Sicondu u Manager TCDD, YHT Machinists and Scissors sò rispunsevuli in Train Crash

Sicondu u gestore di tcdd, i cunduttori di YHT è i cunduttori di u cambiamentu sò rispunsevuli di l'accidentu di trenu.
Sicondu u gestore di tcdd, i cunduttori di YHT è i cunduttori di u cambiamentu sò rispunsevuli di l'accidentu di trenu.

In l'investigazione riguardanti l'accidentu di u trenu in u quali 9 persone anu persu a so vita in a capitale, emerge a dichjarazione di u Manager Regionale YHT Duran Yaman, chì hà firmatu l'ordine publicatu 4 ghjorni prima di l'accidentu, in quantu à u cambiamentu di u trafficu di treni.

Sicondu a nutizia di Alican Uludağ da Cumhuriyet, Duran, chì hà dichjaratu ch'ellu ùn avia micca un duvere di surviglianza in u campu è chì u gestore di u trafficu è di u serviziu era rispunsevuli di l'operazione di trafficu, culpì u meccanicu è l'interruttore Osman Yıldırım, chì hè mortu in u XNUMX. l'accidentu, è disse: "Mentre u meccanicu di u trenu in quistione duveria esse intrutu in a prima linea, era a seconda linea. Avia chjaramente sapia ch'ellu andava da a linea è duveria avè infurmatu questu à u centru urgentemente. "

U direttore regiunale di YHT, Yaman, chì hè statu interrugatu cum'è suspettatu in u scopu di l'investigazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore di Ankara, hà dettu in riassuntu:

"In u risultatu di u travagliu chì aghju fattu nantu à a scena di l'accidentu, aghju trovu chì l'accidentu hè accadutu cum'è u risultatu chì l'aiguillatore ùn hà micca cunnessu a linea à a prima linea quandu avia avutu, è ancu hà datu una garanzia cum'è s'ellu era cunnessu cù u dispatcher. U cunduttore di u trenu in quistione duveria chjaramente sapia ch'ellu andava da a seconda linea quand'ellu duveria esse intrutu in a prima linea è duveria avè infurmatu questu à u centru urgente, ma ùn sò micca sapè s'ellu l'hà signalatu cum'è mè. ùn anu ancu esaminatu i registri chjaramente. Cum'è u direttore regiunale, ùn aghju micca difettu o difettu in a furmazione di stu accidente ". (ripublica)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*