Entrevista Critica Prima di İZBAN Strike

riunione critica prima di izban strike
riunione critica prima di izban strike

Mentre i travagliadori İZBAN, chì pensanu à fà greva in Izmir u luni 10 dicembre, cuntanu i ghjorni, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, chì hà fattu cuntatti in Ankara, hà scontru cù a Direzzione Generale di TCDD.


Mentre i travagliadori İZBAN, chì pensanu à fà greva in Izmir u luni 10 dicembre, cuntanu i ghjorni, un invitu hè ghjuntu da Ankara à a filiale di Izmir di l'Unioni Ferroviaria Turca (Demiryol-İş), induve u persunale hè urganizata. A Direzzione Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà invitatu u sindicatu à scuntrà.


Hè statu amparatu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà tenutu diversi cuntatti in Ankara, hà discututu tematiche cum'è l'aumentu di a frequenza di i voli in İZBAN, i grevi è l'affittu di linea cù a Direzzione Generale TCDD.


Hè statu amparatu chì Kocaoğlu hà discututu temi cum'è l'aumentu di a freccia di viaghji in trenu, prublemi cù signalazioni è affitti di linea, è ancu u prublema di i travagliadori İZBAN in greva. Dopu à a riunione di Kocaoğlu cù a Direzzione Generale di TCDD, l'istituzione chjamava Hüseyin Ervüz, Presidente di Demiryolİş İzmir Branch, induve i travagliadori sò urganizati, à Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*