Squadre in guardia 24 ore contr'à a neve è a ghiaccio in Konya

squadre di neve in Konya 24 ore di turnu 2
squadre di neve in Konya 24 ore di turnu 2

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà fattu investigazioni in u Centru di Monitoraghju è Controlu Stradale di a Municipalità Metropolitana, induve i travaglii di rimozione di neve sò stati coordinati. U sindaco Altay, chì hà fattu una chjama di radio cù e squadre quì, hà dettu chì cum'è cumuna, travaglianu 900 ore à ghjornu cù 400 persone è 24 veiculi in u centru è tutti i distretti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà fattu investigazioni in u Centru di Monitoraghju è Coordinazione Stradale di a Municipalità Metropolitana, induve i travaglii di rimozione di neve in diverse parti di a cità sò coordinati.

U presidente Altay, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u travagliu fattu è hà fattu una chjama di radiu cù e squadre chì travaglianu nantu à a rimozione di neve in u campu, ringraziò tuttu u persunale per i so intensi sforzi.

TRAVAILU INTENSIVAMENTE IN U NOSTRE CENTRU È 28 DISTRICT

U sindaco Altay hà dettu: "Hè stata una nevicata assai bella in a nostra cità. Ci sò ancu difficultà chì vene cun ella. Facemu travaglii intensivi di rimozione di neve. Avemu travagliatu intensamente in u centru è 28 distretti. U travagliu di rimozione di neve hè realizatu cù i nostri Squadre di Risposta di Emergenza à 25 punti in u centru. In particulare, pruvemu di mantene i nostri lochi priurità aperti, cum'è arterie principali, strade di cunnessione interurbani, ospedali è scole. I nostri amichi travaglianu intensamente in 28 regioni di i nostri 7 distretti fora di u centru ", disse.

SIAMO IN VISIBILITÀ CU TUTTE I NOSTRE SQUADRE

Nutendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Konya, travaglianu 900 ore à ghjornu in tutti i distretti cù 400 persunale è 24 veiculi, Altay hà dettu: "I nostri amichi facenu un intensu sforzu per evità ogni cunsiquenza negativa. I nostri staffi sò ancu impegnati in a pulizia di a piazza di a cità è di i marciapiedi induve i nostri citadini sò occupati. Semu in alerta cù tutte e nostre squadre. Hè impurtante chì i nostri citadini ùn entrenu micca in u trafficu senza pneumatici di neve, è ch'elli anu rimorchiu funi è cunei, soprattuttu s'elli anu da viaghjà trà cità è paesi. Aspittemu un pocu più di sensibilità da i nostri cummercianti nantu à a pulizia di pavimenti. Cusì, pudemu pulisce a nostra cità assai più faciule ".

Nutendu chì, cum'è e municipalità metropolitane è di distrittu, facenu un travagliu seriu nantu à l'alimentariu per l'animali vagabondi, u sindaco Altay hà ancu dumandatu à i citadini un sustegnu per lascià l'alimentu per l'animali vagabondi. U presidente Altay hà dettu: "A neve hè abbundanza, bellezza. Hè una situazione piacevule per i nostri agricultori è per a nostra ghjente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*