Leghjenu un libru nantu à u trammu nostalgicu

Leghjenu un libru nantu à u tramviu nostalgicu: Un gruppu si riunì in a piazza Beyoğlu Tünel è marchjò à a piazza Galatasaray cù una banda per a 51a settimana di a biblioteca.

Hè nutate chì certi ghjovani leghje libri nantu à u tram nustalgicu.

L'Associazione Librariani Turchi hà urganizatu un avvenimentu per a 51a Settimana di Biblioteche. Comu parte di l'avvenimentu, circa 100 persone si sò riuniti in a piazza Beyoğlu Tünel è marchjò à a piazza Galatasaray. Intantu, i ghjovani chì leghjenu libri nantu à u tramvia nostalgicu, u simbulu di Beyoğlu, hà attiratu l'attenzione.

Mustafa Özyürek, Capu di a Filiale d'Istanbul di l'Associazione Librariani Turchi, hà fattu a dichjarazione in nome di u gruppu chì hè ghjuntu à a Piazza Galatasaray. Özyürek, "51. Avemu principiatu a nostra settimana cù a nostra marcia di apertura di a settimana di a biblioteca. U tema di quist'annu hè u dialogu interculturale è e biblioteche. Nominà più ghjovani chì sò graduate in a gestione di l'infurmazioni è di i registri in biblioteche, archivi, centri d'infurmazione è di documentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*