5a Fase di l'Area Duty Free di l'Aeroportu di Istanbul cù 2 Magazzini Aperti

5 fasi di 2 magazzini di zona duty free di l'aeroportu di Istanbul sò state aperte
5 fasi di 2 magazzini di zona duty free di l'aeroportu di Istanbul sò state aperte

A seconda fase di Duty Free, a custruzzione di quale hè stata finita in l'aeroportu di Istanbul, hè stata aperta cù una cerimonia oghje. Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu è Presidente di u Cunsigliu, è u CEO di l'IGA Kadri Samsunlu, u CEO di UNIFREE, Ali Şenher, è altri invitati anu assistitu à a cerimonia.

Facendu un discorsu in a cerimonia, u Direttore Generale di DHMI hà dichjaratu chì à a fine di ghjennaghju 2018, 210 milioni di passageri sò stati ghjunti è cuntinuavanu e so parolle cum'è seguente:

"Mentre u nostru paese era in u top ten in u mondu in l'aviazione civile, hè u quartu in Europa. Di sicuru, l'aeroportu di Atatürk, chì hè stata a basa principale di l'aviazione civile turca da quandu hè stata messa in serviziu in u 1953 è ci hà fattu successu, hà pigliatu u primu postu in stu successu cù una parte di 34%, accolta circa 45 milioni di passageri. mentri a so capacità era di 70 milioni.

A GESTIONE DUTY FREE hè un serviziu assai impurtante chì aghjunghje valore à l'aeroportu di ISTANBUL PR ...

Di sicuru, da u 3 di marzu, u nostru veteranu Aeroportu di Atatürk trasferirà tutti i so voli cummirciali à l'aeroportu di Istanbul. Quandu l'Aeroportu d'Istanbul entra in opera à piena capacità, u nostru paese serà u centru principale di l'aviazione trà l'assi est, punente, nordu è sudu. In particulare in u mercatu di i passageri di transitu... Di sicuru, tutti aspittemu stu ghjornu cun eccitazione. L'operazione Duty Free, chì metteremu in serviziu oghje, hè di sicuru un serviziu assai impurtante chì aghjunghje valore à u PR di questu aeroportu. A nostra cumpagnia Unifree, chì face stu serviziu, hè una cumpagnia di marca chì serve in parechji aeroporti, in particulare in Atatürk, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas Bodrum, Muğla Dalaman. L'aeroportu di Istanbul, stu prughjettu eccezziunale, stu capolavoru ùn hè micca solu un puntu di svolta per l'aviazione civile turca, ma ancu un prughjettu assai impurtante chì farà a storia cù i centri di vita chì hà creatu è sensibilizà. Senza più preghjudiziu, vogliu chì stu serviziu distintu, chì riunisce i nostri passageri cù marche mundiali, sia benefica per u nostru paese, a nostra industria è a nostra compagnia aerea. I mo più sinceri felicitazioni à tutti i participanti. È in nome di a mo urganizazione è di mè stessu, vogliu sprime a mo gratitùdine. Tanti Auguri."

Parlendu à l'inaugurazione, Kadri Samsunlu, presidente di u Cunsigliu Esecutivu di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA, hà dettu: "Semu assai felici di fà un altru passu assai impurtante in questa strada, chì avemu principiatu cù u scopu di fà d'Istanbul u centru di l'aviazione di l'aviazione. mondu. A seconda fase di l'area Duty Free, chì definiscemu cum'è u spiritu di l'Aeroportu di Istanbul, hè stata messa in opera oghje. U nostru scopu hè di furnisce una sperienza di viaghju straordinaria è estremamente piacevule à i nostri passageri chì utilizanu l'aeroportu di Istanbul. Semu assai felici di fà u primu passu di questu cun Unifree. Ùn furniremu micca solu servizii à l'Aeroportu di Istanbul, ma ancu introduttemu u nostru paese è più impurtante Istanbul. Semu felici di purtà e marche forti di u mondu è di u nostru paese inseme cù e persone di u mondu in i nostri spazii cummerciale ".

In u so discorsu, u CEO di Unifree Ali Şenher hà dettu: "Dopu à a prima apertura inseme cù l'aeroportu u 29 d'ottobre 2018, simu assai felici di rializà l'apertura di a Fase 2 di e zone Duty Free oghje. Cù a dimensione di l'area, parechje marche impurtanti naziunali è stranieri è i cuncetti chì avemu sviluppatu, avemu firmatu un prughjettu chì averà un impattu mundiale, è avemu creatu una zona Duty Free degna di l'Aeroportu di Istanbul, chì simu fieri. . In più di una larga gamma di prudutti, u serviziu hè unu di i nostri valori core. Per lascià ricordi indimenticabili à i nostri passageri da u mondu sanu, a nostra squadra di vendita amichevule è esperta, persunalizata secondu i bisogni di i passageri, servirà 7 ore à 24, XNUMX giorni à ghjornu.

Dopu à a ceremonia, u Direttore Generale di DHMI, Ocak, hà visitatu a torre di cuntrollu di u trafficu aereu cù u Capu Amministrativu Civile di l'Atatürk Airport Ahmet Önal è hà scontru cù i cuntrolli di u trafficu aereu chì travaglianu quì. sohbet hà fattu.u

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*