L'alloghji TCDD è TÜDEMSAŞ ùn ponu esse porte di prufittu

L'alloghji tcdd è tudemsas ùn ponu micca affittu porte
L'alloghji tcdd è tudemsas ùn ponu micca affittu porte

U presidente di Udem Haksen, Abdullah Peker, hà dichjaratu chì ci sò 247 alloghji chì u persunale di TÜDEMSAŞ ponu prufittà è chì furnisceranu strutture è strutture suciali, è hà dettu: "A vicinanza di i travagliadori è di i funzionari civili chì travaglianu in istituzioni è urganisazioni pubbliche à i so posti di travagliu provoca. per custruisce valori chì adopranu l'istituzione chì sviluppa u sensu d'appartenenza in l'istituzione. Ci sò 55 mila alloggi chì appartenenu ".

"In u primu pianu, a vendita di 5 XNUMX alloghji hè ghjunta à u primu pianu. L'alloghji TCDD è TÜDEMSAŞ deve esse eliminati da l'agenda. TCDD è TÜDEMSAŞ Lodgings sò case di serviziu. Avemu intesu chì certi pulitici bramanu l'alloghji è pensanu à usà per scopi cummirciali. U duvere di un puliticu deve esse di sviluppà a pruvincia chì appartene, micca di esse messu in u duminiu publicu ", disse.

U presidente di Udem Haksen, Abdullah Peker, hà dichjaratu chì a Stazione Storica di Sivas serà chjusa u 1 d'aprile, è hà dettu: "Hè saputu chì a stazione, chì hè prevista per ghjunghje l'annu prossimu per u Trenu d'Alta Velocità Yüksel, serà chjusu per u serviziu per fà l'opere pronte. Hè statu determinatu chì u flussu di passageru à a stazione, chì hè prevista per esse chjusu per un periudu di 8 mesi, serà furnitu da a stazione di trenu Bostankaya. A strada di a stazione hè u core di Sivas. Quì, a vita hè viva finu à l'alloghji, ma per a continuità di a vitalità cummerciale, ùn demolishing the lodgings, ma facennu prughjetti cum'è u giardinu publicu aghjunghjenu vitalità à a strada di a stazione. Cum'è u sindicatu, accetteremu i piani di cambiamentu di u futuru in nome di a cità, è simu favurèvuli à fà elli, micca à demolirli, per assicurà a vitalità ecunomica. Pensemu chì u persunale di Tüdemsaş ùn deve esse vittime. Cum'è UDEM haksen, avemu infurmatu à u publicu chì seguiteremu i studii necessarii.

1 Comment

  1. o l'assegnazione di l'abitazione deve esse fatta in cunfurmità cù a lege è in l'equità..o si deve esse venduta.A maiò parte di i tempi, quelli chì ùn si meritanu micca.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*