Ankara Cer Workshops and Museum

cer attelli è museu
cer attelli è museu

U prughjettu cuncepitu da l'architetti Semra-Özcan Uygur per u Ministeru di a Cultura in u scopu di u Cuncorsu Naziunale di Prughjetti Architetturali hè situatu in l'area di u Centru Culturale Ankara Atatürk.

In u scopu di i travaglii di u prugettu, i Cer Ateliers storichi sò stati restaurati è i vagoni di treni inutilizati sò stati trasfurmati da l'edificiu di riparazione in a Galleria d'Arti Cuntempuranee. Stendu nantu à una superficie di 11.500 metri quadrati, u museu, chì hè u pruduttu di 10 anni di travagliu, hà una sala d'esposizione di 4.500 metri quadrati, una galleria di foto di 700 metri quadrati, una buttrega di museu, una sala di cunferenza per 370. persone, una sala polivalente, un caffè è un parcu di sculture.

CerModern accoglie a diversità artistica cù e so galerie d'esposizione, a galeria di fotografia, a tenda di u museu, a sala di cunferenza è a sala polivalente, i sostituti di l'artisti, u caffè è u parcu di sculture.

Partendu cù u scopu di esse un « centru culturale vivu attivu » chì hè sempri rinnuvatu, apertu à u cambiamentu è versatile, CerModern s'impegna à fà un spaziu à l'arte in a vita di ogni ghjornu di a ghjente è à assicurà chì più persone si scontranu cù l'opere d'arte.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*