ESTAŞ esporta i chilometri chì hà pruduttu à u mondu sanu

Estaş esporta i so chilometri à u mondu sanu
Estaş esporta i so chilometri à u mondu sanu

Operante in a Zona Industriale Organizzata in Sivas, ESTAŞ produce camme aduprate in automobili in qualità Industriale 6 in a so nova fabbrica, chì hà stabilitu in una zona chiusa di 4.0 mila metri quadrati.

ESTAS produce camshafts per veiculi pisanti, automobili, locomotive è generatori di navi di marche famose in u mondu è li esporta in più di 40 paesi, cumpresi USA, Francia, Germania è Svezia.

A cumpagnia produce generatori è fusti di cisterna finu à 3 metri, fusti di veiculi pesanti è macchine di custruzzione da camme di motociclette assai chjuchi, è offre u 70 per centu di a so pruduzzione à e fabbriche è u 30 per centu cum'è pezzi di ricambio. U 70 per centu di e mille sò in u scopu di l'esportazione.

I camshafts pruduciuti da robots tecnologichi avanzati in a fabbrica, induve circa 1.100 persone travaglianu, anu ancu cuminciatu à esse esportati in Cina, chì hà a più grande ecunumia di u mondu. Cù l'accordu fattu cù Volvo, a cumpagnia manda 350 mila setti di camshafts di ingressu è di scarico annu à a Cina. Scania, Renault, u gruppu Nissan, Mitsubishi, u gruppu Bosch, General Electric, Yamaha, Türk Tractor, Oyak Renault, TÜMOSAN sò trà i so clienti. (İlhami Pektaş)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*