Un'altra sezione di 65 chilometri di l'autostrada Istanbul Izmir hè stata aperta

A sezione di chilometru di l'autostrada Istanbul Izmir era più urgente
A sezione di chilometru di l'autostrada Istanbul Izmir era più urgente

U Ministru Turhan hà assistitu à a cerimonia di apertura di l'incrociazioni nord-ovest di Balıkesir è di l'unione Akhisar-Saruhanlı di l'autostrada Istanbul-İzmir, chì u presidente Erdoğan hà apertu cù una videoconferenza.

A prima cunnessione diretta fatta da u presidente Erdoğan hè stata fatta per l'apertura di a sezione di 29 chilometri trà l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir Balıkesir Nord è West Junction. Fighjendu i filmati di l'area induve u guvernatore di Balıkesir Ersin Yazıcı era prisenti, Erdoğan hà dettu: "Cumu? Hè adattatu à Izmir o Balikesir?" utilizatu l'espressioni.

Dopu a cunnessione fatta à a ceremonia d'apertura di a sezione di 24,5 chilometri di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir trà Akhisar-Saruhanlı, a ghjente fighjendu l'imaghjini cù i citadini è dumandendu "Hè bellu?" Erdogan hà dettu: "Ci hè civilisazione s'ellu ci hè una strada, ùn ci hè manera senza una strada". disse.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì era in a zona induve l'apertura hè accaduta, hà ricurdatu ancu chì alcune parti di l'Autostrada Istanbul-Izmir sò state aperte à u trafficu prima.

Dichjarà chì u scopu di u prugettu hè di 80 per centu, Turhan hà dettu: "Dopu oghje, u trafficu Istanbul-Izmir cala à 4 ore. In i prossimi 6 mesi, à a fine di l'estate quist'annu, u prugettu tutale serà messu in serviziu aprendu e rùbbrica restante à u trafficu. Mettimu stu prughjettu, chì vale 10 miliardi di dollari, in serviziu cù u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu senza spende alcuna risorsa publica. Cù a messa in opera di u prugettu, a congestione di u trafficu è a densità di u trafficu sperimentatu à i passaghji di a cità, soprattuttu in i mesi d'estate, ghjunghjeranu à a fine. hà datu l'infurmazioni. Dopu à u discorsu di u Ministru Turhan, l'apertura hè stata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*