Periudu Mustafa Bozbey in a Municipalità Metropolitana di Bursa

Mustafa Bozbey, chì hè statu elettu sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa in l'elezzioni di u guvernu lucale di u 31 di marzu, hà ricevutu u so duvere da u vice sindaco di a municipalità metropolitana, Oktay Yılmaz.

U presidente provinciale di Bursa di u Partitu Populare Republicanu, Nihat Yeşiltaş, u deputatu di CHP Bursa Hasan Öztürk, u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, u sindaco di Nilüfer Şadi Özdemir, u sindaco di Mudanya Deniz Dalgıç, u sindaco di Gemlik Şükrü Deviren, u sindaco di Mustafakemalpaşa hà assistitu à a sindaca storica di l'edificiu municipale. Erdem, u sindaco di Harmancık Haşim Ali Arıkan, l'urganizazione di u Partitu CHP è migliaia di citadini anu assistitu.

"ÙN POTETE IMPEDIE A PRIMAVERA VENGA"

Parlendu dopu a Cerimonia di Trasferimentu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, hà dettu chì realizà i prughjetti chì portaranu Bursa à u futuru inseme. Dichjarà chì travagliaranu più duru da avà, u sindaco Bozbey hà dettu: "A nostra Bursa hà fiducia in noi è ci hà cunsideratu degni di stu postu. Chì un grande onore chì avemu da travaglià per questa cità per i prossimi 5 anni, è inseme implementeremu i prughjetti chì purteranu a nostra Bursa in u futuru. Da avà, avemu da travaglià più duru è avanzeremu per una nova Bursa senza perde mancu un minutu. Una nova porta si apre per Bursa in i più belli ghjorni di primavera. Questa hè una porta chì si apre à a bellezza, a sulidarità, a pace, a libertà è a ghjustizia. Belli ghjorni pieni di unità è sulidarità sò vicinu. Ci hè a speranza avà. Avemu dettu chì pudete taglià tutti i fiori, ma ùn pudete micca impedisce l'arrivu di a primavera! Hè ghjunta quella primavera. "Una nova era hè cuminciata in Bursa", disse.

"TUTTA A BURSA SRIDRÀ DA ORA"

Mustafa Bozbey, chì era spessu interrotta cù slogans d'amore è sustegnu, hà dichjaratu chì a so priorità era tutta a ghjente di Bursa.

Sottulineendu chì cunniscenu assai bè i bisogni di Bursa, u sindaco Bozbey hà dettu: "Aghju pigliatu u funziunamentu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa cun onore in nome di circa 3,5 milioni di residenti di Bursa. Sapemu bè i bisogni di sta cità. Sapemu e dumande di tutti chì campanu in sta cità. Avemu viaghjatu in tutta Bursa per mesi, ascoltu è vistu i prublemi in u locu. U nostru populu hà cridutu in noi è hà vutatu per noi per nominàci à l'uffiziu. Avà hè u tempu di serviziu, avemu da cumincià à travaglià subitu subitu. Ùn avemu micca un minutu da perde. Inseme, mantenemu vivu u megliu esempiu di demucrazia in Bursa. A nostra priorità serà i zitelli, e donne, l'individui disabili, cari amici, in breve, tutta Bursa. Prutegeremu i diritti di i residenti di Bursa. Sò vinutu à serve. Ci sarà una Bursa cù più investimenti, più spazii verdi, più spazii culturali è sportivi, più sustegnu suciale è più sulidarità. Vi prumettu, avà vi vede quantu piacevule hè di campà in Bursa. "E avà tutta Bursa surrirà", disse.

Dopu à a Cerimonia di Trasferimentu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, è i membri di u protocolu chì l'accumpagnavanu sò ghjunti à u Monumentu Atatürk in a Statua è anu fattu una presentazione di ghirlanda.