Hè stata stabilita a Fundazione di a Fabbrica Sakarya Karasu di u Giant Automotive BMC

A fundazione di a fabbrica Sakarya Karasu di u giant automobilisticu bmc hè stata posta
A fundazione di a fabbrica Sakarya Karasu di u giant automobilisticu bmc hè stata posta

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank anu assistitu à a ceremonia di inaugurazione di a Sakarya Karasu Factory di BMC, unu di i più grandi produttori di veiculi commerciali è militari di Turchia. À a riunione di "Prossimi 50 anni" tenuta in a cerimonia di rivoluzione, i prughjetti destinati da BMC per marcà u futuru di Turchia sò stati annunziati. Dopu à a cerimonia di inaugurazione di a fabbrica BMC Karasu, hè stata fatta una cunnessione in diretta cù a fabbrica mudernizzata BMC İzmir Pınarbaşı.

À a riunione, u primu veiculu militare senza equipaggiu di Turchia Amazon hè statu introduttu è a serie di camion d'alta tecnulugia BMC TUĞRA hè stata lanciata. Inoltre, u primu mutore domesticu è naziunale di Turchia hè stata cuminciata cù u so disignu è a tecnulugia. U membru di u Cunsigliu di BMC Taha Yasin Öztürk hà annunziatu chì sò in presenza di a nazione cù u primu prughjettu di l'automobile domestica di Turchia cum'è un sviluppu impurtante. Informendu chì u Prughjettu di Produzione di Massa ALTAY, u tank di battaglia principale di a terza generazione di u disignu originale di Turchia, hè statu realizatu, Öztürk hà dichjaratu chì avanzanu rapidamente in a pianificazione di i prughjetti Naziunali è Naziunali di Alta Velocità è Metro.

BMC, unu di i principali produttori di veiculi cummirciali è militari di Turchia cù a so storia arradicata di più di 50 anni, esportazioni in 80 paesi, è a produzzione di più di 300 mila veiculi dapoi a so creazione, cuntinueghja à avanzà versu u futuru cù l'orgogliu di essendu un "Leader, Local and National".

Dopu à a privatizazione in u 2014, BMC hà fattu scuperte significativu cù a so cumpetenza in i veiculi di difesa è cummerciale in l'ultimi anni 5. Oghje, i so impiegati 3.000 XNUMX; veiculu militare blindatu, veiculu militare tatticu è logisticu; cisterna; autobus, veiculu cummerciale; i prudutti di u sistema ferroviariu; hà una cartera custituita da decine di prudutti diffirenti in i campi di i motori di terra è di l'aria è trasmissioni.

BMC, una di e cumpagnie naziunali è principali di l'automobile di Turchia, hà annunziatu i so prughjetti chì marcaranu i prossimi 50 anni di a Turchia in a riunione "Prossimi 13 anni" tenuta in a cerimonia di inaugurazione di a fabbrica Sakarya Karasu dumenica 50 di ghjennaghju. In a riunione, assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, alta burocrazia è impurtanti circoli di l'affari, e cunnessione in diretta sò state fatte cù a fabbrica mudernizzata BMC İzmir Pınarbaşı.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà assistitu à a prossima riunione di u 50u anniversariu di u BMC, hà dettu:
"Femu un passu storicu per a nostra cità è u nostru avvene. Teneremu a ceremonia di apertura di a fabbrica mudernizzata cù 2600-2700 impiegati. Testeremu u primu mutore domesticu di 600 cavalli. Teneremu a ceremonia di iniziu di a prima parte di a basa di produzzione è tecnulugia BMC, chì purterà l'industria di difesa à u prossimu livellu. Ci sò parechje linee di pruduzzione cum'è a fabbrica di cisterna, u veiculu blindatu è a fabbrica di camioni militari, a fabbrica di camioni cummirciali, u trenu d'alta velocità è a fabbrica di metro. A dimensione di l'investimentu tutale ghjunghjerà à 500 milioni di dollari, è quandu tutte e tappe diventanu operative, impiegaranu 10 mila persone ".

"BMC hè in strada per esse una marca glubale cù l'ingegneria domestica è naziunale"
U membru di u Cunsigliu di BMC Taha Yasin Öztürk, in u so discorsu à a riunione, hà dichjaratu chì un ghjornu storicu hè statu tistimuniatu per u nostru paese è hà dettu:

"Sotto l'auspice di u nostru presidente è cù a so grande visione, facemu unu di i passi più impurtanti in u nostru viaghju per creà una industria naziunale è domestica, chì hè stata cun successu per 17 anni in u nostru paese. U nostru BMC, chì hè statu stabilitu in u 1964 è hè diventatu una marca preziosa cù e so esportazioni à i paesi 80, è ancu i prudutti chì hà offrittu à u nostru paese finu à oghje; Dapoi u 2014, cum'è una cullaburazione strategica trà Turchia è Qatar, cuntinueghja a so strada per diventà una marca mundiale travagliendu ghjornu è notte cù l'ingegneria lucale è naziunale.

Öztürk hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à un puntu induve puderanu descriverà orgogliosamente e so attività oghje utilizendu l'investimentu è u capitale di travagliu di circa 2014 miliardi di dollari di BMC, chì hè statu acquistatu da un cumpagnu turcu è qatarinu per circa 360 milioni di dollari cù l'offerta tenuta in . 1, in linea cù un pianu d'affari assai detallatu di 10 anni.

"CUSTRUIAMO I PROSSIMO 50 ANNI IN KARACA"
"Oghje, i nostri 3.000 50 impiegati; veiculu militare blindatu, veiculu militare tatticu è logisticu; cisterna, autobus, veiculu cummerciale; Servemu u nostru paese è i paesi di u mondu cun una cartera custituita da decine di prudutti diffirenti in i campi di i prudutti di u sistema ferroviariu, i mutori di terra è l'aria è trasmissioni. I nostri sogni in crescita ùn si adattanu più à e nostre strutture esistenti. Quì in Sakarya Karasu, per custruisce i prossimi 222 anni è per serve parechji paesi in u mondu, in particulare Turchia è Qatar, in cunfurmità cù a visione è i scopi disegnati da u nostru presidente, cù capacità d'ingegneria è produzzione naziunale è domestica; Ponemu i fundamenti di a Base di Produzione è Tecnulugia BMC, chì serà custruita nantu à una superficie di 500.000 ettari è ghjunghjerà una zona chiusa tutale di XNUMX metri quadrati in fasi.

"Aprovemu l'uppurtunità per sprime a nostra più profonda gratitudine à u nostru presidente, chì ci hà datu stu curagiu, visione è cuscenza naziunale. Ùn avariamu micca pussutu rializà questi sogni senza a so dirigenza ", Öztürk hà continuatu cusì:

IMPUGIATURA DI 2023 MILIA PERSONE IN 10, VALORE AGGIUNTU DI 5 MILIARDI DOLLARI "
"Finu à u 2023, quandu a nostra basa di Produzione è Tecnulugia hè finita, furnisce impieghi per circa 10.000 persone in totale in tutte l'attività è generà un valore aghjuntu annuale di 5 miliardi USD per l'economia di u nostru paese. U nostru scopu d'esportazione annuale serà di circa 1 miliardi di USD. A prima fase di u nostru stabilimentu, chì avemu da stabilisce a fundazione di oghje, copre un spaziu di circa 100.000 2019 metri quatratu. Serà cumpletu à a fine di u 2020 cù un travagliu assai intensu è serà operativu à u principiu di u XNUMX ".

"U mutore naziunale hè prontu, Tuğra hè nantu à e strade, u Tank Altay hè ghjuntu à a vita, simu in presenza di a nostra nazione cù u Prughjettu di l'Automobile Domestica"
Öztürk hà dettu chì cù i travaglii realizati in İzmir per 5 anni, u primu mutore domesticu è naziunale di Turchia hè prontu à travaglià, a nova legenda di camion è rimorchi di BMC TUĞRA hè in strada per trasportà a carica di Turchia, Sistemi Ferroviari, Alta Velocità Naziunale è Domestica. Informendu chì u Prughjettu di Produzione di Massa ALTAY di u tank di battaglia principale di a terza generazione di Turchia hè statu implementatu, Öztürk hà dettu ancu: "Semu in presenza di a nostra nazione cun un sviluppu assai speciale cum'è u "Primu Prughjettu Automobile Domesticu" di Turchia ".

A SORPRESA AMAZONICA DI U PRIMU VEHICULO MILITARI SENZA PUNTU DI TURCHIA
Ricordendu e parolle di u presidente Erdogan chì "i tanki senza pilotu sò necessarii", Öztürk hà dettu chì un tank senza equipatu hè ancu trà i so miri, è hà introduttu u primu veiculu di terra senza pilota di Turchia, l'Amazonia. Öztürk hà ringraziatu quelli chì anu assistitu à a riunione, in particulare u presidente Erdoğan, è hà dettu: "Ùn fermate micca, continuate solu. Continueremu à purtà sta bandiera naziunale cun orgogliu, onore è successu, cù u vostru sustegnu, travagliendu più duramente ogni ghjornu per u nostru paese è a nostra nazione.

VISIONE MONDIALE IN TECHNOLOGIES DI DEFENSA E MOTORE
BMC, avanzendu in u futuru cù a so sperienza di più di mezu seculu, forza di travagliu qualificata è alta capacità di produzzione, cù passi solidi è grandi investimenti, travaglia cù a flessibilità per pruduce veiculi di l'industria cummerciale è di difesa in parechje cunfigurazioni diverse, da autobus à camion. , da i veiculi blindati a prova di mine à i veiculi tattici à roti. Raccoglie tutte e soluzioni da u disignu à a R&D, da a pruduzzione à a vendita è à i servizii post-vendita. Mette in pratica i prughjetti ch'ellu hà preparatu cuncentrandu nantu à i bisogni di Turchia, unu à unu, è rializeghja i so scopi rinnuvati per diventà una marca mundiale. Cù i so prughjetti futuri basati in Turchia è Qatar; Funziona cù a visione di esse una sucietà tecnologica di punta è naziunale in u campu di l'industria di difesa veiculi terrestri, autobus, camioni, mutori è tecnulugii cunnessi in a regione chì copre u Mediu Oriente, i Paesi di u Golfu, l'Africa di u Nordu è e Repubbliche Turche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*