L'indirizzu serà Sakarya in Ciclismo

L'indirizzu in bicicletta serà Sakarya.
L'indirizzu in bicicletta serà Sakarya.

Sunflower Cycling Valley hà accoltu a 55a tappa di u 6th Presidential Cycling Tour di Turchia. Facendu valutazioni nantu à e razzii, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Semu felici di accoglie u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, l'urganizazione ciclistica più cumpleta organizata in u nostru paese. L'urganisazione hà fattu una grande cuntribuzione à a prumuzione di a nostra cità. Spergu chì Sakarya continuerà à esse a cità principale in u ciclistu ".

Sunflower Cycling Valley hà accoltu a 55a tappa di u 6th Presidential Cycling Tour di Turchia. 17 atleti di 119 squadre anu participatu à e corse iniziate da u guvernatore Ahmet Hamdi Nayir. I 7 atleti di a squadra di ciclismo di a municipalità metropolitana di Salcano Sakarya mentre pedalavanu in a 55a Gira presidenziale di Turchia in bicicletta in l'uniforme di a Squadra Naziunale; U sindaco metropolitanu Ekrem Yüce hà felicitatu tutti l'atleti chì anu participatu à a tour. Feritcan Şamlı, chì hà participatu à e razzii cù Sakarya Salcano è l'uniforme di a Squadra Naziunale, hà guadagnatu trofei à Turchia è Sakarya in l'urganisazione internaziunale cù a maglia bianca chì hà vintu in a classificazione di e bellezze di Turchia.

L'ochji di u mondu eranu nantu à Sakarya
Espristendu chì u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, chì hè stata trasmessa in diretta in diversi paesi, hà fattu una cuntribuzione impurtante à a prumuzione di a cità, u presidente Ekrem Yüce hà fattu valutazioni nantu à e razzii. U presidente Yüce hà dettu: "Semu felici di accoglie u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, l'urganizazione ciclistica più cumpleta in u nostru paese. Atleti di diverse parti di u mondu anu fattu un viaghju da Sunflower Bicycle Valley à Istanbul. U Cycling Tour hè statu trasmessu in diretta in parechji paesi. L'atleti di a nostra Squadra Ciclista anu pedalatu ancu in a maglia Naziunale. Cum'è una cità, ospiteremu un campiunatu assai impurtante sottu l'auspici di a nostra Presidenza in 2020. In questa occasione, felicitemu tutte e squadre è l'atleti chì participanu à e corse, è sprimemu chì continueremu i nostri sforzi per a diffusione di e biciclette in Sakarya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*