Kahramanmaraş Northern Ring Road hè stata messa in serviziu

A strada di u circondu nordu di Kahramanmaras hè stata messa in serviziu
A strada di u circondu nordu di Kahramanmaras hè stata messa in serviziu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà visitatu a parte finita di a Strada Circundante Nordu cù i burocrati.

U sindaco Erkoç, chì conduce nantu à a Strada Circundante di u Nordu, chì hè stata iniziata è largamente finita da a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, hà dettu chì anu avutu u dirittu onore di serve Kahramanmaraş per cinque anni.

Prima di rivisemu cumu u prublema di u trafficu hè statu risoltu

Nutendu chì anu fattu inspezioni in e cità maiò à l'esteru prima di inizià a custruzzione di a Strada di l'Anello di u Nordu, u sindaco Erkoç hà dettu: "Attualmente, simu nantu à a Strada Circundante di u Nordu, chì forma una pista intornu à a cità chì cunnetta l'est è l'ouest di a nostra cità. .

Prima di principià a custruzzione di sta strada, andemu à esaminà cumu si risolve u prublema di u trafficu in cità cum'è Londra, Parigi, Dusseldorf è Bruxelles. Avemu vistu ch'ellu ci sò e circhuli, vale à dì, circhuli chì circundanu a cità. I prublemi di trafficu sò ancu accaduti in queste cità occidentali, induve i veiculi sò stati inventati prima.

In queste cità, i linii di pista chì circundanu a cità sò furmati ogni 20-30 anni.

Avà avemu circundatu a cità da u livante à u punente, da u nordu à u sudu intornu à a cità. Avemu criatu una nova linea chì si estende da a Junction Airport à Doğukent. Avemu usatu per furmà una arteria chì circundava a cità in u livante, u punente, u nordu è u sudu. Quessi sò ancu spazii senza pedoni. Lochi induve ùn ci hè micca passaghju di pedoni è induve u trafficu scorri rapidamente. Grazie à isse strade, u nostru pòpulu ùn si stende per a cità cum'è un labirintu mentre andava da una parte à l'altra. Puderà entre subitu in a regione passendu per questa strada circundante. Questu farà a cità più tranquilla. Ùn ci sarà micca densità di trafficu o rumore di trafficu in a cità. Hè cusì chì e cità tranquille sò custruite. Pigliendu a densità di u trafficu in a cità fora di a cità attraversu questi assi, sia per alleviare u trafficu urbanu sia per avè zone zonate in queste regioni. In particulare 5 Nisan Neighborhood, Çamlık Neighbourhood, Sacaklızade Neighbourhood è Cancik District, Arslanbey District, Sütçü İmam è Bayazıtlı District, chì sò bloccati trà a cità è a muntagna, anu cessatu di esse zoni di slum in questi quartieri.

Qualchissia chì entra da l'Airport Junction serà andatu à u Courthouse. Sta strada diventa una strada chì alimenta a parte nordu di a cità. U sudu di a cità hè digià alimentatu da e strade in u sudu. Era difficiule d'alimentà u nordu di a cità cù boulevards di 5-6 chilometri da u sudu. Ci era un trafficu pesante in a cità. Grazie à Sümbüllü è Mehmet Ali Kısakürek Boulevards, avemu risoltu cù i collapses chì avemu fattu. In questu modu, avemu risoltu a parti nordu di a cità. Sta strada riducerà ancu significativamente u tempu di trafficu. Mentre a nostra ghjente torna in casa da u so travagliu, passerà per stu paisaghju di natura verde è allevianu u so stress. I semafori è i soni di u cornu in a cità ùn saranu micca quì. Dunque, mentre chì a ghjente abbanduneghja u so travagliu è andate in casa, ghjunghjeranu à e so famiglie cun un viaghju piacevule.

Hè per quessa chì ringraziu tutti i nostri cumpagni chì anu cuntribuitu à a custruzzione di sta strada, li pregu à tutti bona furtuna.

U SUPPORTU DI U NOSTRE POPLU hè SOTTU I NOSTRI SERVIZI

Esprimendu a so gratitudine à a ghjente di Kahramanmaraş chì l'hà supportatu da u ghjornu di u so postu, u presidente Erkoç hà dettu: "Esprimemu a nostra gratitudine è gratitudine à a ghjente di Kahramanmaraş per a fiducia chì ci anu dimustratu per l'ultimi cinque anni. A basa di i nostri servizii oghje hè u cumplimentu di i mo concittadini, a bella ghjente di Kahramanmaraş, è i nipoti eroici di l'antenati eroici. U meritu hè sottumessu à cumplimentu. Senza u sustegnu di a nostra nazione daretu à noi, ùn sariamu micca stati capaci di ottene queste cose.

Ringraziemu u nostru stimatu presidente, ringraziemu u nostru guvernu. Lode à Kahramanmaraş, avemu fattu un grande serviziu in cinque anni. Vogliu sprime a mo gratitùdine è gratitùdine à i me cari compatrioti, stimati dame, signori, cari ghjovani, cari figlioli, chì ci anu datu ogni tipu di sustegnu è ci sò sempre stati cun noi per cinque anni. Se avemu purtatu sta bandiera di serviziu à questu puntu oghje, a più grande parte hè u successu di a ghjente di Kahramanmaraş, chì hà apertu u so core à noi, ci hà stimatu cum'è i so figlioli, ci hà sustinutu è prutettu. Dicemu addiu. E persone di Kahramanmaraş meritanu servizii più grandi per opere più grandi. U nostru scopu hè di fà di Kahramanmaraş un locu invidiatu in u mondu. Ùn avemu micca perseguitu una pusizioni d'autorità, nè avemu. Daremu un sustegnu senza fine à tutti quelli chì travaglianu nant'à sta strada. In u periodu à vene, daremu ogni tipu di sustegnu è faremu u nostru megliu per portà u nostru Kahramanmaraş à i migliori punti.

Di novu, salutu a bella ghjente di u nostru Kahramanmaraş cun rispettu è riverenza. Per furtuna, avemu avutu l'onore di ricustruisce sta patria sacra. Questu hè un grande piacè per noi. I diritti di quelli chì anu fattu di sta terra a nostra patria cù u sangue è l'anima ùn saranu mai pagati. Avemu pruvatu à esse degni di quelli chì anu fattu di sta terra a nostra patria cù u sangue è l'anima. Avemu purtatu a so fiducia nantu à e nostre spalle per cinque anni. Per furtuna, simu felici di cumpiendu i vostri bisogni. Basgiu e mani di i mo anziani è l'ochji di i mo picculi, cun rispettu è riverenza ", disse.

Dopu à a dichjarazione di u sindaco Erkoç, a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş è i burocrati di KASKİ anu fattu u primu viaghju nantu à a strada di u circondu di u Nordu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*