Stazione Ferroviaria di Dalaman, Induve Nisun Trenu Si Ferma Finu à Oghje

stazione di trenu dalaman
stazione di trenu dalaman

Stazioni di treni sò lochi spiciali induve parechje emozioni diffirenti sò sperimentati. Cuntenenu riunione è siparazioni, gioie è dolore.
E mani chì svendenu da a finestra di u vagone, i passi chì acceleranu mentre u trenu si moveva à pocu à pocu, currendu cum'è s'era in corsa cù u trenu è avè da piantà impotenti à a fine di a piattaforma... Ma ùn rinunziò mai à sventà finu à chì u trenu hè sparitu da a vista. ..
Ci hè una stazione di trenu induve ancu un trenu unicu ùn si ferma mai è induve i passageri ùn anu da dì addiu ?
Forse questu hè una situazione unica in u mondu ... Ma iè, ci hè una tale stazione.
È in u nostru paese, in Dalaman, l'affascinante cità di Muğla ...
U trenu più vicinu à sta stazione di treni hè à chilometri di distanza ...
A storia straordinaria di sta situazione interessante hè oculata in a storia di a custruzzione di l'Edificiu Amministrativu di l'Intraprisa Agricola situata in a Farm Production State in Dalaman.
Duranti l'Imperu Ottumanu, Abbas Hilmi Pasha hè statu numinatu Khedive d'Egittu da l'edittu di u sultanu in u 1893. "Khidiv" hè un titulu datu à i guvernatori egiziani in l'Ottumani.
Abbas Hilmi Pasha era à 1905 km da Dalaman cù u so yacht chjamatu "Nimetullah" in u 12. Va à a baia di Sarsala in luntanu. In quelli anni, ci era un picculu stabilimentu nantu à a spiaggia. Dalaman hè solu una pianura fertili. L'entusiasta di a caccia Pasha, chì vede sta pianura verde induve l'animali di caccia vaghjimu liberamente, hè affascinatu da sta regione.
In a prima tappa, hà fattu un molo è un magazzinu custruitu in Sarsala Bay, è dopu una strada chì si stende da a baia à Dalaman. Asciugà e paludi circundanti è hà purtatu eucalyptus da l'Egittu per esse piantati da i dui lati di a strada.
Pasha hè u pruprietariu ufficiale di Dalaman, chì a pruprietà hà passatu à ellu in u 1874. A partire da u 1905, hà cuminciatu à purtà citadini egiziani è sudanesi per travaglià in i so millaie di ettari di terra quì.
In u 1908, Abbas Hilmi Pasha hà decisu di custruisce una casa di caccia in Dalaman, induve avà hà una splutazioni è chì ellu ama assai. Pensa à avè una stazione di treni custruitu in Alessandria, Egittu, di quale era u guvernatore, à u stessu tempu. Dà u travagliu di custruzzione à i Francesi. Ma i Francesi mischianu i so prughjetti. Mandanu a nave cù i materiali è u prughjettu di l'Edificiu di a Stazione à Dalaman, è a nave chì porta i materiali è i prughjetti di a Loggia di Caccia in Egittu. U bastimentu ghjunghje à Sarsala Bay vicinu à Dalaman è scarica a so carica.
I travagliadori di Pasha in Dalaman si mettenu subitu à u travagliu è, senza esse cuscenti di a cunfusione, carricanu i materiali nantu à i cammelli è i muli è i trasportanu à Dalaman, induve a mansion serà custruita. Hè ancu rumore chì ogni petra per esse aduprata in a custruzzione hè stata purtata per una lira gialla ottomana.
Una squadra affollata, in quale i travagliadori di custruzzione chì sò ghjunti in nave è l'omi di u pascià si uniscenu, cumincianu rapidamente u travagliu di custruzzione inseme. Facenu u so megliu per compie u so travagliu u più prestu pussibule è per accoglie u so Pascià cù una bella sorpresa à u so ritornu.
U risultatu di stu travagliu duru hè veramente una sorpresa. Invece di u locu di caccia pianificatu in Dalaman, hè stata custruita una Stazione Ferroviaria, è una casa di caccia eccellente hè stata custruita in Alessandria cù i materiali è i prughjetti chì andavanu in Egittu.
L'Edificiu Gar in Dalaman, chì i so mura sò fatti di petre scolpite apposta, hà porte alte è tettu di tettu di triangulu equilaterale, attic è scale senza pilastri, prudutte apposta. Hè cuncepitu cù l'arbureti di ventilazione per esse caliu in l'invernu, frescu è aria in l'estiu, è ci sò sette stanze in ogni pianu di l'edificiu di dui piani.
Palme è palme date purtate da l'Egittu sò piantati intornu à l'edifiziu cumpletu. Avà tuttu hè prontu per accoglie Pasha.
Riturnendu à Dalaman, Pasha hè assai sorpresu da a vista chì vede. Ancu s'è a custruzzione di una Station Building in Dalaman, induve ùn ci hè micca una ferrovia, hà surprised Pasha, ma ùn pudia suppurtà à avè stu bellu edifiziu demolitu è ​​hà fattu una moschea custruita accantu.
Cusì, u charming distrittu di Muğla, Dalaman; Avarà a prima stazione di treni in u mondu chì ùn passa micca treni.
Dopu chì l'Imperu Ottumanu intrì in a Prima Guerra Munniali, l'Inghilterra dichjarò chì ùn ricunnosce micca u guvernatore egizianu, Abbas Hilmi Pasha, cum'è Khedive, è u Khedive di u Pascià de facto hè ghjuntu à a fine. Dopu à a firma di u Trattatu di Lausanne, u "khedivship" chì era de facto finitu prima chì avà ufficialmente vene à a fine.
A splutazioni in Dalaman, chì appartene à Abbas Hilmi Pasha finu à u 1928, hè stata presa da u statu quandu un prestitu ùn pò micca esse pagatu. L'Edificiu di a Stazione in a splutazioni hè stata aduprata cum'è a Stazione di Gendarmeria finu à u 1958 è dopu attribuita à l'Agricoltura Statale.
A Farm Production State in Dalaman ùn pudia mai scuntrà a ferrovia, ma hà cuntribuitu assai à u sviluppu di l'agricultura in a regione.
A pianta chjamata "Lagunaria Patersoniig.don", chì si trova à l'ouest di l'edificiu amministrativu è ùn hà micca un nome turcu, hè stata rigalata à a splutazioni da Cevat Şakir Kabaağaçlı, aka u piscadoru di Halicarnassus. Sta pianta, chì a patria hè l'isula di Norfolk in u livante di l'Australia, hè 15 mt. si estende à. I graneddi di sta pianta, chì attrae una grande attenzione in l'ambiente in quantu à a so apparenza è straneri, sò pruvati à cultivà cum'è una pianta ornamentale in tutte e regioni custieri oghje.
Inoltre, intornu à l'edificiu di l'amministrazione, palme da data, spezie di palme, cactus ecc. Un giardinu botanicu di e piante hè statu creatu.
I sedili di u periodu Khedive in l'edifiziu sò stati meticulosamente cunservati cum'è i so originali.
Inoltre, i nipoti di i travagliadori egiziani è sudanesi purtati quì da Abbas Hilmi Pasha per i travaglii di custruzzione è agriculi continuanu à campà in Sarıgerme, Dalyan, Köyceğiz è Ortaca.
In u risultatu di cuincidenza interessanti, sta bella Station Building, chì hè stata custruita in Dalaman, induve i rails ùn si fermanu, invece di l'Egittu, cuntinueghja à campà u so destinu straordinariu per più di centu anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*