I travaglii di a 3a tappa sò cuminciati in a strada Salim Dervişoğlu

I travaglii di scena sò cuminciati nantu à a strada Salim Dervisoglu
I travaglii di scena sò cuminciati nantu à a strada Salim Dervisoglu

A municipalità metropolitana di Kocaeli hà iniziatu i travaglii di a 3a tappa in a strada Izmit Salim Dervişoğlu. A strada, chì servirà cum'è alternativa à l'autostrada D-100 è serà trasfurmata in una strada muderna à doppia corsia, copre un totale di 4 metri in duie parti.

A STAGE 3 SERA TENDA IN DUE PARTI
Strada Salim Dervişoğlu, chì facilità a reta di trasportu in Kocaeli è purterà cunfortu, A prima parte di u 3rd Stage custituisce l'area di 650 metri da Hasan Gemici Sports Hall à Kara Fatma Overpass. A seconda parte copre l'area da u Primu Passu Bridge à Çuhane Street. L'espropriazioni risultanti da l'espansione sò stati ancu fatti nantu à a strada Salim Dervişoğlu, chì serà una strada doppia in forma di 2 volte 2.

37 MILLA TONI DI SERIE ASFALTI SERÀ FATTE
In u scopu di u prugettu, 8 mila metri di linea d'acqua di tempesta, segni stradali di trafficu, pali di illuminazione è camini di bicicletta in strada seranu fabbricati in e duie parti. In u scopu di l'opere di a seconda parte, 2 intersezioni in forma di isule triangulari seranu custruite. 20 mila metri cubi di scavi, 50 mila metri cubi di riempimentu, 10 mila metri cubi di riempimentu di petra è 52 mila tunnellate di materiale di mistura vegetale seranu utilizati in a strada. Tuttu u vechju asfaltatu nantu à a strada esistente serà sguassatu è 37 mila tunnellate di asfaltu seranu disposti in u so locu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*