Vefa Bridge Service Input

input di serviziu di ponte di fideltà
input di serviziu di ponte di fideltà

U sindaco metropolitanu di Mersin Burhanettin Kocamaz cuntinueghja à guadagnà i cori in Tarsu. Aghjunghjendu un novu à i so millaie di servizii à Tarsus, u sindaco Kocamaz hà apertu u Ponte Vefa, chì a custruzzione hè stata finita. U presidente Kocamaz, chì annunziò i so 25 anni di serviziu, hà purtatu un altru ponte di core à Tarsu, induve hè statu accoltu cù acclamazioni.

U Candidatu à u Sindaco Metropolitanu di u Partitu Democraticu di Mersin Ayfer Yılmaz, u Deputatu di Mersin di u Partitu IYI Zeki Hakan Sıdalı, u Candidatu à u Sindaco di u Partitu IYI Esin Erkoç, i membri di l'Organizazione Provinciale è Distrettuale di u Partitu IYI è parechji residenti di Tarsus anu assistitu à l'apertura di u Ponte Tarsus Vefa.

U presidente Kocamaz, "U rituale hè cummerciale, e parolle di a persona sò irrilevanti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, chì hà iniziatu u so discorsu dichjarà chì a municipalità di Tarsus ùn avia mancu abbastanza soldi per custruisce un ponte in l'annu ch'ellu era u sindaco di Tarsus, hà dettu: "Da induve venemu? Avemu pigliatu una cumuna falluta, depleted, depleted da a fossa. È sò andatu à Mersin trasmettendu a cumuna più ricca in termini di superficie è di pupulazione in 20 anni. A lingua di u statu hè a scrittura. Apranu i schedari, u citadinu li esamina, ognunu vede tuttu. Aghju dumandatu à i mo amichi l'ultima volta chì andavamu. Avemu cuminciatu à cuntà, avemu custruitu 41 ponti. Autrefois, les gens passaient au-dessus du canal sans tomber sur le tuyau d'eau qui traversait la rue. Ci era un ponte sopra stu Berdan. Ci era ancu un ponte storicu di petra sopra a cascata. Per ghjunghje, i veiculi anu da esse preregistratu. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, avemu trasfurmatu u ponte Beydeğirmeni in un boulevard cum'è quì. Attualmente, u numeru di ponti chì avemu custruitu hè veramente solu 4 sopra Berdan. Custruiremu un altru ponte à l'internu di a diga. Era assai difficiule per noi di ottene u so permessu. Avemu ancu eliminà u prublema à a diga. I ponti di andata e ritorno mutuali seranu diffirenti l'una di l'altru. Quellu chì parla, ùn importa ciò chì. Ellu disse:

"A firma di Burhanettin Kocamaz hè sottu à i più grandi prughjetti"

Sottulineendu chì anu firmatu numerosi grandi prughjetti in Tarsu è Mersin è chì i so sogni nantu à Tarsu ùn sò micca finiti, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Finu à eri," Sò u figliolu di un babbu riccu. E persone chì dicenu: "M'hà lasciatu una grande eredità", sfurtunatamenti, ponu dì ciò chì vene à a so bocca quandu a slealtà vene à a prima volta quandu entra in a scena pulitica. Ma a ghjente di Tarsu sapi ciò chì hè. A firma di Burhanettin Kocamaz hè sottu à i più grandi prughjetti in questa cità. Di sicuru, avemu sempre assai travagliu da fà. Unu di i nostri sogni più grande era di apre i dui lati di questu Berdan è di fà di questu locu u centru di attrazione di Çukurova ".

"Sperendu, aumenteremu u numeru di ponti chì riuniscenu l'amatori"

Aghjunghjendu chì un altru di i so sogni hè di accurtà a distanza trà l'autostrada D400 è u fiumu Berdan, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Normalmente, l'autostrada D400 ghjunghje à u mare da 53 chilometri. Dui prughjetti sò stati preparati. Quandu e curve è i meandri sò scurciati, unu di elli ghjunghjerà à u mare in 18 chilometri. L'altru ghjunghjerà à u mare in 22 chilometri. Fà questu hè unu di i mo altri sogni. A regione induve quella Foresta Karabucak in a storia era situata era u lavu Regma è era una laguna. Cléopâtre monta à Tarsu de cette lagune et s'encontra avec Antonius. Spergu chì noi, Allah Onnipotente, daremu a vita, è s'è no vulemu, inseme à a Sra Ayfer Yılmaz, aumenteremu a quantità di quelli ponti è strade chì riuniscenu l'amatori. Spergu ch'ellu purterà quellu stagnu à a parte sottu di Tarsu, è ch'Allah ci conceda di usà cum'è marina, cum'è marina.

"Ùn avemu micca trattatu cù picculi travaglii"

U presidente Kocamaz hà cuntinuatu in u so discorsu, "Femu e cose chì deve esse fattu in Mersin è in Tarsu. Ùn avemu micca trattatu cù picculi travaglii. Avemu righjuntu l'atmosfera d'amore, di pace, di tolleranza è di fratellanza in Mersin, chì avemu ottenutu in Tarsu prima, Chì Allah Onnipotente perpetuà a nostra unità. Ch'ella ùn dà l'uppurtunità à quelli chì ci volenu separà l'un l'altru è à quelli chì ci volenu separà l'un l'altru. Chì Allah ci conceda di marchjà in u futuru inseme è di cuntinuà a nostra fratellanza millenaria per parechji millennii più. Spergu chì u ponte ch'è no avemu apertu oghje serà benefiziu per Tarsu è ch'ellu sia usatu senza accidenti.

Dopu à i discorsi, u sindaco Kocamaz hà tagliatu a cinta cù i membri di u protocolu è hà apertu u ponte.

U ponte chì unisce i cori; Ponte di Vefa

U Ponte Vefa, chì unisce Fahrettin Paşa Mahallesi è Kavaklı Mahallesi via a strada 2485, hà un costu di 3 milioni 750 mila TL. In u scopu di u prughjettu di u novu ponte di 48 m di lunghezza è 20 di larghezza, 873 tunnellate di travagliu di asfaltu caldu, 1150 metri quadrati di keystone è 1350 metri quadrati di custruzzione di curb è pavimenti sò stati cumpletati, mentre chì u ponte, dotatu di sistemi di illuminazione muderni, hè statu finitu. preparatu per u trasportu. A Cumuna Metropolitana hà messu una altra struttura qualificata chì pò serve per un bellu pezzu à u serviziu di i Tarsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*