Dichjarazione di l'Uffiziu di u Procuratore di u Disastru di u Trenu

dichjarazione di disastru di u trenu da l'uffiziu di u procuratore
dichjarazione di disastru di u trenu da l'uffiziu di u procuratore

Ankara Chief Public Prosecutor hà dettu chì e dichjarazioni di l'impiegati di TCDD, chì sò stati arrestati dopu à u disastru di u trenu in a capitale, ùn riflettenu micca a verità.

In a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Ankara in quantu à e dichjarazioni presuntamente appartenenti à l'impiegati di TCDD chì sò stati arrestati in cunnessione cù u disastru di u trenu in u quale 9 persone anu persu a vita in Ankara, hè statu dichjaratu chì e dichjarazioni di i suspettati publicati in certi i media nantu à l'accidentu di trenu ùn anu micca riflettutu a verità.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì nisuna dichjarazione hè stata sparta da l'ufficiali di sicurezza, hè statu nutatu chì u persunale di sicurità hè statu avvistatu per agisce sensibilmente in questu sensu è micca di sparte dichjarazioni è altre transazzione.

In e dichjarazioni di trè impiegati di TCDD chì sò stati arrestati dopu à u disastru di u trenu, hè statu dichjaratu chì ci sò state dichjarazioni sospette in quantu à u "cambiamentu di forbice" in a linea ferroviaria chì hà causatu l'incidentu.

Surghjente: news.sol.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*