Grande Reazione à l'Alta Aumentu di u Ponte Osmangazi!

Grande reazione à l'alta caminata nantu à u ponte osmangazi
Grande reazione à l'alta caminata nantu à u ponte osmangazi

L'aumentu di u 43 per centu in i pedaghji nantu à u Ponte Osmangazi, chì cunnetta i dui lati di u Golfu, hà ricevutu riazzioni da tutti i segmenti di a sucità, da i citadini à l'imprese di turismu è i cummercianti di i cunduttori. Ùn hè passatu inosservatu chì l'aumentu di u prezzu esorbitante hè ghjuntu à a fine di a campagna di sconti di 15 ghjorni di İDO.

L'aumentu di u 43 per centu in a tarifa di pedaghju di u Ponte Osmangazi fattu da l'operatore hà suscitatu tutti, da i citadini à l'imprese turistiche, da i cunsumatori à i cunduttori. Hè nutate chì l'aumentu esorbitante hè statu fattu dopu a fine di a campagna di sconti di 15 ghjorni di İDO. U peghju di l'automobile per u battellu İDO Topçular-Eskihisar hè 55 TL, è u pedaghju di l'automobile per u Ponte Osmangazi hè 103 TL.

U presidente d'onore di u Centru di Applicazioni di u Consumatore Aydın Ağaoğlu: "Un tali aumentu pò esse pussibule?" "U peghju era digià altu", hà dumandatu. L'unica nutizia negativa in u primu ghjornu di 2019 hè vinuta da quì. I prezzi di l'electricità, u gasu naturale è l'acqua seranu ridotti. U periodu di TVA è SCT hè statu allargatu. "L'aumentu ci hà demoralizatu assai", disse.

Dichjarà chì i cunduttori di l'autobus ùn puderanu micca aduprà u Ponte Osman Gazi dopu l'aumentu, Mustafa Yıldırım, presidente di l'Associazione di i Trasportatori Turistici, hà dettu: "A quantità chì pagherà un cunduttore di autobus da Istanbul à Izmir hè di circa 400 lire. Sta carica ùn hè micca portable. L'aumentu serà ancu riflessu in i nostri tavulini, u nostru travagliu è u nostru alimentu. I soldi pagati da i camioni chì portanu i vegetali venenu da a tavula di tutti. Questu aumenterà i costi di trasportu. Cumu ghjunghjeranu i studienti chì vanu à Izmit è Adapazarı? "L'aumentu duverebbe almenu esse proporzionali à l'inflazione", disse.

NOI AVIAMU APPLICATI AUSATI À U PREZZU PRECEDENT

Dichjarà chì l'aumentu deve esse riconsideratu, u presidente Mevlüt Olgun di a piattaforma di trasportu di passageri stradali hà dettu: "Ancu u prezzu precedente era pesante per noi, questu aumentu ci devastate. Mentre chì quelli chì passavanu per altri ponti dete dece lire, diventenu quasi duie centu lire. Perchè aumentà più di l'inflazione in un mumentu chì a ghjente cuntribuisce à l'ecunumia aumentendu ancu una lira? hà fattu a so valutazione. Birol Özcan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Federazione Turca di Conducenti di Bus, hà dettu:

L'IMPRESE SONT IN REBELLIONE

"Avemu bisognu di reagisce duramente. Un autobus chì va da Izmir à Balıkesir à Bodrum costa quasi 600 lire, cumprese l'autostrade. Vulemu chì issi aumenti sò ridotti è l'interessi di l'imprese chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese. L'inflazione hè di 25 per centu, anu aumentatu da 43 per centu. U trasportu d'autobus hè cumpletamente finitu. Cumu pò un autobus spende tantu è porta i passageri à Izmir per 60 lire?
I prezzi di u pianu è u tettu deve esse determinatu

I citadini reagiscenu ancu à l'aumentu di l'inflazione. Dichjarà chì li piace sempre viaghjà cù u so veiculu privatu, Doğan Yılmaz hà dettu: "L'aumentu di u prezzu di u 43 per centu fattu à Osman Gazi è e so strade di cunnessione causanu grandi danni à i cunsumatori individuali. Cù quale dirittu hè questu aumentu datu quandu l'inflazione hè 23 per centu? "U statu duveria determinà a tarifa di basa è di u tettu in questu sensu", disse.

U toll di l'automobile, chì era 2018 TL in 71,75, hè aumentatu à 103,05 TL da u novu annu. À u listessu tempu, i pedaghji di l'Autostrada Gebze - Orhangazi Izmir, chì sò a continuazione di u ponte, anu ancu aumentatu, da 5,5 TL à 11,5 TL trà Altınova è Orhangazi, è da 7,40 TL à 15,65 TL trà Gemlik è Bursa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*