Organizazione "Kay-Sur-Face" da ATSO

atsodan kay sur face urganizazione
atsodan kay sur face urganizazione

Urganizata da a Càmera di Cummerciu è Industria di Antalya (ATSO), l'Organizazione di Sport Invernali "Kay-Sür-Hundred" di Antalya da u biancu à u blu si terrà u 9 di ferraghju.

Urganizata da a Càmera di Cummerciu è Industria di Antalya, l'Organizazione di Sport Invernali "Kay-Sür-Hundred" di Antalya da u biancu à u blu si terrà u 9 di ferraghju. A cumpetizione, chì principiarà cù una corsa di sci in u centru di sport invernali di Antalya Saklıkent, cuntinuerà cù a tappa di ciclismu è infine serà cumpletata cù a tappa di natazione in Konyaaltı. Mentre chì l'atleti ponu scià è natà in uni pochi d'ore, intruduceranu à u mondu sta caratteristica di Antalya, chì permette di sperimentà quattru stagioni à u stessu tempu.

Un primu in Turchia

U presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è l'Industria di Antalya (ATSO), Davut Çetin, hà dichjaratu chì u cuncettu di l'urganizazione chì si terrà sottu à l'auspici di u Governatore di Antalya hè u primu in Turchia, è hà dettu: "Antalya hà una caratteristica chì avemu sempre. parlatu ma ùn sò micca stati capaci di presentà finu à oghje. In certi periodi in Antalya, pudete scià in i Monti Taurus in u stessu ghjornu è natà facilmente in Konyaaltı una ora dopu. Questa hè una caratteristica chì face Antalya sfarente da parechje destinazioni turistiche in u mondu. E gare Kay-Drive-Face seranu una urganizazione chì mette in risaltu sta caratteristica di a nostra cità. Hè un avvenimentu sportivu chì principia cù u sci in Saklıkent, cuntinueghja cù u ciclismu è finisce cù una corsa di natazione in Konyaaltı.

Cù l'annunzii, l'interessu in l'avvenimentu era grande. Spergu chì purteremu stu avvenimentu à u livellu internaziunale in u periodu à vene. Ospitemu l'atleti famosi di u mondu in a nostra cità ". disse.

U presidente Davut Çetin hà dichjaratu chì a municipalità di Konyaaltı, a Direzzione Pruvinciale di i servizii di a ghjuventù è di u sport, a Camera di Cummerciu Marittimu, u Dipartimentu di a Pulizia Pruvinciale, u Comando di Gendarmeria Pruvinciale, i Rappresentanti Pruvinciali di a Federazione Antalyaspor Swimming, Ski, Ciclismo è Swimming, Saklıkent Housing Construction Cooperative sustene l'urganizazione. invita a ghjente di Antalya è i vacanzieri in a cità à fighjà e razzii ", disse.

sci-bicicletta-natari

Davut Çetin hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'urganizazione;

"L'urganizazione induve a tripla corsa di sci, ciclismo è natazione si terrà u sabbatu 9 di ferraghju 2019, hà da principià cù u sci in Saklıkent, cuntinuà cù u ciclismo è serà cumpletu cù una corsa di nuoto in Konyaaltı. 20 persone cumpeteranu in ogni categuria di sport. A distanza per ski serà di 2,5 km, a distanza di guida serà di 45 km, è a distanza di natazioni serà di 500 metri.

Partenza è percorso di corsa

L'iniziu di e corse di sci serà à 10'30, è a partenza di u ciclistu serà à 12.30 da a pista di sci Saklıkent. Per a tappa di natazione, u principiu serà datu à 13.45:24 da a vechja spiaggia n ° XNUMX nantu à a costa di Konyaaltı.

Percorsi di corsa: Saklıkent Ski Center, Üşümüş Location, Boyalı Location, Çınar Pınarı Location, Portakal Durağı Location, Doyran Saklı Kent Street, 3300 St. Gökçam District, Çakırlar, Boğa Çayı Caddesi, Akdeniz Boulevard, 24.

U 9 ​​di ferraghju, e strade di uscita per Saklıkent seranu chjuse à u trafficu di i veiculi trà 10.00:14.00 è XNUMX:XNUMX. Quelli chì volenu guardà e razzii puderanu andà à Saklıkent à volte fora di stu fusu orariu.

Strade chjuse à u trafficu

Trà l'Akdeniz Boulevard-Eski Beach n ° 24 è a strada Boğaçay Port in direzione direzione

A direzzione sud di a strada divisa trà Boğaçayı Street-Çakırlar Road è Akdeniz Blvarı

Trà Cakirlar Road è Kyrenia Street

Trà Girne Street è Yavuz Selim Street

Trà Yavuz Selim Caddesi-Gül Sokak-Karatepe Mahallesi (Strada di a Scuola Primaria Karatepe)

Strada distrettu di Gökçam-Doyran (strada di Gözlemeciler)

Saklikent Road-Ski Center

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*