Apaydın hà esaminatu i treni chì dividenu Burdur in dui

apaydin esaminò i binari di u trenu chì divide Burdur in dui.
apaydin esaminò i binari di u trenu chì divide Burdur in dui.

Riguardu à i binari di u trenu chì divide Burdur in dui, chì hè unu di i prughjetti di u Candidatu à u Sindaco di AK Party Burdur Deniz Kurt, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın è a so squadra in Burdur, un comunicatu di stampa hè statu fattu. A spiegazione hè a siguenti;

Direttore Generale TCDD, chì hà fattu un esame in Burdur İsa Apaydın, Vice Direttore Generale İsmail Çağlar, Capu di u Dipartimentu di Manutenzione Ferroviaria Fahrettin Yıldırım, Capu di Dipartimentu di Studi, Prughjetti è Investimenti Mesut Yaman, Assistant Head of Department Real Estate. Kubilay Karagül è u 7th Direttore Regiunale Adem Sivri è u persunale di TCDD eranu accumpagnati da u Vicepresidentu di u Cunsigliu Presidenziale di u Grandi Naziunale di l'AK Party Burdur Bayram Özçelik, u presidente provinciale di u Partitu AK Burdur Volkan Mengi è u candidatu di u sindaco di Burdur Deniz Kurt è u presidente di u Distrettu Centrale Hüseyin Okan.

Avemu travagliatu per prughjetti degni di Burdur.

U candidatu di u sindaco di u partitu AK Burdur, Deniz Kurt, chì hà dichjaratu chì anu realizatu u travagliu di prughjettu per un Burdur in sviluppu è in crescita, hà dettu: "Dopu à l'annunziu di a mo candidatura per u sindaco da u nostru partitu, avemu principiatu u nostru travagliu di prughjettu per u nostru Burdur. Cù a crescita di a nostra cità, i treni chì fermanu in a cità è divide Burdur in dui ùn sò più un prublema. Avemu avutu discussioni cù i nostri Diputati è u Presidente Pruvinciale cù a Direzzione Generale di TCDD per caccià a Stazione Ferroviaria è i so rails fora di a cità, chì hè diventatu u prublema più grande in i sondaggi di l'opinione publica è hè diventatu a storia di serpente chì i lucali si lagnavanu. In questu cuntestu, u nostru Direttore Generale TCDD İsa Apaydın è a so squadra ùn ci hà micca rottu è hè ghjuntu à a nostra cità. Avemu fattu un esame detallatu in a nostra Stazione Ferroviaria è a strada induve passanu i rails. Avemu sparte u nostru prughjettu cù u nostru Direttore Generale è trasmette u travagliu chì vulemu fà. U nostru stimatu Direttore Generale hà dettu chì ellu hà da inizià un studiu detallatu nantu à u trasportu di a stazione di treni è i so rails fora di a cità. In nome di i mo concittadini di Burdur, vogliu ringrazià u nostru stimatu Direttore Generale è a so squadra, chì ci anu datu messagi pusitivi in ​​quantu à a suluzione di sta situazione, chì si trova cum'è un ostaculu davanti à u sviluppu è a crescita di Burdur. Hà fattu una dichjarazione.

Nunda ùn deve esse in u modu di sviluppu

Dichjarà chì anu realizatu prughjetti è studii per u rapidu sviluppu è a crescita di Burdur, u deputatu di u Partitu AK Burdur Bayram Özçelik hà dettu: "U nostru candidatu à u sindaco Deniz Kurt Menderes, durante e so visite à i quartieri di Bağlar, Hızırilyas è Aydıkevler è durante a so ricerca, u Trenu. A stazione è i so rails divisu a cità in dui, è aiutau sta regione à cresce è à sviluppà, ci hà dettu chì era un ostaculu. I visiti persunali di u nostru candidatu presidenziale Deniz Kurt è stu prublema, chì emergenu in u sondaghju di l'opinione publica, inseme cù u nostru presidente provinciale Volkan Mengi, anu visitatu u nostru Direttore Generale di TCDD è trasmette a nostra dumanda. Avemu dumandatu à u nostru Direttore Generale per inspeccionà personalmente u campu. U nostru Direttore Generale è a so squadra ùn ci anu micca offesu è anu fattu investigazioni in a regione sopra citata. U nostru candidatu presidenziale Deniz Kurt li hà trasmessu i nostri prughjetti chì avemu preparatu in u campu. Hè statu dichjaratu chì saria apprupriatu à piglià a Stazione Ferroviaria è i rails da a cità è li move in u 1u OIZ, chì hè ancu vicinu à a cità, cù u pensamentu di facilità u trasportu di merchenzie. U nostru Direttore Generale è a so squadra hà dettu chì anu da piglià e note necessarie è fà un studiu. Tutti i nostri citadini di Burdur viranu personalmente u cambiamentu in questa regione, è sta zona diventerà un novu centru di attrazione di Burdur. Per i nostri invitati chì dicenu chì anu strettu Burdur in Mecburiyet Caddesi, u centru ferroviariu è di a stazione diventerà un locu chì Burdur hà bramatu cù i so novi spazii cummerciale, caffè è spazii verdi. hà fattu una dichjarazione.

Semu pronti à travaglià ghjornu è notte in squadra.

U presidente provinciale di Ak Party Burdur, Volkan Mengi, chì hà dichjaratu ch'elli vulianu purtà parechji prughjetti cù u sustegnu lucale è di u guvernu assicurendu l'armunia in a pruvincia di Burdur, hà dettu: "Semu estremamente felici chì u prublema di sguassà a stazione di Burdur è i binari di u Trenu, chì hè di grande impurtanza per Burdur, hè stata risolta. Cù l'annunziu di a candidatura di u nostru candidatu à a sindaca Deniz Kurt, avemu principiatu u nostru travagliu di prughjettu. Pruvaremu di portà parechji prugetti in a nostra cità, ottenendu u sustegnu di u nostru Guvernu inseme à l’Amministrazione Locale. U prughjettu giganti chì avemu preparatu è prughjettatu di fà in a zona chì serà furmatu da a rimuzione di a Stazione Ferroviaria è i so rails, chì avemu attribuitu una grande impurtanza, cambierà a visione di Burdur. Burdur ùn serà più solu una cità appiccicata in Gazi Street, ma una cità cù strade alternative. Travagliemu ghjornu è notte cù u nostru sindacu Candidatu Deniz Kurt è i nostri parlamentari Bayram Özçelik è Yasin Uğur in a strada di un Burdur in sviluppu è in crescita è continueremu à fà. Dittu.

U Direttore Generale di TCDD, chì hà esaminatu a stazione di treni è i rails per esse purtati fora di a cità İsa Apaydın Hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì hè impurtante per a nostra cità, è hà sottolineatu chì u prugettu hè statu realizatu cum'è previstu, è chì ùn ci era micca disrupzioni o posponimenti cumu si parlava in u publicu. (U ghjurnale Burdur)

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*