Dazzling Figures di Espropriazione in Izmir

Dazzling Figures di Espropriazione in Izmir
Dazzling Figures di Espropriazione in Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà espropriatu terreni è edifici induve necessariu per novi prughjetti è investimenti, hà acquistatu immubiliarii per un valore di 2 miliardi 114 milioni di lire durante a presidenza di Aziz Kocaoğlu. Nutendu chì a limitazione di a terra in a cità hè un grande prublema, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì u costu di espropriazione in certi investimenti hè ancu più cà u costu di custruzzione.

A municipalità metropolitana di Izmir hà realizatu una espropriazione di 15 miliardi 2 milioni di lire cù a figura di espropriazione di İZSU durante u periodu di 114 anni guidatu da Aziz Kocaoğlu. L'immubiliarii acquistati da a Municipalità Metropolitana sò stati valutati per realizà prughjetti è servizii impurtanti è per aghjunghje valore à a cità.

Apertura di novi strade, piazze è intersezioni, aumentendu i spazii verdi; custruì palazzi sportivi, sottopassaggi, stazioni metro-suburbane è strutture per i pompieri, per creà parcheggi è cimiteri è spazii urbani di trasfurmazioni-sviluppu, per custruisce strutture di fiera, per preparà spazii adattati per scavi archeologichi, per sguassà insediamenti in e zone esposta à u disastru, a municipalità metropolitana di Izmir, chì ùn esita micca à cumprà terreni è edifici induve hè necessariu per furnisce l'acqua potabile sana è invistisce in canali, acqua di piova, acqua potabile è e piante di trattamentu, hè un "mudellu esemplariu" per i guverni lucali. in Turchia in i travaglii di espropriazione cum'è in parechje altre questioni.

L'espropriazione più grande hè in Homer Boulevard

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà aumentatu significativamente a so pruprietà immubiliare durante u periodu di u sindaco Aziz Kocaoğlu, hà pagatu u più altu prezzu di espropriazione trà 2004-2019 per l'apertura di Homeros Boulevard, chì hè stata custruita cum'è a strada di cunnessione Buca-Yesildere (cunnisciuta popularmente cum'è Flying). Strada). Per questu, 156 milioni di lire di terra sò stati acquistati.

Dapoi u 2006, a quantità pagata per a traslocazione di l'area di sfondate in Kadifekale è u trasportu di i citadini chì vivenu quì à l'abitazione di massa s'avvicina à 101 milioni di lire cù u valore di quellu ghjornu. Questu include scavi Agora cù 37.5 milioni di lire, Friendship Boulevard apertu in Karabağlar cù 32.7 milioni di lire, Opera è paisaghjistu cù 29.8 milioni di lire, Fair İzmir terrenu in Gaziemir cù 29.3 milioni di lire, Kadifekale Cultural Facility Area cù 45 milioni di lire, Archeologia è Storia Zona di Parcu cù 30 milioni di lire, Zona di Teatru Anticu cù 11,9 milioni di lire, strada di cunnessione Çiğli Balatçık-Harmandalı cù 26.4 milioni di lire, Bornova Hamdi Dalan Junction cù 23.1 milioni di lire, Stazione Metro Evka 22.9 cù 3 milioni di lire, 20.5 milioni di lire Mersinli Indoor. Sports Hall seguita cù un milione di lire.

İZSU hà ancu espropriatu una zona di 8 milioni 825 mila metri quadrati è hà spesu 114 milioni di lire per investimenti ligati à e piante di trattamentu, pozzi, spazii di almacenamento, acqua potabile, canali, acque di tempesta è riabilitazione di corsi, in particulare e zone di prutezzione assoluta di Tahtalı Dam. è a diga di Gördes.

Quandu l'area di missione cresce 10 volte..

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Semu quasi incapaci di realizà prughjetti senza espropriazione. Avemu bisognu di questu per realizà investimenti chì apreranu a strada per a cità, per apre novi strade è arterie principali, è per realizà i nostri novi prughjetti ". U presidente Kocaoğlu hà continuatu cusì:

"In u 2004, a nostra zona di rispunsabilità hà sviluppatu, da 110 mila ettari à 550 mila ettari. Hè un aumentu 5x. Dopu venenu altri 650 mila ettari. Siccomu avemu trattatu l'aumentu di 5 volte, avemu dettu chì pudemu facilmente superà i prublemi chì a crescita di 2 volte hà da purtà, è avemu rimbursatu e maniche. Ci era assai travagliu, ma ùn avemu mai avutu a paura di u travagliu. Avemu passatu assai sforzu in investimenti infrastrutturali per u sviluppu di İzmir. Ma mentre stavamu realizatu i nostri prughjetti, a limitazione di a terra pareva cum'è un ostaculu maiò. Ancu s'ellu u costu hè assai altu, avemu pruvatu à superà questi ostaculi espropriendu. Tantu chì u costu di espropriazione di alcuni di i nostri investimenti era assai più altu ch'è u costu di custruzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*