Yalçın hà dettu addiu à u so ultimu viaghju in KARDEMİR

yalcin kardemir hè statu onoratu in u so ultimu viaghju
yalcin kardemir hè statu onoratu in u so ultimu viaghju

Ferdi Yalçın, chì hè mortu per un accidentu u 3 mentre travagliava in a stallazione di u Sistema di Dedusting Furnace Ladle No. 28.12.2018, chì hè custruitu da NİL FC, in Fabbriche di Ferru è Acciaio di Karabük, hè statu mandatu à u so. ultimu viaghju cù preghiere.

A prima cerimonia funebre per Ferdi Yalçın hè stata in KARDEMİR. A cerimonia funebre in a piazza Haddehane hà assistitu da i culleghi, a famiglia è i parenti di u mortu, u sindaco di Karabük Fatma Danışman, l'ex deputatu di Karabük Prof. Dr. Burhanettin Uysal, KARDEMİR Presidente di u Cunsigliu Kamil Güleç, Vice Direttore Generale Mansur Yeke, Recep Akyel, Segretariu di l'Organizazione Generale di l'Unione Özçelik-İş è u Presidente di u Branch Union Karabük Ulvi Üngören, Membri di u Cunsigliu di Filiale, u Coordinatore di l'Affari Finanziari Furkan Ünal, è altri funzionari. I culleghi NİL di a cumpagnia FC anu assistitu.

Dopu à a preghiera funebre guidata da u Mufti Provinciale di Karabük İlyas Yılmaztürk è e preghiere, u funerale di Ferdi Yalçın, chì hè statu mandatu da KARDEMİR, hè statu purtatu à a Moschea Beytullah in u Distrettu di Kayabaşı. Ferdi Yalçın hè statu intarratu in u Cimiteru Aydınlıkevler di Karabük Village, dopu a preghiera funebre tenuta quì dopu a preghiera di meziornu. U guvernatore di Karabük, Fuat Gürel, hà assistitu à a preghiera funebre in u distrettu di Kayabaşı è hà trasmessu e so condolenze à a so famiglia è i parenti.

Ferdi Yalçın (30), un subcontrattista in KARDEMİR, chì travagliava in l'assemblea di u sistema di depolverazione di u furnace di ladle, hà avutu un splendore quandu hà versatu diluente nantu à u focu chì hà accesu in una latta per mantene u calore. Yalçın, chì hè statu pigliatu in e fiamme, hè mortu in l'uspidale induve hè statu purtatu. Ferdi Yalçın era maritatu è avia dui figlioli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*