Prughjettu Giant per 4 Stagioni Uludag

Prughjettu gigante per 4 stagioni Uludag
Prughjettu gigante per 4 stagioni Uludag

Malgradu esse unu di i centri turistici invernali più impurtanti in Turchia, Uludağ, induve ci hè attività solu 3-4 mesi di l'annu, hè statu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Bursa per fà di Uludağ una regione turistica chì cuntribuisce à l'ecunumia di a cità per 12. mesi di l'annu.Prughjettu di Parking hè statu preparatu. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì a facilità, chì includerà un parcheghju per i veiculi 1, una pista di ghiaccio, un muru di arrampicata, un campu tradiziunale di tir à l'arcu, campi di basket è volleyball, caffetterie è spazii di riposu, aghjunghjenu un valore speciale à Uludağ.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì determina a visione futura di Bursa cum'è turisimu è preparanu prughjetti chì metteranu in risaltu tutti i valori naturali di a cità cum'è Uludağ, a costa, i laghi, cascate è longoz, partiti da Uludağ. Malgradu esse unu di i centri di sci più impurtanti in Turchia, Uludag, chì ùn hè statu capaci di furnisce a cuntribuzione prevista à l'ecunumia di a cità in l'ultimi anni, soprattuttu per via di a corta stagione, hè statu pressatu per serve u turismu per tutte e quattru stagioni. Cunsiderendu chì ùn ci hè nisuna facilità per risponde à i bisogni di i vacanzieri chì vanu in Uludağ ogni ghjornu, u 4u Progettu di Parcu Multi-Storey di Zona di Sport di a Zona di Sviluppu hè stata preparata da a Municipalità Metropolitana. A facilità, chì hè stata cuncepita nantu à una zona di circa 1 decares, hà un parcheghju coperto per 12 veiculi, è cusì, u prublema più impurtante di Uludağ, u prublema di parcheghju, serà eliminatu. U parcheghju, chì serà adupratu da l'autobus turistici chì venenu à Uludağ, hè statu cuncepitu cum'è 750 piani sotterranei. Inoltre, a facilità, chì hè stata apposta per risponde à tutti i bisogni di i vacanzieri di ogni ghjornu, includerà una pista di pattinaggio di ghiaccio, un muru d'arrampicata, un campu tradiziunale di tir à l'arcu, campi di basket è volleyball, caffetterie, spazii di riposu è toilette.

SIMBOLU DI TURCHIA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà visitatu a 1a Zona di Sviluppu Uludağ, induve u prugettu serà implementatu. Cù i vacanzieri è i prufessori di sci sohbet U presidente Aktaş hà enfatizatu chì u prughjettu finitu aghjunghje un valore diversu à Uludağ. Sottulineendu chì Uludağ hè unu di i simboli più impurtanti di Turchia, u presidente Aktaş hà dettu: "Uludağ hè un valore chì ùn deve esse cunsideratu separatamente da Bursa. Tanti prublemi chì sò ghjunti finu à avà sò stati pruvati à esse risolti da diverse amministrazioni, ma ùn era micca abbastanza. Se u nostru scopu hè di fà di Uludağ un centru indispensabile micca solu in l'invernu, ma in tutte e stagioni, a determinazione di u mudellu di gestione eliminerà l'ostaculi à u nostru scopu. Ùn ci hè micca prublema in u trasportu, sia in funivia sia per strada. Tuttavia, in quantu pudemu offre alternative à e persone chì venenu à Uludağ, l'attrazione di stu locu aumenterà. Hè imperativu chì risolvemu assai fatti, da l'alloghju à a qualità di serviziu, da l'attività staggione à l'urganisazioni naziunali è internaziunali, da e strutture sanitarie à i spazii cumuni d'usu.

1 MILIONI DI PASSAGERI À A CARRO DI CORDA

U presidente Aktaş, chì hà dichjaratu chì ogni investimentu fattu in Uludağ serà riflessu in l'ecunumia di a cità cum'è valore aghjuntu, hà ricurdatu chì 2017 mila persone anu utilizatu a funivia in 780, è questu numeru hà superatu 1 milione l'annu passatu. Nutendu chì l'aumentu di u 35 per centu in u numeru di turisti stranieri hè un valore seriu per l'ecunumia di a cità, u sindaco Aktaş hà dettu: "Parlemu di ciò chì ci vole à fà per Uludağ in quasi ogni piattaforma. Avemu discututu u prublema in l'ultima visita di u nostru Ministru di Cultura è Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, à Bursa. In questu rispettu, avemu principiatu i studii di pianificazione di gestione di a presidenza di l'area di Uludağ cù l'istruzzioni di u nostru Ministru. A facilità chì u prugettu avemu preparatu cumpierà una carenza impurtante in Uludağ. Quandu l'escursionisti sò ghjunti à Uludağ, puderanu prufittà solu di i servizii di l'alberghi. In ogni casu, quandu u prugettu vene à a vita, i visitori puderanu avà prufittà di sta facilità. Di novu, u tema di l'aumentu di u numeru di pedaghji d'entrata è di uscita chì appartene à i Parchi Naziunali hè trà l'opere chì seguitamu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*