U muvimentu di a crescita di Turchia deve esse focu annantu à a produzzione è l'esportazioni

A mossa di crescita di Turchia deve esse orientata à a produzzione è à l'esportazione
A mossa di crescita di Turchia deve esse orientata à a produzzione è à l'esportazione

İbrahim Burkay, presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, hà valutatu i "Dati di Produzione Industriale per ghjennaghju". Dichjarà chì l'effettu di a fluttuazione finanziaria sperimentata in l'aostu hè statu ancu sentitu in l'industria di fabricazione, u presidente Burkay hà dettu: "Tuttavia, quandu paragunemu cù u mese precedente, ci hè un aumentu di 1 per centu. I pacchetti di precauzione è i piani d'azzione presi da l'amministrazione di l'ecunumia mostranu u so effettu ". disse. Enfatizendu chì a Turchia deve fucalizza nantu à u deficit di u cummerciu esteru, İbrahim Burkay hà dettu: "U scopu principale sia ciò chì avemu sperimentatu in Aostu è a cuntrazione causata da u mercatu domesticu oghje hè chì a mossa di crescita di Turchia deve esse centrata in a produzzione è l'esportazione. In i dati annunziati, ci sò missaghji chì duvemu sustene seriamente a nostra industria in a produzzione di materie prime è di merchenzie intermedie in i zoni cù a capacità di produzzione di Turchia ". disse.

"Avemu bisognu di investimenti in a nostra industria lucale"

Dichjarà chì i figuri in l'industria indicanu una cuntrazione sana, u presidente Burkay hà cuntinuatu: "Hè ovvi chì l'argumenti di crescita chì ùn sò micca indiziati à a produzzione è a industria ùn sò micca sustinibili. Avemu bisognu di l'investimenti di a nostra industria domestica in a produzzione di merchenzie intermedie è materie prime in Turchia, in particulare in cità chì sò centri di produzzione. In questu sensu, u nostru presidente è u nostru guvernu anu prughjetti assai impurtanti. Attachemu in particulare una grande impurtanza à e pulitiche d'incentivazione basate nantu à u prugettu. Turchia purterà stu prucessu à punti pusitivi in ​​pocu tempu cù u finanziamentu chì sustene l'investimenti chì scuntrà l'impurtazioni è e pulitiche di sustegnu chì riduceranu i costi d'investimentu ".

U PLAN DI GAME DI BURSA hè DEFINITU

Espristendu chì vedenu a produzzione è l'esportazione cum'è indispensabile per a Turchia, u presidente Burkay hà enfatizatu chì e cità è e regioni chì sò forti in a produzzione deve esse sviluppate. Enfatizendu a necessità di creà zoni industriali di nova generazione cù "Pianificazione Spaziale" in u Bacinu di Marmara, a basa di produzzione è di esportazione di Turchia, u presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay hà dettu: "Avemu bisognu di rinfurzà a Turchia in e zone di nova generazione. Bursa hà un pianu di ghjocu seriu in questu sensu. Implementemu prughjetti impurtanti chì sustenenu u cambiamentu è a trasfurmazioni. In particulare in TEKNOSAB, chì dirigemu sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu fattu i nostri allocazioni à i nostri investitori in i campi di tecnulugia media alta è avanzata. Spergu chì i nostri investimenti cumincianu à a fine di l'annu. Ci saranu 150 mila novi impieghi, pruduzzione è esportazione di gruppi di prudutti cù un valore mediu di 8 dollari per kilogramu. In Bursa, avemu imprese impurtanti in i settori di a machina, l'automobile, l'industria di difesa è tessili, in particulare in a transizione à l'Industria 4.0. Avemu implementatu i nostri centri di eccellenza per queste cumpagnie. Cum'è una cità, avemu un putenziale forte in linea cù i scopi di u nostru paese ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*