1915 U ponte di Çanakkale serà finitu 1 annu prima

U ponte di Canakkale di u 1915 serà finitu 1 annu prima
U ponte di Canakkale di u 1915 serà finitu 1 annu prima

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà dichjaratu chì u Ponte di Çanakkale di u 1915 cunnetta i dui lati di u Strettu di Dardanelli, chì hè duie volte a lunghezza di u Bosforu, è hà dettu: "Quandu u ponte hè finitu, u più impurtante serviziu, industria è industria centru turisticu di u nostru paese, Tracia, è a nostra pumu di l'ochju, a regione di l'Anatolia Occidentale. A vita ecunomica è suciale in Turchia diventerà assai più attrattiva ". disse.

U Ministru Turhan, in u 1915 Çanakkale Bridge Tower Caisson Foundations Floating Ceremony, à quale hà assistitu cù u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Binali Yıldırım, hà dettu chì u prucessu di affondamentu di caisson hè una di e tappe più fastidiose in a custruzzione di u ponte.

Dichjarà chì Çanakkale ùn hè micca solu una cità o un strettu, hè di grande impurtanza storica, Turhan continuò:

"U Ponte di Çanakkale di u 1915, chì custruiremu cù u mudellu di partenariatu publicu-privatu, hè unu di i più grandi prughjetti di u nostru paese cù una quantità d'investimentu di circa 3 miliardi 100 milioni d'euros. Stu travagliu gigante culligarà i dui lati di u Strettu di Dardanelli, chì hè duie volte a durata di u Bosforu. Quandu u ponte hè cumpletu, a vita ecunomica è suciale in Tracia, u centru di serviziu, industria è turismu più impurtante di u nostru paese, è in a Regione di l'Anatolia Occidentale, chì hè u pumu di l'ochju, diventerà assai più attrattiva. Inoltre, i movimenti di merci centrati in i paesi di l'Unione Europea, in particulare a Bulgaria è a Grecia, ghjunghjeranu rapidamente à l'Egeu, l'Anatolia Occidentale è u Mediterraniu Occidentale ".

Indittendu chì u viaghju di una ora in battellu serà ridutta à 4 minuti cù stu ponte, Turhan hà dettu: "In questu modu, assicureremu ancu chì l'Autostrada Gebze-İzmir, Edirne-Kınalı-Istanbul-Ankara, İzmir-Aydın. è l'autostrade in e Regioni di Marmara è di l'Egeu, chì sò in custruzzione, sò integrate l'una cù l'altru ". usatu a frasa.

Turhan hà dettu chì cù u Ponte di Çanakkale di u 1915, u portu, a ferrovia, i sistemi di trasportu aereu è a reta di trasportu stradale seranu integrati in e regioni di Marmara è Egeu, induve a vita di l'ecunumia di u paese è una parte significativa di a pupulazione vive.

Turhan, chì hà dichjaratu chì grazia à u ponte, l'ecunumia in a regione aumenterà è e distanze seranu vicine per i stabilimenti industriali, "In novu, cù stu prughjettu, u trafficu nantu à l'autostrada Edirne-Istanbul-Ankara esistente serà alleviatu. Cù a cunnessione di l'autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir à l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, l'attività turistica in e nostre cità cum'è İzmir, Aydın è Antalya hà da u piccu ". disse.

"U nostru travagliu avanza assai veloce"

Dichjarà chì cù u ponte di Çanakkale di u 1915 messu in serviziu, una fase completamente diversa serà entrata in termini di costi operativi di veiculi è tempi di viaghju, Turhan hà dettu:

"Cum'è sapete, u 2023 hè statu pianificatu cum'è a data di fine di u ponte, u nostru travagliu avanza assai rapidamente. Credu chì metteremu u Ponte Çanakkale di u 1915 in serviziu u 2022 di marzu di u 18, chì significa assai per a nostra nazione. Di sicuru, l'impurtanza tecnologica di u 1915 Çanakkale Bridge serà megliu capitu cù u tempu.

Per d 'altra banda, u ponte meriteghja elogi per u so putenziale ingegneria è a so situazione. Quandu hà finitu, serà u più longu ponte di sospensione di u mondu cù una portata media di 2023 metri. A so lunghezza tutale ghjunghjerà à 4 metri cù aperture laterali è viadutti. A so altezza serà di circa 608 metri, rapprisentanu u 3 di u 18 mese. Cù queste caratteristiche, u ponte hè unu di i pochi prughjetti in u mondu.

Dopu à i discorsi, Yıldırım è Turhan appughjàvanu u buttone è flottavanu i fundazioni di caisson di a torre di u Ponte Çanakkale di u 1915 in u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*