L'applicazione di u Sistema di Barriera Amichevule à l'Automobilista hà iniziatu in Antalya

L'applicazione di u sistema di barriera amichevule per i ciclisti hè stata iniziata da Antalya.
L'applicazione di u sistema di barriera amichevule per i ciclisti hè stata iniziata da Antalya.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà iniziatu l'"Applicazione di u Sistema di Barriera Amichevule à i Motori", chì hè stata implementata cum'è pilotu cù u deputatu Kenan Sofuoğlu di AK Party Sakarya.

U Ministru Turhan, u deputatu Sofuoğlu è l'utilizatori di motociclette chì l'accumpagnavanu si sò riuniti in l'area di picnic di Antalya Sarısu.

Turhan, chì hà visitatu quì cun Cengiz Sarıaslan, unu di i motociclisti, andò in u locu di Çaltıcak in a strada Antalya-Kemer cù u gruppu. Turhan, chì hà iniziatu l'"Applicazione di u Sistema di Barriera Amichevule à i Motori", chì hè stata implementata cum'è pilotu quì, hà dettu chì in tutta a storia, i stati sò stati per a sicurità, a pace è a felicità di e persone.

Apuntendu chì l'omu hè a basa di tutte l'azzioni, Turhan hà nutatu chì in i servizii di trasportu è infrastruttura, travaglianu cù a preoccupazione di furnisce u più altu livellu di pace è cunfortu, è ancu di mantene a salvezza di a vita è a pruprietà di i citadini.

Dichjarà chì u sistema di guardia automatica, chì anu cuminciatu à implementà per minimizzà a perdita è u dannu causatu da l'accidenti di motocicletta, hè un esempiu di questu, Turhan hà dettu: "Prevenzione è minimizazione di a perdita di vita è di pruprietà in accidenti di motocicletta cù alcuni. precautions hè un tema nantu à l'agenda di parechji paesi. E motociclette custituiscenu u 14 per centu di i veiculi arregistrati à u trafficu in u nostru paese. Circa 3 milioni di motociclette viaghjanu nantu à e nostre strade. Questi veiculi sò in u terzu postu in accidenti di trafficu fatali è feriti in 2017. Trà i cunduttori chì anu persu a vita in accidenti, i cunduttori di motociclette sò in u sicondu postu ". disse.

"A collisione laterale hè a prima in accidenti di motocicletta"

Spieghendu chì hè di grande impurtanza per esaminà l'accidenti chì implicanu motociclette in dettagliu, per investigà i fatturi in e cause di accidenti è morti, è per piglià e precauzioni necessarie, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"U rapportu di motociclette in i veiculi totali implicati in l'accidentu in Turchia hè di 14 per centu. A reta stradale sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade hè di circa 7,5 per centu. I crashes laterali sò in u primu locu cù 26 per centu in quantu à u numeru di accidenti in i zoni cù guardrails. Rolling over, tossing and somersaulting sò in u sicondu postu cù 24 per centu. L'impattu posteriore hè u terzu cun 22 per centu. Quandu i morti sò cunsiderati, l'impatti laterali è posteriori sò in u primu locu cù u 26 per centu. Scontri cù l'ostaculi è l'uggetti sò in u sicondu postu cù 15 per centu. Rolling over and skidding, capriole è altre cause seguitanu cun 13 per centu. Cunsiderendu sti dati, avemu da pruduce suluzioni ".

"L'accidenti di motocicletta sò spessu accaduti durante u ghjornu"

Dichjarà chì i pruprietarii di motociclette sò cuncentrati in e zone costiere di e regioni di Marmara, Egeu è Mediterraniu, Turhan hà dettu chì l'accidenti di motocicletta sò generalmente in strade piatte è irregolari, soprattuttu durante l'ora di ghjornu.

Dichjarà chì l'accidenti sò stati causati da u fallimentu di rispettà e cundizioni richieste da u clima è u trafficu, Turhan hà dettu chì a velocità in u trafficu era un disastru. "Hè un fattu chì dui o più veiculi sò implicati in questi crashes, è i crashes sò più mortali per i motociclisti". disse Turhan, invitendu i cunduttori di quattru rote à esse più sensibili è attenti à i motociclisti in u trafficu.

Turhan hà dichjaratu chì i cunduttori di motociclette anu ancu attentu è chì e strade ùn sò micca in l'usu di un veiculu, ma in l'usu cumunu di tutti, è chì cum'è u ministeru, monitoranu strettamente e cundizioni fisiche di e strade.

Enfatizendu chì anu seguitu attentamente è investigatu e cause di l'accidenti, Turhan hà dettu:

"In certi paesi europei, teste di crash sò realizati per riduce i danni in i crash di motocicletta. Hè prova di stabilisce norme tecniche in questu sensu. Avemu principiatu una applicazione pilotu in i zoni induve l'accidenti di motociclette sò cuncentrati nantu à e strade sottu a rispunsabilità di a nostra Direzzione Generale di Strade. Hè fattu da a muntagna di un pezzu di ferrovia supplementu per prutege e motociclette nantu à e parti inferiori aperte di i guardrails esistenti. Perchè avemu determinatu chì hè per quessa chì avemu avutu i più grandi feriti è accidenti fatali in u risultatu di u mutore di motocicletta, chì hè statu ghjittatu da u so veiculu in un accidente di motocicletta, mentre era trascinatu in terra, scontru cù i posti di guardrail. Allargemu questi sistemi ".

Turhan hà nutatu chì anu realizatu alcuni studii in u scopu di i sistemi di sicurezza stradale per i guardiani auto in a reta stradale, è chì ci sò studii di ricerca è sviluppu per i sistemi di prutezzione di motocicletta.

Dichjarà chì anu iniziatu a detta applicazione in dui mesi dopu a dumanda di Kenan Sofuoğlu, Turhan hà dichjaratu chì sta applicazione diventerà diffusa in tuttu u paese.

Dopu u so discorsu, Turhan hà iniziatu a pratica mettendu guardrails nantu à e barriere stradali cù u guvernatore Münir Karaloğlu è u deputatu di AK Party Sakarya Sofuoğlu è u direttore generale di l'autostrade Abdulkadir Uraloğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*