U sindaco Aras hà pigliatu u turnu in Muğla

U sindaco di a municipalità metropolitana Ahmet Aras, chì hà vintu una grande vittoria in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu è hè vinutu quartu in e municipalità pruvinciale vincite da u Partitu Populare Republicanu in Turchia cù 54.90 per centu di i voti, hà ricevutu u so certificatu di elezzione. Dopu avè ricivutu u so mandatu, Ahmet Aras hè statu consegnatu à u presidente precedente, u Dr., in a cerimonia di consegna tenuta in l'edificiu di a Presidenza di a Municipalità Metropolitana di Muğla. Hà iniziatu ufficialmente u so duvere ripigliendu à Osman Gürün.

Parlendu à a ceremonia di consegna, l'ex sindaco metropolitanu Dr. Osman Gürün hà dettu:

U nostru populu hà fiducia in noi in l'alizzioni di u 31 di marzu è ci hà datu un compitu assai impurtante. In u seculu seculu di a nostra Republica, andemu in a strada di u nostru capu fundatore Gazi Mustafa Kemal Atatürk, sottu a guida di i so principii. Credu di tuttu u core chì u sindaco di i 11 distretti chì avemu vintu in Muğla furnisce u megliu serviziu à i nostri citadini è chì anu successu. Chì i so camini sò chjaru.

Sò fieru d'avè servitu u mo amata Muğla cum'è sindaco per 25 anni. Vogliu ringrazià a mo ghjente chì m’hà ritenutu degna di stu duvere è chì m’hà sempre sustinutu cù i so voti, è li dumandu u so pirdunu. Cù a nostra testa alta è a nostra frunti aperta, trasmettu u compitu in pace à u nostru presidente, Ahmet Aras, chì mi piace assai. "Che u so caminu sia chjaru", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla, Ahmet Aras, hà iniziatu u so discorsu ringraziendu i so concittadini di tutti i distretti di Muğla à a ceremonia di consegna è hà dettu chì anu da travaglià dura.

Ahmet Aras hà dichjaratu ch'elli sò cunuscenti di i so duveri è e so rispunsabilità è chì anu da travaglià dura è hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi cù quale aghju travagliatu in u periodu precedente. Avemu travagliatu inseme in tempi assai difficili, pandemie, incendi è terremoti. Basgiu i to ochji. Salutemu ancu u nostru staffu metropolitanu è faremu grandi cose cun voi. Vogliu ringrazià soprattuttu à a mo mamma, u mo babbu, u mo fratellu è a mo preziosa moglia chì eranu cun mè durante u prucessu elettorale è avà. Vogliu ancu ringrazià a nostra ghjente chì ci sustene. Semu cuscenti di u duvere è di a rispunsabilità chì avemu assuciatu. "Travaremu è travaglià à a luce di a strada tracciata da u nostru Ata". disse.