A strada di a muntagna duppierà l'ecunumia

strada di muntagna multiplicà l'ecunumia
strada di muntagna multiplicà l'ecunumia

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì u sognu di 40 anni di a strada di a muntagna di Orhaneli, Keles, Harmancık è Büyükorhan serà finitu u più prestu pussibule è hà dettu chì a regione diventerà u centru di l'ecoturismu è l'allevamentu di l'animali.

U presidente Alinur Aktaş hà assistitu à a riunione tematica "Reunione di u mondu di l'affari è l'impieghi" tenuta in u campus Altınparmak di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa. Mencionendu u travagliu di a Municipalità Metropolitana in quantu à l'impieghi in a riunione, à a quale hà participatu ancu u Ministru di a Famiglia, u Travagliu è a Sicurezza Soziale Zehra Zümrüt Selçuk, u sindaco Aktaş hà dettu chì i passi fatti per u sviluppu di e regioni di muntagna è l'attività realizate attraversu BUSMEK hà cuntribuitu positivamente à u numeru di impiegati qualificati.

"Altu putenziale in a regione"

Dichjarà chì a custruzzione di u tunnel di 2 chilometri è di u viaduttu di 220 metri, chì hè stata cuminciata vicinu à u Village di Doğancı è cunnisciuta da u publicu cum'è a "Strada di a Montagna" cuntinueghja à tutta a velocità, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì l'ecunumia hà da cumincià à fà. aumentu in Orhaneli, Keles, Harmancık è Büyükorhan cù a cummissione di l'investimentu. Enfatizendu chì a regione di a muntagna hà un putenziale seriu per l'ecoturismu è l'allevamentu di l'animali "malgradu a so bassa populazione", u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu pigliatu un terrenu di 82 decare da DSI. Per esse un mercatu mudernu d'animali è una facilità cumminata di carne di a regione. Questu hè un prublema chì hà da sviluppà più l'allevamentu di l'animali. Ci sò 2 strutture esistenti ligati à l'ecoturismu in a regione, ma avemu almenu 7-8 prughjetti appruvati, a custruzzione di quale hè da principià. Ci sò parechje prublemi ligati à u turisimu, ma a prima cundizione per tutti elli à agisce hè di compie a Strada di a Muntagna ", disse.

"Erdogan, a nostra fonte di morale"

In u so discorsu, u presidente Alinur Aktaş hà nutatu chì u presidente Erdoğan attribuisce una grande impurtanza à Bursa. Esprimendu ch'elli anu vistu questu più da vicino quandu anu ospitu u presidente Erdoğan 8 ghjorni fà, u presidente Aktaş hà dettu: "U nostru presidente hà datu una bona nutizia nantu à parechje prublemi chì aspittemu è ci importanu in a nostra cità. Dicu "cum'è un esempiu", ùn ci era micca un studiu precedente di u guvernu nantu à e linee di metro urbane-trasportu. Dichjarazioni sò state fatte in quantu à a fine di a nostra linea di metro Osmangazi-Yıldırım di 28.8 chilometri è di a Strada di a Montagna, chì hà fallutu dapoi anni. Tuttu chistu hè statu un grande impulso morale per a nostra cità è i nostri concittadini ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*