Mentre aspetta u trenu, ella vende a sciarpa in maglia per ritardi à un prezzu record

Mentre aspittendu u trenu, Rotars hà vindutu a sciarpa di l'armata per un prezzu record
Mentre aspittendu u trenu, Rotars hà vindutu a sciarpa di l'armata per un prezzu record

Una sciarpa, nantu à quale una donna và à travaglià in trenu ogni ghjornu intornu à Munich, ricamava i tempi di ritardu di u trenu, truvò un cumpratore per 7 mila 550 Euro in e-Bay.

Risultava chì u cliente misteriosu chì compru a sciarpa longa di un metru è mezu era a cumpagnia di ferrovia tedesca Deutsche Bahn (DB). Tutti i ricavi da a vendita di a sciarpa sò donati à a Fundazione Bahnhofsmission, chì aiuta à e persone chì viaghjanu in trenu in Germania in bisognu.

À u principiu di ghjennaghju 2019, a ghjurnalista Sara Weber hà dettu a so storia spartendu una foto di una sciarpa tricotata da a so mamma nantu à e social media. A mamma di Sara Weber, Claudia Weber, hà pigliatu nota di i ritardi in i treni chì hà viaghjatu trà Munich è Moosburg l'annu passatu. A donna di 55 anni facia tandu un calculu secondu ella stessa è ricamava sti volte nantu à a sciarpa.

Dichjarà chì a longa parte rossa in u mità di a sciarpa appartene à a staghjoni di l'estiu, a signora hà dettu chì hà passatu 6 ore per un viaghju di 40 minuti per 2 settimane.

Hà utilizatu filatu di maglia grisa s'ellu hè stata ritardata per menu di 5 minuti, filatu rosa s'ellu hè stata ritardata trà 5 è 30 minuti, è filatu rossu s'ellu hè stata ritardata di 30 minuti o più.

A Fundazione Bahnhofsmission hà ringraziatu a cumpagnia di treni in u so messagiu.

I ritardi di volu sperimentati in l'ultimi anni anu attiratu a reazione di parechji segmenti. In casu di disrupzioni maiò in i treni, i passageri anu u dirittu di dumandà una compensazione. Hè statu dettu chì a Cumpagnia Ferroviaria Tedesca cumpensà ancu e spese di i passageri di u trenu cum'è l'alberghi o i tariffi di taxi derivanti da u ritardu.en.euronews.com)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*