parechji di i nostri prughjetti cù u sustegnu di e nostre organizzazioni non governamentali. Pruvamu di gestisce sta cità cù una gestione participativa. Sò i veri pruprietarii di sti servizii. Senza u vostru sustegnu, questi servizii ùn anu pussutu esse pussibule. Perchè sfurtunatamenti ùn hè micca accadutu quandu ùn eramu micca quì. Mentre u vostru sustegnu cuntinueghja, continueremu à purtà novi visioni à Antalya è fà i sogni diventati realtà. Supportu da voi, serviziu da noi.

Türel hà fracassatu u primu piattu
U presidente di u Mediterraniu Sailing and Motor Carriers Cooperative Abdullah Demircan hà dichjaratu chì furnisceranu un serviziu megliu è più forte cù i piatti è hà dettu: "Semu sempre cù a nostra Municipalità Metropolitana, chì ci sustene in ogni materia".
Dopu, i piatti sò stati dati à 46 barche d'escursione in Kaleiçi Yacht Harbour da u presidente Türel cù una cerimonia. Türel hà chjapputu simbolicamente a prima targa à una barca d'escursione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*