Unu di i primi prughjetti di 100 ghjorni di Soyer, "Owl Expeditions" principia

Unu di i prughjetti di u primu ghjornu di Soyer, l'espedizioni di civette sò cuminciati
Unu di i prughjetti di u primu ghjornu di Soyer, l'espedizioni di civette sò cuminciati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Owl Expeditions", unu di i primi prughjetti di 100 ghjorni di , vene à a vita. Cù l'applicazione Baykuş, chì hè u primu passu di a Mobilizazione di u Trasportu Pùblicu iniziata da a Municipalità Metropolitana, u trasportu publicu di notte hè dispunibule nantu à i battelli, i tram è u metro in più di l'autobus.

A Municipalità Metropolitana di Izmir face u primu passu in u scopu di a "Mobilizazione di u Trasportu Publicu". "Owl Expeditions" applicata à l'autobus serà avà ancu validu per u trasportu marittimu è i sistemi ferroviari. I residenti di Izmir puderanu ancu prufittà di u trasportu publicu di notte.

Owl Expedition nantu à i battelli trè ghjorni à settimana
Partendu da mezzanotte, secondu u novu orariu di volu preparatu da a Direzzione Generale İZDENİZ è chì serà implementatu da u 26 d'aprile. KarşıyakaCi saranu voli supplementari trà -Alsancak. In u scopu di l'Owl Expeditions da esse realizatu una volta à l'ora Karşıyaka L'ultimu ferry parterà da u Pier à 03.00 è da u Pier d'Alsancak à 03.30.

Karşıyaka Servizi supplementari nantu à u tram u mercuri, vennari è sabbatu sera
Karşıyaka U periodu di servizii di notte principia nantu à u tram. In più di u calendariu attuale, trè partenze di mercuri, vennari è sabatu sera operanu. L'integrazione di ferry-tram serà ancu ottenuta cù viaghji chì partenu da Alaybey à 00.45, 01.45 è 02.45.

Servizi di u venneri è u sabbatu notte in u Metro Izmir
Cù u novu regulamentu, Izmir Metro hè statu ancu inclusu in u scopu di l'Owl Expeditions. Dui viaghji supplementari seranu urganizati in u quadru di servizii di notte da esse implementati in u Metro Izmir u venneri è u sabbatu. I voli supplementari seranu fatti trà Fahrettin Altay è Evka 00.40 à 01.00 è 3.

Sindaco Soyer: "Travagliemu per un Izmir chì vive vintiquattru ore à ghjornu"
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì u trasportu publicu hè un dirittu chì a ghjente di Izmir duveria avè accessu à tutte l'ore di u ghjornu, hà dettu: "Agemu cù a visione di una cità chì respira vintiquattru ore à ghjornu per chì Izmir diventerà una cità. cità mundiale. Hè u duvere primariu di u guvernu lucale di furnisce à a ghjente di Izmir l'uppurtunità di trasfurmà à tutte l'ore di u ghjornu. In più di l'autobus, facemu u primu passu in questa direzzione lanciandu "Owl Expeditions" in u trasportu marittimu è u sistema ferroviariu. "Continueremu à fà a vita più faciule in Izmir facendu assai novi regulamenti è pratiche in u scopu di a Mobilizazione di u Trasportu Publicu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*