Prughjetti di Scambiu di Passa à Livellu di Isparta Appruvati

I prughjetti di intersezzione di u passaghju à livellu di Isparta appruvati
I prughjetti di intersezzione di u passaghju à livellu di Isparta appruvati

U sindaco di Isparta Günaydın hà dettu chì i prughjetti per l'Autostrade è l'intersezioni cù i passaghji à livellu in u situ industriale di Gül Küçük sò stati preparati da a municipalità è datu à TCDD, i prughjetti sò stati appruvati, è aspettanu chì i travaglii di custruzzione cumincianu u più prestu pussibule. da e istituzioni pertinenti.

U Sindaco di Isparta è u Candidatu Presidenziale di u Partitu di u Movimentu Naziunalistu (MHP), l'Architecte Maestru Yusuf Ziya Günaydın, anu visitatu i cummercianti in a regione di l'Hospital City cum'è parte di l'attività elettorali. U sindaco Günaydın era accumpagnatu da candidati à i cunsiglieri municipali. Durante a visita, u presidente Günaydın, chì hà ascoltatu i cummercianti è hà ricevutu e so opinioni è suggerimenti, hà ancu inclusu a Direzzione di a Biblioteca Publica è di u Museu in u District di Gülistan. U presidente Günaydın hà scontru cù i zitelli chì leghjenu libri durante a visita di a biblioteca è hà parlatu cù i picculi lettori per un tempu. sohbet hà fattu. U sindaco Günaydın hà ancu fattu una visita di cortesia à u direttore di u Museu Isparta, Mustafa Akaslan, in u so uffiziu, cù u persunale di l'istituzione. sohbet hà fattu.

DUE PROGETTI DI INTERCHANGE PENDING

U sindaco di Isparta, Yusuf Ziya Günaydın, hà fattu valutazioni impurtanti dopu avè visitatu i cummercianti in a regione di l'Hospital City. U presidente Günaydın hà nutatu chì u prugettu di a junction di u passaghju à livellu, cunnisciutu ancu com'è Highway Junction, hè statu disegnatu mesi fà, è chì u prugettu hè statu sottumessu à e Ferrovie Turche di u Statu è chì hè previstu di esse custruitu, è chì u prugettu di junction hè statu. ancu preparatu è consegnatu in u listessu modu à u passaghju à livellu Gül Küçük Sanayi Sitesi.

U sindaco Yusuf Ziya Günaydın, chì hà dichjaratu chì i cummercianti in a regione di l'Hospital City ùn anu micca cunuscenza di u prughjettu di l'intersezzione preparatu da a municipalità di Isparta, induve passa a ferrovia, hà dettu: "I ferrovii ci anu fattu disegnà stu prughjettu, avemu travagliatu in cooperazione cù i nostri cumuna. L'app hè ancu entrata in l'accettazione. Una intersezzione larga è utile serà custruita cù a ferrovia in fondu.

In novu, à a junction di u passaghju di livellu chì passa per u situ industriale di Gül Küçük, avemu avutu preparatu u prugettu cum'è una municipalità assai fà è l'hà sottumessu à TCDD. Stu prughjettu hè statu accettatu. Noi, cum'è a municipalità, avemu pagatu u costu di travaglià nant'à sta questione. In parechji lochi, TCDD si paga. Hè evidenti quantu ci importa di stu prublema ".

SERÀ CUSTRUITA UNA PASSAGGIA PEDONALE SENZA VITTIME NUNALE ARTI

Spieghendu chì i cummercianti in dui punti di a regione volenu un passaghju per pedoni in punti diversi, Günaydın hà dettu: "Un cruciamentu deve esse custruitu in questa regione. Un sottopassu cumpletu pò ancu esse custruitu in a regione. Attualmente esaminemu a regione cù u cumitatu tecnicu. Un locu mediu serà determinatu è sta sfilata si ferà senza chì nimu di i nostri cummercianti ne sia vittima. Facemu questu avà, e parolle sò parolle viote. Dopu un bon esame, una decisione serà presa in termini di urbanismu ", disse.

VOLEMU FÀ ISPARTA U TITOLU DI TURCHIA

Mencionendu chì volenu chì Isparta sia u megliu, bellu è sfarente di l'altri cità, Günaydın hà dettu: "Vulemu chì sia una pruvincia ben cunnisciuta assai sopra à a pruvincia vivibile. I nostri prughjetti sò ancu pronti per esse davanti à e cità di u mondu. Custruemu grandi cità. Avemu custruitu 280 km di strade di cità. L'asfaltu hè fattu cù a so infrastruttura. Vulemu fà di a nostra Isparta u ghjuvellu di a corona di Turchia. In quantu à e nostre relazioni, visitu tutte e nostre istituzioni una per una. Quessi sò un'indicazione di u sforzu, u desideriu è a ricerca di serve Isparta ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*