Spedizione gigante à l'aeroportu di Istanbul

spedizione gigante à l'aeroportu di Istanbul
spedizione gigante à l'aeroportu di Istanbul

U muvimentu di THY da Atatürk Airport à Istanbul Airport cuntinueghja. THY hà speditu l'equipaggiu, i materiali è a machina di alcune di e so unità ieri cù un convoi di 35 camioni. U grande muvimentu finisce u 3 di marzu di u 2019.

Turkish Airlines (THY) cuntinua u so muvimentu da l'Atatürk Airport à a so nova basa, l'Aeroportu di Istanbul. Dopu à l'apertura ufficiale di l'aeroportu u 29 d'ottobre di u 2018, THY hà gradualmente lanciatu voli à 18 destinazioni in linee naziunali è internaziunali, è recentemente hà apertu u so hangar di mantenimentu di linea, a basa di spedizione rapida di carichi, u magazzinu di prudutti in volu, è a riparazione, mantenimentu è impianti di carica di batterie.

In u scopu di u prugettu di traslassi à l'Aeroportu di Istanbul, THY hà speditu ieri 35 camioni custituiti da gestione di terra, carichi è materiali, equipaghji è macchine chì appartene à THY Teknik da l'Atatürk Airport ieri. L'operazioni di carica, spedizione è scaricamentu durante u trasportu sò state registrate è monitorate in diretta via u sistema di seguimentu in linea. I spedizioni continueranu per tuttu u mese. U prucessu di muvimentu finisce cù a grande mossa prevista per l'1-3 di marzu di u 2019. L'aeroportu Ataturk chjuderà à i voli cummirciali u 3 di marzu. - Mane

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*