Tanış di CHP critica a prumessa di Büyükakın "U metro venerà à Kartepe"

chpli tanis critica a futura prumessa di buyukkaki di metro à kartepe 1
chpli tanis critica a futura prumessa di buyukkaki di metro à kartepe 1

U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di CHP, Orhan Tanış, hà criticatu a prumessa di u candidatu di u sindaco metropolitanu di l'AKP, Tahir Büyükakın, chì "u metro venerà à Kartepe", "Quelli chì ùn ponu micca riesce à operà u trenu suburbanu seppelliranu 10 miliardi di lire sottu terra.

Parlendu di a prumessa di metro fatta da u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di AKP Kocaeli Tahir Büyükakın à a ghjente di Kartepe, u membru di u Cunsigliu di a municipalità metropolitana di CHP Kocaeli, Orhan Tanış, hà dettu chì, se AKP vince u sindaco di a municipalità metropolitana, seppellirà 10 miliardi di lire in terra!

Tanış hà dettu: "Quelli chì ùn ponu micca riesce à guidà un trenu di trasportu nantu à a linea ferroviaria pronta in u mondu sepultaranu 22 miliardi di TL (cù 10 quadrilioni di soldi vechji) custruendu un metro à 10 metri di prufundità sottu a stessa ferrovia. Nisuna parte in u mondu hè una linea di metro parallela è direttamente sottu à a ferrovia. Ùn si pò fà. Ùn si pò micca fà... Prima riescite à correre quella linea suburbana à piena capacità, dopu pianificate u metro. Ma di sicuru micca sottu à a ferrovia ... Più à u nordu ... "(Fonte: U ghjurnale Kocaelibaris)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*