Sultans of Rails Carry Samsun

sultani di i rails portanu samsun
sultani di i rails portanu samsun

E donne meccaniche chì travaglianu in u sistema di ferrovia ligera in Samsun sprimenu chì sò assai felici è fieri di u so travagliu. In particulare, i machinisti dicenu chì e donne vechje li avvicinavanu cun grande simpatia, è chì qualchì volta ricevenu belli cumplimenti da elli è ancu chì e donne li mandanu basgi. Quelli meccanichi Gizem Bay è Gülnur Durtaş dumandanu à i so passageri di dimustrà un pocu più di capiscitura.

U sistema di ferrovia ligera, chì hè statu introduttu à a ghjente di Samsun u 10 d'ottobre di u 2010 è chì a strada stradale hè aumentata à 29 chilometri, prestu cumincià à serve in u campus di l'Università Ondokuz Mayıs. In u sistema di ferrovia ligera, chì hà servutu milioni di persone durante stu periodu, i cunduttori femini cuntinueghjanu à cumpiendu i so funzioni cù successu. U sistema di ferrovia ligera Samsun, di quale 84 di 35 cunduttori sò donne, hè fieru di esse u capu in Turchia cù questa funzione. Gizem Bay è Gülnur Durtaş, meccaniche femine, anu rispostu à parechje dumande per voi, da avvenimenti interessanti chì anu sperimentatu durante u ghjornu à ciò chì anu scontru in a vita suciale.

Era u mo sognu più grande
Gizem Bay, una di e 34 meccaniche femine chì travaglianu in Samsun, riassume a so professione dicendu: "Era u mo sognu più grande". Bay, chì hà travagliatu in u sistema di ferrovia ligera dapoi u 2012, enfatiza chì hè assai difficiuli di sprime a so fiertà di a so professione in parolle. Dichjarà chì anu ricivutu un grande sustegnu di e donne in particulare vechje, u Signore Bay dichjara chì qualchì volta e donne li mandanu basgi à a fine di u viaghju.

CUMU HAI INIZIATUTA A TUA PROFESSIONE ?
Quandu aghju vistu e donne machiniste in u trenu, era assai invidiosa. Questa hè una situazione rara in Turchia è Samsun. Perchè hè spessu chjamatu a professione maschile. E donne facenu ancu sta professione in 12 pruvince, ma questa era una nova situazione per Samsun è mi piace assai chì e donne ponu fà sta professione. Hè per quessa ch'e aghju pensatu assai à "Vogliu ancu pudè travaglià". In seguitu, aghju participatu à l'entrevista chì SAMULAŞ hà fattu attraversu İŞKUR. Aghju avutu successu cum'è u risultatu di l'entrevista è dopu a furmazione chì aghju ricevutu, aghju travagliatu cum'è machinist da 2012.

A VOSTRA PROFESSIONE AFFECTA A VOSTRA VITA SUCIALE ?
Dapoi u travagliu nantu à un sistema di turnu, a mo professione ùn hà micca affettatu a mo vita suciale. U nostru turnu di ghjornu principia à 6.15 am è finisce à 2 pm. U nostru turnu di sera principia à 2 ore è finisce à 12 ore. Siccomu i nostri ore di travagliu sò disposti sistematicamente, avemu abbastanza tempu per e nostre attività suciali. Hè per quessa chì possu dì chì u mo travagliu hà un effettu pusitivu nantu à a mo vita.

OGGETTI TANTA GRESTU OGNI GIORNU IN TRAM ? AVU UN MOMENTU CHE ÙN PUDE SCHIEDU ?

A ghjente pò esse sorpresa di vede chì sò una donna, ma vedemu u più grande sustegnu di e donne. In particulare i zie più vechje basgianu è cumplimenti. E riazzioni pusitivi ci facenu incredibbilmente felici. Aghju accumulatu parechji ricordi indimenticabili cum'è questu. Calchì volta, in tempu di pioggia, u trenu pò sbulicà o ci vole à frenà di colpu quandu un ughjettu apparisce di colpu davanti à noi. I nostri passageri ponu reagisce perchè ùn ponu vede queste situazioni.

CUMU hè a to ghjurnata in TRAM ?
Facemu un travagliu induve simu constantemente intrecciati cù e persone. Di sicuru avemu prublemi. Per esempiu, i strollers anu da entre per a porta di u mezu. Tuttavia, i nostri passageri mettenu insistentemente i so strollers attraversu a porta di fronte. Ci reagiscenu quandu l'avemu avvistu cù annunzii, "Per piacè mette i passeggini attraversu a porta media". In tali casi, aspittemu un pocu di più capiscenu da i nostri passageri. In più di questu, i nostri passageri disabilitati imbarcanu. Facemu immediatamente u cuntattu visuale in modu chì si sentenu sicuru è bè. Per esse d'aiutu, l'aiutemu à cullà è abbandunà a cabina. Dopu, u nostru citadinu disabile pressu u buttone in u tram è parla à u meccanicu. Dopu avè dettu duv'ellu vole scendere, u meccanicu abbanduneghja a cabina è và à aiutà u nostru citadinu disabile.Questa dumanda hè fatta solu in Samsun in Turchia.

Chì sò i vostri suggerimenti à e donne ?
U fattu chì u nostru manager hè ancu una donna ci dà una fiducia diversa. E donne ponu ottene tuttu ciò chì volenu, è simu un esempiu di questu. Semu persone capaci di successu in parechje professioni. Hè per quessa chì avemu bisognu di fiducia in noi stessi, vulete è cumbatte almenu quant'è l'omi. In nisuna altra pruvincia u numeru di meccanica femina hè cusì altu. U numaru di machinisti femine in Samsun hè assai altu paragunatu à altre pruvince. Da un totale di 82 meccanichi, 35 machinisti femine travaglianu quì. Esse un citatinu hè una professione difficiule ma piacevule.

CHE FAI CONTRA I POSSIBILI FALLI ?
Ancu s'ellu hè chjamatu una professione maschile, simu i primi rispunsevuli à i prublemi tecnichi in u tram. Per esempiu, si pò malfunziona ancu quandu a cosa più chjuca si ferma in e porte. Siccomu avemu ricivutu una furmazione assai bona di 6 mesi, avemu l'equipaggiu per risponde à qualsiasi malfunzione chì pò accade in u tram. Di sicuru, mentre facemu questu, signalemu ogni sviluppu à u centru di cuntrollu è agisce in coordinazione cun elli.

Sò fieru di a mo prufessione
Gülnur Durtaş, una di e donne machiniste, hè maritata è hà 2 figlioli. Ellu dichjara chì ùn hè micca difficiule à passà u tempu cù i so figlioli è a moglia, è ancu u graficu successu chì mantene in a so professione. Durtaş dichjara chì e donne mostranu ciò chì ponu ghjunghje in u megliu modu quandu vulete è dice: "Sò fieru di a mo professione".

AI SPIRITU COME UNA MECANICA FEMMINA MARIATA ?
Siccomu u nostru sistema di travagliu hè in turni, ùn si pò dì chì aghju avutu troppu difficultà. Socu i bisogni materiali o murali di a mo famiglia finu à u mo tempu di travagliu. A volte mi chjamu split. Perchè u mo ritmu ùn rallenta mai. In generale, sò in furia. Ma ùn m'hà ancu forza. Perchè aghju u sustegnu di i mo anziani di a famiglia in ogni modu. Inoltre, u più grande sustegnu hè vinutu da a mo moglia. Ùn deve esse micca distinzione trà e professioni. Se a persona hè sicura di sè stessu è pensa chì pò esse successu, deve esse supportatu. Perchè e donne ùn duvemu micca esse successu in parechji spazii induve l'omi anu successu? Sò fieru di a mo professione.

CUMU HAI INIZIATUTA A TUA PROFESSIONE ?
Vuliu tantu esse un meccanicu. Ci era un pensamentu: "Una donna pò esse meccanica". Perchè ùn aghju mai vistu nunda cusì prima. Eru veramente sorpresu è piacè chì una donna puderia guidà u trenu enormu. Allora aghju subitu subitu in a ricerca. Ùn sapia micca chì ci era una entrevista à SAMULAŞ quandu avia da dumandà à İŞKUR per un altru travagliu dopu. Eru assai cuntentu quandu l'ufficiale m'hà dettu. Aghju avutu l'entrevista subitu è ​​era un puntu di svolta in a mo vita. Aghju fattu u mo primu passu in a mo professione cum'è u risultatu di una furmazione è un esame di 2016 mesi in 6 attraversu İŞKUR.

AVU UN MOMENTU INDIMENTICABILE DI A VOSTRA PROFESSIONE ?
Un ghjornu, a nostra passagera femina hà cullatu in u tram cù i so 3 figlioli. Quandu a donna hè ghjunta à u locu duv'ella andava à sbarcà, pigliò u so zitellu è si n'andò. Intantu, e porte di u tramvia eranu chjuse perchè u tempu era ghjuntu. Allora u trenu si trasfirìu è i 2 figlioli maiò di a donna sò stati in u trenu. Tandu pruvò à piantà chjappà à i finestri di u trenu. Cunsegnate i zitelli à u nostru guardianu di sicurità à a prossima stazione, aghju cuntinuatu a nostra strada. Succede assai chì avemu un tali trascuranza è disattenzione. Hè per quessa ch'e aspittemu capiscenu è attenzione da i nostri passageri. Per esempiu, un passageru ubriacu in u turnu di notte hà pisatu à a cabina è hà dettu ch'ellu vulia piantà u trenu è andà in u bagnu è m'hà dumandatu d'aspittà 2 minuti. Pudemu avè avutu prublemi simili. Una volta, per culpa di un cunduttore, aghju firmatu u tram pocu prima di l'accidentu. Grazie à a furmazione chì avemu ricevutu per tali situazioni riflesse, un accidentu hè statu impeditu. Di sicuru, i passageri eranu spaventati per via di un frenu bruscu à quellu tempu. Ùn sanu micca ciò chì passa in fronte perchè sò in daretu. Per esempiu, s'è aghju avutu à frenà di colpu in quellu mumentu, assai persone sarianu ferite. Ci era i passageri chì eranu arrabbiati cun mè perchè ùn sapianu micca questu. In più di arrabbiarsi, ci era ancu quelli chì anu capitu a situazione, hà dettu halal è u sustegnu. Al di là, ùn possu scurdà di quelli belli mumenti quandu i nostri passageri, chì l'età media hè un pocu più altu, ci anu apprezzatu. Aghju innumerevoli ricordi boni o cattivi chì aghju accumulatu in sta professione è cuntinueghja à accumulà.

Chì sò i sfidi in a vostra prufessione ?
I passageri qualchì volta si scurdanu o ùn sanu micca chì un altru trenu pò vene da daretu. U nostru trenu ghjunghje à u massimu ogni 5 minuti. Ma i nostri passageri correnu, sbattendu à i finestri è gridendu "Apri". Calchì volta avemu da fà annunzii per tali situazioni è dicemu "u trenu ghjunghjerà in 2 minuti". A densità hè quasi sguassata, ma i passageri ùn l'avete micca. Hè per quessa chì ricevemu lagnanze da i nostri alti dirigenti. Avemu difficultà, ma i nostri dirigenti anu ancu difficultà in una tale situazione. L'azzioni necessarii ligati à a denuncia sò mostrati. I risultati sò cunclusi fendu esami da e camere. I passageri chì decidenu di colpu quandu u meccanicu pressu u buttone di a porta è pruvate à cullà o scende dopu chì u meccanicu finisci u periodu di attesa ponu fà lagnanze cum'è "Mi hà vistu ma ùn hà micca aspittatu". Spessu sperienze tali prublemi. Hè per quessa chì dumandemu à a nostra ghjente di andà versu a porta prima di vene à a stazione induve scenderanu. Cusì, elimineremu i prublemi sperimentati in l'atterrissimu è l'imbarcu. À u listessu tempu, simu gestiti è tutelati da un centru di cuntrollu chì hè apertu 7/24. Dunque, s'ellu ci hè un errore di u driver, l'azzioni necessarii sò pigliati per ottene una forma d'infurmazione di l'avvenimentu. In ogni casu, avemu vistu chì in u 95 per centu di l'avvenimenti chì sò accaduti finu à a data, u meccanicu hà aspittatu l'ora di apertura è chjusu di a porta. Hè per quessa chì possu dì chì ci sò generalmente situazioni causate da errori di i passageri. Inoltre, e nostre porte sò sensibili à a forza. Per esempiu, unu di i nostri citadini hà mandatu un e-mail di lagnanza è disse: "U meccanicu hà chjusu a porta immediatamente. U mo bracciu s'hè appiccicatu, mi sò trascinatu, aghju rotulatu. Ma tecnicamente questu ùn hè micca pussibule. Perchè i nostri treni ùn partenu mai finu à chì e porte sò chjuse. Siccomu hè sensibile quandu qualcosa cum'è una manu o un saccu hè allargatu durante a chjusa, si apre sistematicamente torna. Ùn ci hè micca quistione di dannu ancu u bracciu di u zitellu. Lagnanze cum'è "Hà vistu ma ùn hà micca fattu" ponu accade perchè pensanu chì i meccanichi facenu questu.

QU VOI VARIATE DIRE À U POPLU DI SAMSUN ?
Calchì volta i nostri passageri ponu tirà a leva chì deve esse usata in una emergenza. Dopu avè tiratu sta leva, determinamu nantu à u screnu davanti à noi è andemu à a persona videndu quale porta è quale l'hà tiratu. Li dicemu di ùn tirà micca quella leva. Perchè intantu, ci tocca à piantà u trenu cù un frenu bruscu. Ci sò ancu prucessi legali riguardanti sti prublemi. Dunque, rammentemu chì u nostru populu ùn deve micca tirà quella leva, salvu in una emergenza. Pudemu ancu cunsiglià a ghjente per esse più attenti, soprattuttu à i passaghji di pedoni. Perchè ponu esse distratti mentre ascolta a musica cù l'auriculare. Ma a nostra professione ùn accetta micca un secondu sbagliu. Ancu s'è aghju appiicatu u frenu d'urgenza, pò piantà dopu à una certa distanza. Prestemu attente à tali situazioni è pensu chì i pedoni anu ancu attentu. (U ghjurnale Samasun)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*