U Premiu per i Diritti Umani SODEV attribuitu à i travagliadori di l'aeroportu 3rd

Premiu per i diritti umani di sodev attribuitu à 3 travagliadori di l'aeroportu
Premiu per i diritti umani di sodev attribuitu à 3 travagliadori di l'aeroportu

U "Premiu per i diritti umani, a demucrazia, a pace è a sulidarità", chì hè statu datu regularmente da SODEV dapoi u 2001, hà trovu i so patroni in a ceremonia in Taksim Hill Hotel. U "Premiu per i diritti umani, a demucrazia, a pace è a sulidarità" hè statu datu à i travagliadori di l'aeroportu 3rd.

2018 SODEV "Premiu per i diritti umani, a demucrazia, a pace è a sulidarità" membri indipendenti di a ghjuria; U presidente di DİSK Arzu Çerkezoğlu, u ghjurnalistu Kadri Gürsel, l'avucatu Türkan Elçi, l'artista Füsun Demirel, l'architettu Mücella Yapıcı, u presidente TİHV Şebnem Korur Fincancı, l'accademicu Korkut Boratav è i membri naturali di a ghjuria; Premiatu à i 3rd Operatori di l'Aeroportu cù i voti di u presidente SODEV Babür Atila, u presidente onorariu di SODEV Ercan Karakaş, l'ex presidenti di SODEV Aydın Cıngı è Erol Kızılelma. Rapprisintanti di u partitu puliticu, cumpresu u presidente di l'EMEP Selma Gürkan è u vicepresidentu di l'EMEP Levent Tüzel, anu assistitu à a cerimonia di premiazione.

"Fin chì respiramu, seremu da u latu di l'oppressi"

Facendu u discorsu d'apertura di a cerimonia, u presidente di a SODEV Babür Atila hà dettu: "U premiu di quist'annu hè datu à i travagliadori chì infundenu speranza in a classa travagliadora è u nostru populu cù a so lotta per cresce è sviluppà a sulidarità". disse. Attilandu l'attenzione à l'impurtanza di a sulidarità, Atila hà dettu: "Fin chì respiramu, continueremu à esse da u latu di l'oppressi". disse. Dopu à u discorsu di Atila, un cortu filmu custituitu di video pigliati da i telefoni di i travagliadori durante a resistenza di u 3rd Airport Workers hè statu proiettatu.

'Simbulu di l'edificazione di u novu regime'

U mutivu di u premiu hè statu annunziatu da u presidente DİSK, Arzu Çerkezoğlu. Definisce a custruzzione di u 3u Aeroportu cum'è "un simbulu di a custruzzione di un novu regime", Çerkezoğlu hà dettu: "Ogni regime si sprime per mezu di i so monumenti. U novu aeroportu di Istanbul hè davanti à noi cum'è un munumentu à l'ecunumia concreta, chì avanza distrughjendu a nostra natura è e cità, trè o cinque cumpagnie privilegiate chì i nomi sò memorizati, è u regime di capitale chì hà pruvatu à suppressione a resistenza di i travagliadori cù bombe di gas è arresti. Un munumentu à l'arburi, l'acelli migratori, i travagliadori, u travagliu, a ragiò, a scienza è a vita, erettu da u saccheghju o di i risorsi publichi. disse. Ricordendu chì i travagliadori 52 anu persu a so vita durante a custruzzione di u novu aeroportu, sicondu i figuri ufficiali, Çerkezoğlu hà cuntinuatu: "À a fundazione di stu munumentu, ci hè un mudellu di travagliu brutale chì vede u travagliadore cum'è un fattore di costu; Ci hè una mentalità di gestione chì hè rispunsevule per a morte di 2 travagliadori ogni annu mentre travaglianu ".

"I TERZI LAVORI DI L'AEROPORTU RIFRESCA LA SPERANZA"

Nutendu chì i travagliadori chì anu resistutu cù a dumanda di travaglià in cundizioni più umane sò stati risposti cù a detenzione è l'arrestu, Çerkezoğlu hà dettu: "A debulezza di i fundamenti di un regime chì ùn pò micca risponde ancu à e richieste più umanitarii è percepisce ancu e reazzioni più demucratiche. cum'è una minaccia, è chì hè pussibule di resiste malgradu ogni tipu di cundizioni negativi, hà resu visibile una volta di più à i travagliadori di l'aeroportu ", disse. Çerkezoğlu spiegò chì u premiu hè statu attribuitu à i 3rd Airport Workers per motivi chì l'azzione di i travagliadori rinnuva a speranza di lotta di e persone di tutti i campi di a vita: "À u 3rd Airport, chì hè una fotografia di u novu regime, l'aeroportu. i travagliadori, cù a so unità chì anu rinfurzatu per mezu di i so sindicati, cù a so resistenza in quale anu una parolla in ogni prucessu, cù a so sulidarità esistenu sempre, Hà dimustratu una strada di speranza micca solu per ottene i so diritti, ma ancu per u futuru. di Turchia". Dopu à u discorsu di Çerkezoğlu, i rapprisentanti di i travagliadori di u 3rd Airport sò stati presentati i so premii da i membri di a ghjuria. Hè statu amparatu chì Yunus Özgür, unu di i rapprisentanti di i travagliadori chì veneranu per riceve u premiu, ùn pudia micca assistisce à a ceremonia, postu ch'ellu era arrestatu per sustene i travagliadori in l'Hospital Okmeydanı SSK. (UNIVERSALE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*