Ultima Situazione in Ankara Sivas Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità

Ultima Situazione in Ankara Sivas Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità
Ultima Situazione in Ankara Sivas Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità

U Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İskurt è u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, anu esaminatu a linea Ankara-Sivas YHT, chì hè in costruzione. İskurt è Uygun, chì anu iniziatu e so investigazioni ricevendu un briefing nantu à u prugressu di u prugettu in u situ di custruzzione in Elmadağ, anu ancu esaminatu i viaducti custruiti in a sezione Kayaş-Yerköy è anu ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori.

90 m à un tempu, chì richiede un disignu speciale è una tecnica di custruzzione. I viaducti, chì sò fabbricati passendu l'apertura è u Moving Form System (MSS) hè appiicatu in a so custruzzione, hà a distinzione di esse u primu in u mondu è in u nostru paese.

393 chilometri di u prughjettu Ankara-Sivas YHT, chì hè 66 chilometri longu, realizatu in a geografia più difficiule di l'Anatolia, hè custituitu da 49 tunnel è 28 chilometri custituiti da 52 viaducts.

Questa presentazione richiede JavaScript.

1 Comment

  1. Pensu chì pò esse apertu prima cù u metudu nantu à a strada di Istanbul. Pò esse à bassa velocità da a vechja linea finu à Kırıkkale è dopu à alta velocità.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*