Prughjetti orientati à a scienza è a tecnulugia Lead Bursa

I prughjetti orientati à a scienza è a tecnulugia dannu direzzione à Bursa
I prughjetti orientati à a scienza è a tecnulugia dannu direzzione à Bursa

Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), chì hà implementatu prughjetti impurtanti in u campu di a cooperazione universitaria è industriale, rinforza a so cooperazione cù l'Università Tecnica di Bursa (BTU), chì cuntinueghja a so attività cù a visione di "università statale innovativa".

U presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay è i membri di u cunsigliu, u rettore di BTU Prof. Dr. Hà visitatu Arif Karademir. U presidente Burkay è i membri di u cunsigliu di direzzione anu esaminatu i laboratorii di ricerca di l'università durante a visita, chì era ancu assistitu da l'amministrazione universitaria è l'accademici. U presidente Burkay, chì hà ricevutu infurmazioni da u Rettore Karademir nantu à u travagliu di l'università, induve più di 4 600 studienti sò educati, hà ancu scontru cù l'accademici in a riunione di cunsultazione.

"CREAmu NOVU CANALI DI COOPERAZIONE"

U presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì, cum'è a Camera, anu implementatu parechji prughjetti impurtanti "focalizzati nantu à e persone" è aghjunghjenu forza à a produzzione, l'esportazione è l'impieghi qualificati di l'economia di Bursa. Apuntendu chì a cuuperazione università-industria ghjoca un rolu chjave in a realizazione di i scopi di sviluppu di l'ecunumia di Bursa, u sindaco Burkay hà dettu chì anu u scopu di rinfurzà i canali di cooperazione cù l'università chì sò a "mente di a cità". Dichjarà chì l'accademici di BTU è di l'Università di Bursa Uludağ anu aghjustatu dinamismu à a struttura di u cunsigliu settoriale in BTSO cù e so idee, Burkay hà dettu: "Scienza è tecnulugia; Si sviluppa in l'ecosistema publicu, privatu, università è industria. Ogni passu fattu in questa zona face una cuntribuzione significativa à l'ecunumia ". disse.

"PUSMU ESSERE FORTI COME TRANSVERTEmu L'INFORMAZIONI IN PRODOTTI"

Dichjarà chì volenu aumentà u flussu di l'infurmazioni è di a tecnulugia trà BTU è l'industria in cunfurmità cù u scopu di produzzione è esportazione cù un altu valore aghjuntu in u prossimu periodu, Burkay hà dettu: "L'infurmazioni, a scienza, a tecnulugia è l'attività di R&D formanu e cità. A nostra cità è u paese si svilupperanu in quantu trasfurmemu a cunniscenza in un pruduttu. In questu prucessu, a nostra guida più impurtante serà a scienza è a tecnulugia. A nostra Càmera, chì hà più di 42 mila imprenditori, hà da cuntinuà a so cooperazione à longu andà, multiforme è orientata à i risultati cù BTU da avà. disse.

"Ùn basta à dà un graduatu"

Rettore di l'Università Tecnica di Bursa Prof. Dr. Arif Karademir hà dettu chì anu creatu un curriculum d'educazione sana cù un staffu accademicu è amministrativu qualificatu in pocu tempu. Esprimendu chì cum'è università, anu u scopu di i ghjovani cun diplomi per participà à a vita di l'affari è per una parte significativa di elli à stabilisce e so imprese, Karademir hà dettu: "U numeru di studienti chì studianu à l'università in u nostru paese hè di circa 7.5 milioni. Ogni annu, 2.5 milioni di i nostri studienti graduate da l'università. Cum'è BTU, mantenemu u numeru di studienti qualificati è facemu studii cuncentrati in l'educazione applicata, intrecciata cù i settori. À questu puntu, avemu fattu una longa strada. Avemu focu annantu à e sezioni chì sò impurtanti per i nostri stakeholder in Bursa. Oltre à questu, vulemu chì i corsi chì i nostri studienti piglianu per esse aggiornati è innovatori chì riflettenu l'ambiente in l'industria. Vulemu riflette i sviluppi tecnologichi chì si rinnovanu ogni ghjornu à i nostri studienti. disse.

"SIAmu fieri di BTSO"

Nutendu chì crede chì a cooperazione in corso trà a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa è BTU ghjunghjerà à passi ancu più cuncreti in u prossimu periodu, Karademir hà dettu: BTSO hè un guadagnu per u nostru paese. Di sicuru, una tale struttura porta ancu prughjetti impurtanti. Cum'è una università, fighjemu è apprezzemu BTSO cun invidia. Vulemu chì e nostre cumpagnie chì cumbattenu nantu à u fronte cummerciale ricevenu supportu da l'università per cuntribuisce per mezu di dati strategichi è scientifichi. In u prossimu periodu, rinfurzeremu ancu i nostri passi di cooperazione cù i nostri affari per u futuru di u nostru paese è di a cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*