Intertraffic riunisce i participanti naziunali è internaziunali in Istanbul

intertraffic riunisce i so participanti naziunali è internaziunali in Istanbul
intertraffic riunisce i so participanti naziunali è internaziunali in Istanbul

Intertraffic Istanbul, l'urganizazione più impurtante di u settore, riunisce i participanti naziunali è internaziunali in Istanbul.

Intertraffic Istanbul 10th International Infrastructure, Traffic Management, Road Safety and Parking Systems Fair, urganizata in partenariatu cù UBM Turkey è RAI Amsterdam, riunisce i capi di u settore di u trasportu è di l'infrastruttura sottu un tettu à l'Istambul Expo Center trà 10-12 April 2019. …

Intertraffic Istanbul, chì si tene ogni dui anni in Istanbul, chì hè u centru di u cummerciu in a so regione cù a so locu strategicu speciale chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei; Più di 125 cumpagnie participanti è quasi 5 mila visitatori sò previsti per ghjunghje à i mercati di l'Europa, l'Asia, i Balcani è i paesi di u Golfu.

Mentre chì l'investimenti di l'autostrada di Turchia anu righjuntu 76 miliardi di dollari, a fiera Intertraffic Istanbul si distingue cum'è l'unica urganizazione internaziunale di u settore; Permetterà à i prufessiunali di l'industria chì operanu in i campi di sistemi di trasportu intelligenti, sicurezza di trafficu, gestione è pianificazione di u trafficu, sistemi di parcheghju, sistemi di infrastruttura di trasportu è mobilità intelligente per stabilisce cunnessione internaziunali per trè ghjorni.

In più di i paesi europei, in particulare a Turchia, chì sò trà i mercati di destinazione più impurtanti di u settore, Intertraffic riceve ancu servizii da l'Iran, l'Arabia Saudita, u Qatar, l'Africa, a Russia è in particulare e Repubbliche Turche cum'è Turkmenistan, Azerbaijan è Kazakhstan per via di i so servizii. Caratteristica giugrafica è accessibilità Si prevede una participazione significativa di i visitori.

I visitori da i paesi chì Turchia hà identificatu cum'è mercati di destinazione per sviluppà novi cullaburazioni offrenu novi opportunità à u settore. Imprese impurtanti chì anu firmatu parechji mega-prughjetti in Turchia participaranu ancu in Intertraffic Istanbul per riunioni bilaterali è scopi d'investimentu.

In più di mediate u stabilimentu di cullaburazioni cummirciali è di riunisce l'industria cù l'ultime tecnulugia, Intertraffic Istanbul accoglierà un ospitante riccu è cumpletu per i so participanti è visitatori cù u so prugramma di cunferenza, a cerimonia di premiazione è l'area ITS UP specificamente per l'iniziu. cumpagnie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*