Hè diventatu chjaru perchè a Stazione Marmaray Ayrılık Çeşmesi era chjusa

Hè diventatu chjaru perchè Marmaray era chjusu.
Hè diventatu chjaru perchè Marmaray era chjusu.

A causa di l'integrazione, i travaglii di segnalazione è di prova in Marmaray, a Stazione Ayrılık Çeşmesi hè chjusa da u 21 di ghjennaghju. U travagliu di integrazione di 75 km Marmaray era previstu di finisce in dicembre 2018. Tuttavia, l'accidentu di trenu in Ankara hà ritardatu Marmaray. Perchè cum'è nantu à a via di u trenu induve hè accadutu l'accidentu, ùn ci era micca signalazione ancu quì !

Marmaray's Ayrılık Çeşmesi Station, Söğütlüçeşme-Gebze è Halkalı-Chiusu da u 21 di ghjennaghju cum'è parte di i travaglii di integrazione realizati in u scopu di u prugettu di migliurà di e linee suburbane Kazlıçeşme. A linea, chì hè dichjarata per esse chjusa per un altru mese è mezu, hè prevista per esse aperta prima di l'elezzioni lucali. A Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di a Presidenza di u Trasportu è di l'Infrastrutture, affiliata à u Ministeru di i Trasporti, hà annunziatu chì i voli cumincianu à u 31 dicembre 2018, in una dichjarazione prima chì a linea sia chjusa. Tuttavia, a linea ùn hè micca aperta à a data prevista.

"L'ACCIDENT D'ANKARA FA UN PASSU IN RETRO ..."

U mutivu di stu ritardu hè l'accidentu di u Trenu High Speed ​​​​(YHT) in Ankara u 13 dicembre 2018. In l'accidentu, u YHT in transitu è ​​u trenu di guida, chì cuntrullava a strada, scontranu è 3 persone, cumprese 9 machinisti, persu a vita. A mancanza di un sistema di signalazione dopu l'accidentu di trenu hè diventatu u sughjettu di discussione.

Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Hacı Bişkin; U presidente di BTS, Hasan Bektaş, hà dettu chì u mutivu per quale i voli di Marmaray ùn sò micca stati aperti u 31 di dicembre era ligatu à questu accidentu, chì ùn ci era micca signalazione in i travaglii di integrazione è chì u ministeru ùn si pudia permette di apre a linea senza signalazione.

Bektaş hà dichjaratu chì se si tentava di apre a linea senza signalazione, l'impediranu è hà dettu: "U prughjettu di Marmaray hè un prughjettu di 75 km di lunghezza. Solu l'area Kazlıçeşme-Ayrılıkçeşme hè stata aperta in 2012 per stu prughjettu. Altre linee sò in custruzzione. Avianu da apre stu locu in a prima settimana di dicembre. A custruzzione di a strada hè stata finita. Ma a signalazione ùn era micca finita. Anu pianificatu di curriri a linea senza signale. Avemu dettu chì a strada hè finita, ma postu chì ùn ci hè micca un sistema di signalizazione, stu locu ùn deve esse apertu. Ci sò grandi inconvenienti per uperà un trenu senza signale. Avemu avutu l'ultima volta in Ankara. Dopu chì l'accidentu di trenu hè accadutu in Ankara, ùn puderanu micca permette di apre sta strada senza un signalu. Questu incidente li hà purtatu un passu in daretu. I prughjetti in ferrovie sò sempre sacrificati à a pulitica. Anu cuminciatu à travaglià in un modu assai bellu per esse furmatu per l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. S'elli sguassate a strada senza un signalu, anu fattu i preparativi preliminari per un assassiniu di novu. Avemu ancu reagisce assai forte à questu prublema. Faremu u nostru megliu per assicurà chì sta linea ùn si apre micca cusì. Ma s'elli anu da crià in modu signalatu, ùn avemu nunda à dì ".

"Pasemu davanti à u trenu è chjudemu quella strada"

Dicendu chì "sò contru à fà un spettaculu nantu à e ferrovie", Bektaş hà cuntinuatu: "Hè impurtante chì a strada sia aperta cù sistemi di signali è di sicurità. Seguimu sta materia da vicinu. Se quella strada s'apre senza signale, se ne necessariu, andemu davanti à u trenu, è ùn lasceremu micca quella strada aperta ".

I passageri utilizanu i servizii di autobus di a Municipalità Metropolitana di Istanbul IETT per i so viaghji trà Ayrılık Çeşmesi è Üsküdar.

CHE VIVENU I PASSAGGERI ?

A chjusura di una parte di Marmaray hà ancu vittimatu l'Istambuli chì utilizanu a linea. Bekir Kır, chì usa sta strada ogni matina per andà à u travagliu, conta e so sperienze dopu chì a linea hè stata chjusa: "A causa di l'interruzzione di u metro, a nostra strada hà cambiatu è avemu persu u tempu. Cù a tecnulugia cusì avanzata, ùn puderia micca esse una suluzione à questu prima chì i metro sò chjusi o fora di l'ore di travagliu? A ghjente usa u trasportu publicu in modu anacronisticu, sfracciandu l'un l'altru. Hè assai tristu chì questu succede in unu di i distretti più impurtanti di Istanbul ".

SERÀ FINI À A FINI DI 2018

A Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di a Presidenza di u Trasportu è di l'Infrastruttura avia dimustratu u 31 di marzu di u 2018 cum'è a data di fine di a linea in a so dichjarazione precedente. A Direzzione Generale hà datu e seguenti dichjarazioni in a so risposta à e nostre dumande nantu à u sughjettu 1 annu fà: "Gebze-Halkalı Migliuramentu di e Linee Suburbani (Prughjettu Marmaray) I travaglii di custruzzione in u scopu di u Cuntrattu CR3 sò à u livellu di u 70 per centu, è hè destinatu à esse cumpletu da a data di fine di u prugettu finale di u 31 dicembre 2018, secondu u cuntrattu, è l'attività di custruzzione sò realizate rapidamente per finisce u prugettu in questa data ".

CHI HÈ SUCCESSU?

U 13 di dicembre di u 2018, à 06.30:3, un accidentu hè accadutu in u risultatu di a collisione di u trenu d'alta velocità chì si move da a Stazione Ferroviaria di Ankara versu Konya cù a locomotiva guida chì cuntrullava a strada in a stazione di Marsandiz di u distrittu di Yenimahalle. In l'accidentu, 9 persone, cumprese XNUMX meccanichi, anu persu a vita è hè statu revelatu chì ùn ci era micca un sistema di signalazione. A dichjarazione di u Ministru di i Trasporti, Mehmet Cahit Turhan, annantu à l'incidentu, "U sistema di signalazione ùn hè micca indispensabile per u sistema ferroviariu", hà causatu cuntruversia. (Fonte: muru di ghjurnale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*