U Tram Nostalgicu Indispensabile di Istiklal Street compie 105 anni !

U tramvia nostalgicu indispensabile di Istiklal Street hà 105 anni
U tramvia nostalgicu indispensabile di Istiklal Street hà 105 anni

U 1914 anniversariu di u Tram Nostalgicu, chì hè una parte indispensabile di Istiklal Street, hà un significatu nostalgicu per u populu di Istanbul è hè statu un rigalu da IETT à u populu di Istanbul, chì hà fattu u so viaghju inaugurale in u 105.

Una celebrazione hè stata celebrata in a piazza Beyoğlu Tünel per u 105 anniversariu di i tramvii elettrici, chì eranu cunnisciuti cum'è "Tramway d'Istanbul" in l'anni chì eranu in serviziu è anu servitu i residenti di Istanbul per cinquant'anni. IETT Direttore Generale Advice Dr. Hasan Özçelik, Hayri Haberdar è Abdullah Kazdal, impiegati è citadini di l'istituzione anu assistitu. A Direzzione IMM per i Disabili, u Gruppu Musicale Europeu hà datu un mini cuncertu cum'è parte di e celebrazioni. In u prugramma di celebrazione, i cuscini cù l'inscription "Tram hè l'amore di Istanbul" è decorati cù ritratti di caramelle di cuttuni, salep è tramvii nostalgichi d'Istanbul sò stati presentati cum'è rigali.

U Diputatu Generale Generale IETT Hasan Özçelik, in u so discorsu quì, hà ricurdatu chì l'avventura di u sistema ferroviariu di Istanbul hà iniziatu cù a creazione di a Cumpagnia di Tramway Dersaadet in u 1869, è hà dettu: "U primu sistema ferroviariu hà iniziatu cù tramvii trainati da cavalli trà Azatkapı-Beşiktaş in u 1871. , poi Balcani di u 1912. Cù l’iniziu di e guerre, hè stata interrotta dui anni per via di a cuscrizzione di i cavalli. disse.

Spieghendu chì u sistema ferroviariu era unu di i primi travaglii chì pruducia l'electricità cù a creazione di a fabbrica di l'electricità in Silahtarağa in u 1913, Özçelik hà dettu: "L'11 di ferraghju 1914, dopu à dui anni, l'avventura di u sistema ferroviariu hà cuminciatu di novu in Istanbul, cù i veiculi chì sò stati rinnuvati è sta volta mudernizzati elettricamente. Tünel, chì pudemu chjamà u sicondu sistema ferroviariu di Istanbul, u sicondu metro di u mondu, hà ancu a distinzione di esse u sicondu metro di u mondu. A nostra reta di sistemi ferroviari, chì hà iniziatu a so avventura in u 1914, hè di 170 chilometri à l'oghje è hà da esse allargatu cù i 285 chilometri attualmente in costruzione. In cunfurmità cù e dichjarazioni di u presidente İBB Mevlüt Uysal Bey è u nostru presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u candidatu di u sindaco metropolitanu di Istanbul Binali Yıldırım, a nostra reta di u sistema ferroviariu ghjunghjerà à mille chilometri in u quadru di a visione 2023. Cusì, Istanbul serà custruitu cù sistemi ferroviari. Vogliu chì u 105 anniversariu di a parte elettrificata di i sistemi ferroviari utilizati cum'è veiculu di trasportu publicu sia di auspiziu ". disse.

Icona di Istanbul, Preferitu di i Turisti

Trams elettrici, chì sò stati messi in funziunamentu in u 1871 dopu à i tramvii di cavalli (1914), chì sò cunsiderati i tappe di u trasportu publicu in Istanbul, serve per 50 anni da i dui lati di a cità. À u principiu di l'anni 1960, lascia u so postu à i trolebuses. Quandu l'annu mostra 1990, principia u so viaghju di novu nantu à a linea Tunel-Taksim cum'è espressione di bramosu di u passatu. Questu face chì i residenti di Istanbul, ma soprattuttu l'ex passageri, assai felici. U tram nostalgicu diventa prestu u focu di l'attenzione di i turisti domestici è stranieri. Questu interessu porta u Tram Nostalgicu à a cima di a lista di l'uggetti più fotografiati in u mondu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*