Storia di u Trasportu Ferroviariu in Turchia

Storia di u trasportu ferroviariu in Turchia
Storia di u trasportu ferroviariu in Turchia

A reta di trasportu più utilizata in Turchia dopu l'autostrade hè e ferrovie. U mutivu di questu hè chì hè a strada chì hà a più cunnessione cù l'insediamenti in e regioni internu, dopu l'autostrada. E ferrovie anu un postu impurtante in u trasportu di merchenzie, in particulare trà e zone interne. A prima linea di ferrovia in u nostru paese hè stata custruita da i britannichi trà Izmir è Aydın in u 1866. In seguitu, e ferrovie sò state custruite da cumpagnie straniere, in particulare tedeschi, durante l'Imperu Ottumanu. Durante a fundazione di a Republica di Turchia, a durata tutale di e ferrovie custruite da i stranieri era 4000 km.

Un altru 4000 km di ferrovie sò stati custruiti in i trent'anni dopu à a creazione di a Republica. A custruzzione di a ferrovia hè stata sospesa dopu à u 1950. Tuttavia, sicondu i dati TCDD, a lunghezza di a ferrovia hà righjuntu 2014 km cumprese e linee laterali in 12.485. I travaglii di mantenimentu, custruzzione è riparazione di e ferrovie in Turchia sò realizati da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali. I terreni anu un effettu determinante nantu à l'estensione di e ferrovie in Turchia. A maiò parte di e linee ferroviarie in u nostru paese sò in a direzzione est-ovest. L'Anatolia di u Nordu è e muntagne Taurus chì si alzanu longu à a costa facenu difficultà a custruzzione di a ferrovia.

Mersin è Iskenderun in a parti custiera di u Mediterraniu; In a parti custiera di u Mari Neru, Samsun è Zonguldak sò pruvince chì anu cunnessione ferroviaria cù altre regioni via l'Anatolia Centrale. L'Egeu, Marmara è l'Anatolia Centrale sò i lochi cù a più grande rete ferroviaria. E ferrovie in queste regioni seguenu largamente i valli di i fiumi è e zone di depressione.

Unu di i mutivi perchè a reta di ferrovia in Turchia hè limitata hè e cundizioni ecunomiche. Perchè investimenti significativi sò necessarii per a custruzzione di a ferrovia. Ancu s'è i terreni sò robusti, a lunghezza è a qualità di e linee ferroviarie sò alte in i paesi economicamente forti. Per esempiu, a lunghizza di e ferrovie in Giappone, chì e forme di terra sò robuste è chì a superficia hè vicinu à a mità di a superficia di Turchia, hè di circa 24.000 XNUMX km. Ci sò ancu treni d'alta velocità in serviziu in stu paese.

A Svizzera hè l'esempiu più impurtante in questu sensu. Situatu à u nodu di l'Alpi è copre una zona di 5% di a superficia di a Turchia, u paese hà una reta ferroviaria di circa 9 mila km di lunghezza. Ferroviari in stu paese passanu ancu per i zoni muntagnoli à una altitudine di 2000-3000 m. Sta situazione mostra chì a durata è a qualità di e ferrovie in Turchia ùn sò micca limitati solu à e cundizioni naturali, ma anu ancu un impattu nantu à i fatturi ecunomichi.

In u nostru paese, e ferrovie sò largamente usate in u trasportu di materie prime cum'è u ferru, u carbone, u ramu è l'oliu, è ancu i prudutti agriculi. Tuttavia, e ferrovie sò in ritardu daretu à l'autostrade in termini di qualità è velocità. In l'ultimi anni, parechji studii sò stati fatti per mudernizà e ferrovie. Alcune di queste opere includenu u rinnuvamentu di vechji locomotive, strade è vagoni, a cunversione di alcune strade in binari doppi, è l'iniziu di Ankara-Konya, Konya-Eskişehir-Istanbul (Pendik), è Ankara-Eskişehir-Istanbul (Pendik) servizii di treni à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*