Cumu l'embargo iranianu affetterà l'industria logistica?

Siete diventati insufferable in erciyes, a cerimonia di premiazione di u cuncorsu di sled hè stata 1
Siete diventati insufferable in erciyes, a cerimonia di premiazione di u cuncorsu di sled hè stata 1

Unu di i prublemi priurità nantu à l'agenda glubale in l'ultimi mesi hè stata a decisione di i Stati Uniti di impone un embargo à l'Iran. Ancu s'è sta decisione hè stata sospesa per via di l'applicazione di l'Iran contr'à i Stati Uniti à a Corte Internaziunale di Ghjustizia di e Nazioni Unite, a pussibilità di implementazione di sta decisione da i Stati Uniti in i ghjorni à vene resta attuale. Prima di tuttu, deve esse nutatu chì; Pensemu chì queste sanzioni, chì parenu adatte à esse imposte da i Stati Uniti à un paese vicinu, pruvucaranu qualchi prublemi è pèrdite di l'impieghi per l'imprese chì facenu affari in Turchia. In a lingua di a pulitica internaziunale è a diplomazia, i cuncetti di "sanzione" o "embargo" sò spiegati cum'è purtendu un altru statu à a linea desiderata per mezu di un statu, gruppu di stati o urganizazione. A relazione causa-effettu in quantu à queste sanzioni imposte trà i paesi in diverse geografie di u mondu deve esse stabilita è calculata currettamente. Comu hè cunnisciutu, in l'ultimi anni, l'ONU impone un embargo à l'Iran per quasi 35 anni, citendu accordi internaziunali è violazioni di sicurità. Ancu se u scopu di u cuncettu di sanzioni hè in generale unu o più stati, l'effettu di e sanzioni ùn hè micca limitatu à l'autorità mirata. L'istituzioni intermediari, i sub-settori cunnessi è a situazione di u statu pò ancu causà effetti glubale secondu u so putere ecunomicu, militare è puliticu. Quandu e restrizioni energetiche sò imposte à un statu riccu di petroliu cum'è l'Iran, i fornitori, l'istituzioni intermediari, u settore di u trasportu è u mercatu globale di u petroliu sò ancu affettati da queste restrizioni.

Se esaminemu e sanzioni da a perspettiva di u settore logisticu turcu; Si pò dì chì dui risultati diffirenti emergenu. Prima di tuttu, deve esse nutatu chì u settore logisticu hà un momentu parallelu cù u cummerciu esteru. U voluminu di u cummerciu trà Turchia è u nostru vicinu orientale Iranu era di circa 2017 miliardi di dollari in 10,7. Mentre a Turchia hà impurtatu circa 7,5 miliardi di dollari da l'Iran, a maiò parte di i quali era l'acquistu di petroliu è di gasu naturale, hà esportatu più di 3 miliardi di dollari, principalmente oru, profili d'acciaio, pannelli di fibre è prudutti di subindustria automobilistica. Cù i scontri tenuti trà i rapprisentanti anziani di i dui giganti in 2017-2018, hè statu stabilitu un scopu di ottene un voluminu cummerciale di 30 billion dollars.

Cunsiderendu chì unu di i punti culminanti di l'ecunumia di u nostru paese hè l'esportazioni è, sicuru, l'esportazioni di servizii, si pò dì chì e sanzioni imposte à l'Iran avarà cunsiquenzi assai serii. Perchè u nostru paese hà furmatu seriamente a forza di travagliu è a cunniscenza in a manifattura, u tessili, a custruzzione, a machina, a salute è u turismu. Se l'Iran agisce di più vuluntà per apre u so mercatu, u so voluminu di u cummerciu aumenterà è u nostru deficit pò calà. Quandu succede u cuntrariu, vale à dì, se u mercatu internaziunale impone un embargo à l'Iran di novu, sicuru, l'ecunumia iraniana serà preghjudiziu prima, ma ancu i so cumpagni cummerciale.

U big picture ci dice chì pudemu esse preghjudiziu da l'embargo à l'Iran. In quantu à u settore di a logistica, e flotte di camioni chì resteranu inattivi, soprattuttu in u sudu, venenu in prima. Inoltre, sapemu chì ci sò parechji membri di UTIKAD chì anu investitu quì dopu a fine di l'embargo in Iran. U destinu di l'imprese logistiche turche chì operanu in e fruntiere di l'Iran ci preoccupa ancu.

Tuttavia, mentre sperimentendu tutte queste preoccupazioni, hè di sicuru pussibule avvicinà a situazione da una perspettiva diversa. Cum'è l'industria logistica turca, u nostru scopu più grande hè di diventà un centru internaziunale, vale à dì un centru di trasferimentu. Tuttu u travagliu di u statu è di u settore privatu hè realizatu in u quadru di stu scopu. À questu puntu, l'Iran forse appare cum'è u nostru rivalu più forte. "In particulare in u mercatu da a Cina à i paesi caucasici, Turchia è Iran restanu in u core di stu cummerciu. In cunsiderà l'opportunità di trasportu di l'Iran, hè più vantaghju per andà da a Cina à l'Azerbaijan è u Turkmenistan via l'Iran. À u listessu tempu, Bander Abbas Port compete cù Mersin Port cum'è un centru di trasferimentu efficiente. L'esclusione di l'Iran da u ghjocu rinfurzà u settore logisticu di Turchia, in altre parolle, aumenterà a so tarifa di preferenza.

In ogni casu, di fronte à tutti issi sviluppi pussibuli, ùn ci vole micca sminticà u collu di buttiglia chì serà espertu in u settore energeticu. Cunsiderendu chì u 17 per centu di e nostre impurtazioni di petroliu è di gasu naturale venenu da l'Iran, l'embargo pò causà più dannu chè bè. (Emre ELDENER UTİKAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*