Oghje in Storia: 1 March 1919 Stazione Afyonkarahisar ...

oghje marchja in a storia ferrovie statali
oghje marchja in a storia ferrovie statali

Oghje in Storia
1 di marzu di u 1919 A ​​stazione di Afyonkarahisar hè stata occupata.

Parlendu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 1 di marzu di u 1922, Mustafa Kemal Pasha hà dettu: "L'attività è l'impurtanza di a vita ecunomica sò solu in cunfurmità cù a cundizione è u gradu di i mezi di cumunicazione, strade, ferrovie è porti". disse.

1 di marzu di u 1923 Mustafa Kemal Pasha, in u so discorsu à l'apertura di a 4a riunione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, hà dettu u seguente. "Simendifers custituiscenu a parte più impurtante di a nostra nafia. Malgradu ogni tipu di difficultà derivanti da a distruzzione di l'inimicu è a carenza di materiali, vogliu ricurdà cù gratitudine l'occultamentu chì i nostri membri attuali anu fattu è facenu per l'esercitu è ​​​​l'ecunumia di u paese.

1 di marzu di u 1925 A rivista mensuale di i Ferroviari hà cuminciatu à esse publicata da l'amministrazione statale di i Ferroviari. Railways Magazine, Railway Magazine,. Cuntinuò finu à u 1998 sottu i nomi di Demiryolcu Dergisi, Istasyon Magazin è Happy On Life Railway.

U 1 di marzu di u 1950 hè stata creata a Direzzione Generale di e Strade. Trà 1950 è 80, una media di 30 km annu. a ferrovia hè stata custruita. Trà u 1950 è u 1997, a durata di l'autostrada hà aumentatu da 80 per centu, mentre chì a durata di a ferrovia hè aumentata da solu 11 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*