Dichjarazione di u Ministeru nantu à l'Accident di Ferru in Istanbul

dichjarazione di u ministeru annantu à l'accidentu di trenu in Istanbul
dichjarazione di u ministeru annantu à l'accidentu di trenu in Istanbul

Halkalı-U veiculu di a ferrovia, chì hà fattu un test drive nantu à a linea di treni suburbani di Gebze, è u veiculu chì pusò a linea elettrica scontranu in Florya. Trè persone ferite in l'accidentu sò state purtate à l'uspidale in ambulanza.

ANNUNCI MINISTERI
In a dichjarazione di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, in quantu à l'accidentu accadutu nantu à a linea chjusa à u trafficu ferroviariu in Istanbul, hè statu informatu chì duie macchine di custruzzione chì trasportanu u travagliu è i materiali si sò scontrate è dui travagliadori sò stati feriti da u saltu da u veiculu.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru, oghje à 09:30, Kazlıçeşme-Halkalı In a sezione Florya-Aquaryum di a strada ferroviaria di u cantiere di custruzzione, una macchina di custruzzione UNIMOG è un veiculu di catenaria sò entrati in a linea per purtassi u travagliu è i materiali, aghjustendu: "I dui machini di custruzzione in questione si sò scontru cù l'altri è per via di l'incidentu. , dui travagliadori sò stati feriti in u risultatu di saltà da u veiculu ". a dichjarazione hè stata inclusa.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì a dichjarazione in certi media chì i treni di prova di guida anu avutu un accidente ùn riflette micca a verità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*