U viaghju in trenu di u Ministru di u Turismu Ersoy

ministru di u turismu ersoy viaghju in trenu
ministru di u turismu ersoy viaghju in trenu

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, si n'andò à Erzincan per assistisce à l'Attellu di Turismu è Sport di Natura Erzincan è per visità i distretti di a cità.

In i so discorsi indirizzati à i citadini in i distretti, u Ministru Ersoy hà spiegatu chì u potenziale turisticu di Erzincan serà sviluppatu è hà dettu: "Attaccheremu per fà di sta cità turistica". disse.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hè statu salutatu da u diputatu di u Partitu AK Süleyman Karaman è u guvernatore di Erzincan Ali Arslantaş in Erzincan, induve si n'andò a notte passata.

U Ministru Ersoy, chì hà iniziatu u so prugramma in a mattina facendu esami à u Ergan Mountain Ski Center, hà ricevutu un briefing da u guvernatore Arslantaş. U Ministru Ersoy hà dopu visitatu a tomba di S. Eccellenza Terzi Baba.

U Ministru Ersoy, chì hà assistitu à l'Erzincan Turismu è Sport Outdoor Workshop, hà attiratu l'attenzione à e bellezze naturali di Erzincan in u discorsu d'apertura di a riunione è hà dettu: "Cù a so natura, a storia, u canyon, i sport naturali è u so riccu potenziale chì permette a salute. turisimu, Erzincan hè unu di i nostri centri impurtanti chì u turismu pò sparghje in tuttu l'annu. disse. U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì hè pussibule aumentà a parte di u turismu di Erzincan mischendu u turismu di natura cù u turismu di salute.

Spieghendu chì l'obiettivi turistici di Erzincan seranu riprogrammati dopu à l'elezzioni prossime, u Ministru Ersoy hà dettu chì certi zoni seranu pigliati sottu prutezzione è e pulitiche di sviluppu seranu create.

"L'interessu di i pruduttori stranieri hà cuminciatu à cresce"

U Ministru Ersoy hà ancu toccu u portale web "Filming in Turkey", chì hè in u scopu di a nova lege di cinema. "Cù sta lege, sustenemu una certa parte di i costi di i pruduttori cum'è u statu. Dighjà, l'interessu di i pruduttori stranieri hà cuminciatu à cresce. U Ministru Ersoy, chì hà dettu è enfatizatu l'impurtanza di u turismu cinematograficu, hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U portale web serà unu di i siti principali chì risponde à e dumande nantu à quali regioni di Turchia ponu filmà filmi, cumu prufittà di sta lege è in quali cundizioni a cooperazione pò esse fatta. Avemu pensatu à dà à Erzincan un grande locu quì. A proiezione di un film giratu in Erzincan in u mondu sanu hè assai impurtante per a prumuzione di a vostra regione è di Turchia ".

"Erzincan serà una di e Regioni Priurità di u Fondu di Sviluppu Turisticu"

U Ministru Ersoy hà ancu fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u Fondu di Sviluppu Turisticu, chì hè previstu per esse promulgatu dopu l'elezzioni:

"U Fondu di Sviluppu Turisticu hè una struttura prufessiunale stabilita per sviluppà novi spazii turistici è alternative in Turchia, in particulare a prumuzione. Queste attività, chì sò state realizate da u Ministeru finu à avà, saranu implementate in modu più veloce, più urganizatu è più sustinevule, sottu à a guida di u Ministeru, cù un fondu in u quale participeranu tutte l'urganisazioni prufessiunali è l'ONG di l'attori turistici. in a so gestione. Una di e regioni turistiche priurità di u novu fondu serà Erzincan ".

"Avemu bisognu di creà novi spazii turistici"

U Ministru Ersoy, chì si n'andò in u centru di a cità dopu à a riunione, hà visitatu u distrittu dopu a riunione cù i cummercianti è i citadini. U Ministru Ersoy era accumpagnatu da u Vice Ministru di Ghjuventù è Sport, Sinan Aksu, è centinaie d'invitati, in u viaghju in trenu chì durò 5 ore da u centru di a cità à Kemaliye, induve ellu si pusò ancu in u sediu di u cunduttore per un tempu. A prima tappa di u viaghju, chì hè stata culurata da e prestazioni di a squadra di safari di cavalli cù bandiere turche, vitture off-road, ciclisti è atleti rafting nantu à u fiumu Karasu, era a cità di Kemah.

Indirizzendu i citadini in a Piazza di a Stazione Kemah, u Ministru Ersoy hà dettu: "Comu sapete, avemu aumentatu i miri in Turchia cù u novu sistema di guvernu. Avemu aumentatu u nostru target turisticu à 70 milioni. Hè per quessa chì ci vole à creà novi spazii turistici. Erzincan hè una di e pruvince più furtunatu perchè avete un putenziale turisticu assai riccu ". usatu e frasi.

U Ministru Ersoy, chì hà dettu chì hè pussibule per Erzincan di apre micca solu à Turchia, ma ancu à u turismu mundiale, hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu bisognu di attivà Erzincan, chì hè un pianu naturali, è soprattuttu u canyon, per l'industria cinematografica. Prepararemu una pulitica d'incentivazione in quantu à questu è prumove in u mondu sanu nantu à u portale web. Cù stu prughjettu, subvencioneremu finu à u 30 per centu di a spesa di i cineasti di fama mundiale in cambiu di sparà quì. Erzincan, Kemah è Kemaliye, cù u so canyon, a natura, i sport estremi è a gastronomia, sò una di e zone turistiche chì prumettenu un grande putenziale per noi. Subitu dopu à l'elezzioni, attaccheremu per fà di questu una cità turistica ".

"U turisimu hè avà u settore strategicu di Turchia"

Dopu à Kemah, u Ministru Ersoy andò à İliç. U Ministru Ersoy, chì hà fattu un discorsu à a folla chì l'hà salutatu cù slogans, hà dettu chì u turismu hè accettatu cum'è un settore strategicu in Turchia è hà dettu: "U nostru presidente hà datu l'ordine per aumentà u putenziale è i rivenuti turistici di Turchia. Avemu ancu cuminciatu à creà novi spazii turistici. Avemu cuminciatu à travaglià per sparghje prughjetti turistici in tutta a Turchia. Francamente, i nostri diputati ci anu purtatu un prughjettu esattamente cum'è no vuliamu. Avemu e risorse per sustene questu, vi purteremu cun un prughjettu assai bellu finu à a fine di l'annu. Avà simu in un viaghju di studiu ". disse.

Mencionendu u riccu potenziale turisticu di Erzincan in Kemaliye, a so ultima tappa, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ci sò opportunità di turismu adattate per tutte e stagioni quì, a gastronomia hè ancu cuminciata. Evalueremu tutti è implementeremu i prughjetti sviluppati per Erzincan in pocu tempu. usatu e frasi. U Ministru Ersoy hà ancu visitatu u Centru Culturale Atatürk cum'è parte di a so tour di distrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*