U Target di Şahin hà un Prughjettu di Metro

Sahin hà un prughjettu di metro à a so destinazione
Sahin hà un prughjettu di metro à a so destinazione

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà parlatu di ciò chì faria se elettu à l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. Annunziendu a so dichjarazione elettorale, Şahin hà dettu: "Vulemu cuntinuà à fà di Antep una cità degna di a memoria di i nostri antenati è martiri Gazi. "Gaziantep serà una cità cusì chì i nostri concittadini migrati in altre cità è i nostri citadini da altre cità seranu ancu ansiosi di vene in a cità veterana", disse.

Indittendu chì u centru logisticu di Turchia serà in Gaziantep, Fatma Şahin hà dettu: "Gaziantep serà u centru di trasportu, 120 camioni passanu per Karkamış ogni ghjornu. Cù l'arrangiamenti fatti, un grande centru logisticu serà stabilitu. U novu centru hè statu pianificatu secondu u locu è e strade. "Cù u permessu di Diu, avemu da cumincià à travaglià in u novu periodu", disse.

Dichjarà chì i travaglii di u prugettu sò stati cumpletati in u scopu di "Servizi di Prughjettu di Implementazione Definitiva di a Linea di Gar-Düztepe-Hastane Light Rail System (Metro)" è "Servizi di Prughjetti di Implementazione Definitiva di u Sistema di Ferrovia Ligeru di u Campus di Gar-Gaün 15 July ( Metro) Line", Şahin hà dettu: "Semu in competizione cù a Russia in termini di densità. Avemu bisognu di trattà u trafficu in modu chì pudemu cresce sanu. Avemu bisognu di andà in metro in metro. Avemu cumpletu a prima linea. U pianu maestru di u trasportu, chì avemu fattu in 1 mesi travagliendu cù i migliori in u mondu, hè statu appruvatu è simu pronti à mette a basa. In a nostra mente, quandu i 15 chilometri da Gaziray sò finiti, una linea di metro hè prevista per andà da a Piazza di a Democrazia à Düztepe, da quì à Yeşilvadi, à Akkent è u novu hospitalu di a cità. "Cù u vostru sustegnu, andemu à u nostru presidente è u purteremu à u puntu di mette a fundazione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*